Ik heb niet bij ieder potje dit soort "problemen" kan ook aan de servers liggen waar ik op speel denk ik ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.
Jaaaa lekker scheuren, driften en politie auto's opblazen. Soms ben ik alleen maar bezig met door het hele gebied te scheuren en af een toe iemand uit te dagen. Het ziet er grafisch prima uit, de geluiden van de auto's zijn goed te pruimen en de besturing is ook lekker. De vorig NFS, Most Wanted dus, heb ik vrij snel de deur uit gedaan. Wat een matig spel was dat maar deze is weer top.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraard
Edit: is het spel sowieso waard, wat een heerlijkheid
ik wil dr max 25-30 eur aan uitgeven, via MPquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Amazon.uk.co 40¤ nieuw uiteraard
Edit: is het spel sowieso waard, wat een heerlijkheid
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem best knap
Toen ik alles zn beetje uithad begon de verveling wel behoorlijk hier. Nu alleen nog fifa en Bf4 online, al speel ik die laatste eigenlijk vooral met veel ergernis
Na de grote update zijn de graphics een stuk beter geworden, ook geen slowdown meer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb rivals een paar uurtjes gespeeld, maar ik vind het echt een slechte houterige gameplay.. En de graphics zijn ook niet heel bijzonder...
Die komt ook wel in huis tegen die tijd, duurt nog wel ff.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Ah ok, dat zou kunnenIk blijf gewoon geduldig wachten op Driveclub
Het spelaanbod is prima, echt niks mis mee. Over 2 weken thief en een maand later infamous. Wolfenstein komt ook nog ergens deze periode. Ik vermaak me dus wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Blinker het volgende:
Vandaag ook eindelijk trotse eigenaar van een PS4. Vijf weken moeten wachten, dus dat is mijn inziens vrij acceptabel.
Tot nu toe vermaak ik mij alleen met de gratis spellen en de FIFA demo.
Het spelaanbod is tot dusver nog steeds erg matig.
Net besteld. Ben benieuwd.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Gaat iemand van hier thief nog halen over 1/2 weekjes ?
Omdat ze geld willen verdienenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:03 schreef Maraca het volgende:
Wat zonde dat de Elder Scrolls een maandelijkse betaling kentWaarom moet dat nu toch steeds?
quote:
Had je die Giotech EX-03R niet vorige week gehaaldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:
Vandaag komt mijn andere headset binnen, die ps4 gold headset. Dus wie interesse heeft in die gioteck ex-03r geeft maar een gil.
Ik hoor veel mensen van alles roepen over input-lag. Ik zet mijn TV op de "game-stand" en nog nooit ergens last van gehad. Maar ook zonder die "game-stand" heb ik eigenlijk nergens last van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Iemand moet echt even in de OP zetten dat elke multiplayer game te maken heeft met latency+ms response tijd met je scherm.
Als ik op mijn pc monitor speel, dan merk ik wel een klein beetje dat het me nog beter afgaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoor veel mensen van alles roepen over input-lag. Ik zet mijn TV op de "game-stand" en nog nooit ergens last van gehad. Maar ook zonder die "game-stand" heb ik eigenlijk nergens last van.
Is het mogelijk alleen merkbaar als je echt goed bent of?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Had je die Giotech EX-03R niet vorige week gehaald?
Ik geef toe dat het ook een beetje aan mij ligt, ik heb alle maps nog niet door en sommige zijn echt lastig. Neem nou Locker, het is een goed gemaakt map maar lastig met al die verschillende gangen. En Floodzone is ook lastig maar wel mooi gemaakt. Zavod 311 vind ik daarentegen weer heerlijk om op te spelen. Tis dus ook wennen aan de maps en aan de grote er van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Als ik op mijn pc monitor speel, dan merk ik wel een klein beetje dat het me nog beter afgaat.
Flood Zone en Locker zijn de minst leuke maps als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het ook een beetje aan mij ligt, ik heb alle maps nog niet door en sommige zijn echt lastig. Neem nou Locker, het is een goed gemaakt map maar lastig met al die verschillende gangen. En Floodzone is ook lastig maar wel mooi gemaakt. Zavod 311 vind ik daarentegen weer heerlijk om op te spelen. Tis dus ook wennen aan de maps en aan de grote er van.
Wat heeft jouw voorkeur dan ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Flood Zone en Locker zijn de minst leuke maps als je het mij vraagt.
Zeker Flood Zone leave ik direct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |