oh dat zeker, maar de trailer lijkt een fucking dikke horrorgame. Ding geeft je echt rillingen enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis met een game a la bomberman hoor, dat was vroeger altijd supertof in local multiplayer.
Ah zo!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh dat zeker, maar de trailer lijkt een fucking dikke horrorgame. Ding geeft je echt rillingen enzo.
dus je verwacht een outlast variant die echt eng is zegmaar, of een toffe RPG horror.
Nee, dan krijg je een bomberman kloon\\anticlimax dit dat
stuk vetter dam de gameplay trailerquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik heb die cinematic trailer eerlijk gezegd niet eens bekeken.
was ik het maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef Dutchguy het volgende:
PS4 owner finds PS Plus loophole, subscribes until 2035 without paying a penny:
http://www.vg247.com/2014(...)hout-paying-a-penny/
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Donderjagers het volgende:
PSN: DonderjagerNL , voor in de OP. Thanks.
PowerLoungen580 kan er ook bijquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.
Dutchkeltie kan er ook bijquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PowerLoungen580 kan er ook bij
Ik heb me anders nog geen moment verveeld sinds de release.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Blinker het volgende:
Vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van een PS4. Vijf weken moeten wachten, dus dat is mijn inziens vrij acceptabel.
Tot nu toe vermaak ik mij alleen met de gratis spellen en de FIFA demo.
Het spelaanbod is tot dusver nog steeds erg matig.
Stiekem best knapquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb me anders nog geen moment verveeld sinds de release.
Ik zag je ook al staan tussen de BF4 activiteiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zal hem er even in knallen, ik had jou al volgens mij? Van BF3 ook nog.
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem best knap
Toen ik alles zn beetje uithad begon de verveling wel behoorlijk hier. Nu alleen nog fifa en Bf4 online, al speel ik die laatste eigenlijk vooral met veel ergernis
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.
Overigens is NFS Rivals wel leuk om te doen.
Ja NFS moet ik ook nog eens voor een zacht prijsje op de kop tikken, denk niet dat ik hem veel zal spelen maar het concept blijft leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja ik heb me net ook weer behoorlijk geërgerd aan BF4. Er kloppen soms echt dingen niet. Schiet je een heel magazijn op iemand leeg gebeurd er niets, lost je tegenstander 2 schoten en dan ben je dood. Of je staat achter een muur en iemand van achter de muur schiet je dood.
Overigens is NFS Rivals wel leuk om te doen.
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja NFS moet ik ook nog eens voor een zacht prijsje op de kop tikken, denk niet dat ik hem veel zal spelen maar het concept blijft leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |