volendammers, die zitten dan al.in de kroeg!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:39 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook raar! Laten we duimen ervoor.
herkenbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef janrad het volgende:
Jezus heb ik flink wat kills en punten loopt tegen het einde van een potje BF de boel weer vast en wordt ik er uit geflikkerd. Hier wordt je doodziek van
ff syncen voor vertrekquote:Op zondag 9 februari 2014 00:20 schreef Zhano het volgende:
Hele avond bij een vriend van me trophies zitten grinden in FIFA14 op mijn account, nu bij thuiskomst alles weg... Komt dat nog of is dat normaal...?
Yep, het gebeurt een stuk vaker sinds de laatste update...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef janrad het volgende:
Jezus heb ik flink wat kills en punten loopt tegen het einde van een potje BF de boel weer vast en wordt ik er uit geflikkerd. Hier wordt je doodziek van
Ik zou willen dat ik random uit games gepleurd zou worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef janrad het volgende:
Nee, die trophies staan gewoon nog offline opgeslagen op je account bij hem. De volgende keer dat hij online is even laten synchen met de PSN servers en ze staan gewoon op je account. Zolang je dat doet kun je ze niet kwijtraken.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet gedaan en nu weer gespeeld, ben ik nu de sjaak?
Ik heb met je te doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik random uit games gepleurd zou worden.
Zit al meer dan 3 weken zonder Ps4... kut Sony
Blijkt dat ze geen vervangende consoles op voorraad hebben
Oei dan ben je op de figuurlijke manier in je kontje genomen,quote:Op zondag 9 februari 2014 10:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik random uit games gepleurd zou worden.
Zit al meer dan 3 weken zonder Ps4... kut Sony
Blijkt dat ze geen vervangende consoles op voorraad hebben
Yes, vanaf morgen is hij te koop, waar ze hem te koop aanbieden :_)quote:Op zondag 9 februari 2014 17:44 schreef Nickskuh het volgende:
Ligt die nieuwe headset van Sony morgen al in de winkels of is dat nog even wachten?
gvd dan al?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Gaat iemand van hier thief nog halen over 1/2 weekjes ?
ja, binnenkortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |