You will be granted a golden Playstation 4!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef speknek het volgende:
Dat iemand van hun die playstation 4s gejat heeft is nog tot daaraan toe, maar dat ze dan doodleuk gaan vragen of ik na bijna vier maanden niet even onderaan de lijst plaats wil nemen, ongelooflijk.
Dat is wel heel erg slechtquote:
Het is echt achterlijk. Willen me niet terug op de lijst zetten of hoger bij een nieuwe bestelling, vanwege het verheffende excuus 'computer says no'. Geintje kost me een paar honderd euro omdat ik het niet meer op kan voeren voor de belasting van 2013. Plus dat ik er nou geen beelden mee kan maken voor mijn colleges. Nooit meer Bol.com.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Bol.com ben je geen klant maar een nummertje van de zovelen
Waar het gewoon op neer komt : ze geven gewoon geen neuk . Gelukkig op tijd nog die pre-order geannuleerd bij die lamzakken .quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is echt achterlijk. Willen me niet terug op de lijst zetten of hoger bij een nieuwe bestelling, vanwege het verheffende excuus 'computer says no'. Geintje kost me een paar honderd euro omdat ik het niet meer op kan voeren voor de belasting van 2013. Plus dat ik er nou geen beelden mee kan maken voor mijn colleges. Nooit meer Bol.com.
Waarom niet direct vanaf Sony kopen? Er waren hier een paar die dat ook hebben gedaan, die hadden hem vrij snel binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry dat ik de thread weer even 'daarnaartoe' sleur. Maar waar raden jullie me aan hem dan nu snel te krijgen? Amazon.fr ofzo? (co.uk heeft natuurlijk de verkeerde plug). Bij intertoys naar de lijst vragen? (woon in Utrecht, dus ik geef de centrum winkels niet echt veel kans)
Het beste is om het Tweakers forum te volgen en zodra er een link online komt van de Bart Smit of de Mediamarkt meteen bestellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sorry dat ik de thread weer even 'daarnaartoe' sleur. Maar waar raden jullie me aan hem dan nu snel te krijgen? Amazon.fr ofzo? (co.uk heeft natuurlijk de verkeerde plug). Bij intertoys naar de lijst vragen? (woon in Utrecht, dus ik geef de centrum winkels niet echt veel kans)
drogisterij?quote:Op zondag 16 februari 2014 08:24 schreef Lastpost het volgende:
Hier is dat rubber ook naar de klote gegaan van de week, maar even mee terug naar de winkel.
Rivals aangezien Driveclub nog niet uit is.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:01 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kiezen jullie eigenlijk voor Need for speed rivals of Driveclub?
DANK!!quote:Op zondag 16 februari 2014 08:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toevallig net online gekomen wees er snel bij. http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |