Die luiheid valt me van je tegenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ][/URL]
Dus ja, bovenstaande heb ik even gemaakt enzo![]()
Nu ik toch even de aandacht heb van jullie boyo's
Wie weet of de AC Freedom Cry in de store nu standalone is?
Ik heb namelijk AC BF allang uitgespeeld & verkocht ,maar ben vergeten met die bosneger te spelenHet zou natuurlijk zonde zijn van mijn 10 eckies als ik hem koop en dan de disc zelf nodig blijkt te hebben
Zal over een jaar of wat best wel komen denk ik, bij de 3 duurde het ook jaren voordat ze met andere kleurtjes kwamen....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
Nee, momenteel nergens te koop. In Azie hebben ze vaak wel speciale edities bij de release van populaire games. De fans van zulke games in Azie zijn dan ook gek genoeg om massaal daarvoor een nieuwe PS te kopen speciaal vanwege het uiterlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef videonatic het volgende:
Hebben ze ook ergens echte gekleurde cases? Die garantie boeit me niet en die rode leek me echt tof, maar sticker helaas.
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
24, en ' veredelde demo' is onzin.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
Toevallig wel, morgen en overmorgen even lekker vrijquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef rene90 het volgende:
Andere mensen die morgen overdag vrij zijn en wat gaan BF4-en?
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.
Echt niet de moeite waard.
Na een jaar ziet je controller er gewoon vies uit, hoe vaak je hem ook schoonmaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.
Nee, ¤0 met een zwik gratis ¤5 kaarten van de nationale entertainment card en Airmiles bij BOL.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |