Die luiheid valt me van je tegenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ][/URL]
Dus ja, bovenstaande heb ik even gemaakt enzo![]()
Nu ik toch even de aandacht heb van jullie boyo's
Wie weet of de AC Freedom Cry in de store nu standalone is?
Ik heb namelijk AC BF allang uitgespeeld & verkocht ,maar ben vergeten met die bosneger te spelenHet zou natuurlijk zonde zijn van mijn 10 eckies als ik hem koop en dan de disc zelf nodig blijkt te hebben
Zal over een jaar of wat best wel komen denk ik, bij de 3 duurde het ook jaren voordat ze met andere kleurtjes kwamen....quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
Nee, momenteel nergens te koop. In Azie hebben ze vaak wel speciale edities bij de release van populaire games. De fans van zulke games in Azie zijn dan ook gek genoeg om massaal daarvoor een nieuwe PS te kopen speciaal vanwege het uiterlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:45 schreef videonatic het volgende:
Hebben ze ook ergens echte gekleurde cases? Die garantie boeit me niet en die rode leek me echt tof, maar sticker helaas.
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lelijk om eerlijk te zijn. Ik zou graag een PS4 in het wit willen zien. Zal er waarschijnlijk niet van komen.
[ afbeelding ]
24, en ' veredelde demo' is onzin.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
Toevallig wel, morgen en overmorgen even lekker vrijquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef rene90 het volgende:
Andere mensen die morgen overdag vrij zijn en wat gaan BF4-en?
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wit wordt altijd heel erg smerig, vooral je controllers.
Echt niet de moeite waard.
Na een jaar ziet je controller er gewoon vies uit, hoe vaak je hem ook schoonmaakt.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ermee omgaat. Aan een console zit je amper en een controller kun je om de zoveel dagen schoonmaken.
Nee, ¤0 met een zwik gratis ¤5 kaarten van de nationale entertainment card en Airmiles bij BOL.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
40 euro neertellen voor een veredelde demo. Genot man.
Dat is mijn ogen niet waar. Het hangt er gewoon vanaf hoe je als persoon ermee omgaat. Dit verschilt per persoon. Genoeg witte producten hier die al een jaar oud zijn en nogsteeds splinternieuw eruit zien. Het is inderdaad gevoeliger voor smerigheid maar zolang je het bijhoudt moet dat niet zoveel uitmaken. Al hoewel ik het met je eens ben dat het snel smerig kan worden. Maar dan nog zou dat een keuze van de consument moeten zijn. Ik zou wel een witte PS4 gekocht hebben als deze beschikbaar was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:02 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Na een jaar ziet je controller er gewoon vies uit, hoe vaak je hem ook schoonmaakt.
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?quote:
Jup. De hele week trouwens. Lekker, dat werken in het onderwijsquote:Op maandag 17 februari 2014 14:01 schreef rene90 het volgende:
Andere mensen die morgen overdag vrij zijn en wat gaan BF4-en?
Mocht je toch naar bf4 uitwijken kan je me even toevoegenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jup. De hele week trouwens. Lekker, dat werken in het onderwijs
Al staat er voor morgen een FIFA dag gepland..
Jawel.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?
Zodat je met je vrienden in een lobby kan zoals bij andere shooters. Je moet nu één iemand een game laten joinen waar nog ruimte vrij is en vervolgens moet de rest via het PS4-menu joinen en hopen dat ze #1 in het goede team komen en #2 uberhaupt er nog in kunnenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom zou je een party systeem ingame bouwen? Dat zit toch in het PS4 OS? Of werkt dat niet hetzelfde als op de X360?
Dat maakt de game alles behalve gratis... want die betaalmiddelen had je ook kunnen gebruiken voor andere gamesquote:Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, ¤0 met een zwik gratis ¤5 kaarten van de nationale entertainment card en Airmiles bij BOL.
Ik ben een MGS uber fanboi, dus dit was een no-brainer aankoopquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef Retarded het volgende:
[..]
Dat maakt de game alles behalve gratis... want die betaalmiddelen had je ook kunnen gebruiken voor andere games![]()
Ik haal mgs wel als ie echt uitkomt. Heb er geen haast mee. Eerst Infamous en Watch Dogs maar eens speuluh.
Niemand die hier iets vanaf weet qua oplossing misschien?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Netflix werkt op de PS4 wel een stuk lekkerder dan op de PS3.
Ik krijg alleen de 5.1 audio optie niet tevoorschijn?? Is dat een systeeminstelling ergens?
Chat even met netflix, kan gewoon via hun website en die zijn erg behulpzaam.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand die hier iets vanaf weet qua oplossing misschien?
Pakt hij dat niet gewoon automatisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee hoor maar pakt hij niet automagisch je PS4 instellingen over?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er waanzinnig uit, ik vraag me alleen af hoe iemand zo'n mooie rol kan maken na een sprong, vooral als hij zo'n groot geweer op zijn rug heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ls-on-ps4_videogames
Filmpje 1886 is al geleakt
Zeur!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:57 schreef janrad het volgende:
[..]
Wauw dat ziet er waanzinnig uit, ik vraag me alleen af hoe iemand zo'n mooie rol kan maken na een sprong, vooral als hij zo'n groot geweer op zijn rug heeft. Maar goed, ziet er geweldig uit.
Vandaag geleverd, yayquote:Op zondag 16 februari 2014 08:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toevallig net online gekomen wees er snel bij. http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |