Net zelf maar gebeld, bij mij is ie zonder opgave weer geannuleerdquote:
Alweer?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Net zelf maar gebeld, bij mij is ie zonder opgave weer geannuleerd
Middag ergens. Voeg me toe: Ashtasticzquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:16 schreef sonnyspek het volgende:
Iemand zin in een potje fifa?
- sonnyspek
Ja het zit niet echt mee, zeg maar. Ik denk dat de Intertoys ze eigenlijk niet in de vrije verkoop had mogen dien. Maar ik had vorige keer een paar keiharde mails naar bol.com gestuurd en ben net persoonlijk gebeld waarbij ze zeiden dat ze een oplossing gingen zoeken, dus wie weet gaat het toch nog meezitten (ik reken nergens op).quote:
try 48 - 5 :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:48 schreef janrad het volgende:
Gister wel een duivels potje Battlefield gespeeld eindelijk. 23 kills tegen 13 keer dood en stond met bijna 8000 punten bovenaan bij het winnende team.
Oke kan altijd beter maar voor mij is dit al een hele verbetering.quote:
Gaar zeg.. Ik duim voor jequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja het zit niet echt mee, zeg maar. Ik denk dat de Intertoys ze eigenlijk niet in de vrije verkoop had mogen dien. Maar ik had vorige keer een paar keiharde mails naar bol.com gestuurd en ben net persoonlijk gebeld waarbij ze zeiden dat ze een oplossing gingen zoeken, dus wie weet gaat het toch nog meezitten (ik reken nergens op).
Ik haal m later wel voor weinig, geef de voorkeur aan South Park straks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De PS-live beelden van Thief zien er mooi uit. Ik moet helaas nog wel een dag of 3 wachten voordat ik hem zelf kan spelen
South Park is niet voor de PS4.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik haal m later wel voor weinig, geef de voorkeur aan South Park straks.
Dat weet ik, maar ik kan op dit moment niet ff 2 games in een week halen, dus kies ik voor SP voorlopig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
South Park is niet voor de PS4.
Ah, ok. Ik krijg Thief gratis bij een Power Unlimited abonnement van 60 Euro en ik heb nu geen complete game meer voor de PS4 sinds ik Killzone heb verkocht. Voor mij komt hij dus juist op tijd, anders had ik hem ook via Azie of 2e hands goedkoper gekocht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik kan op dit moment niet ff 2 games in een week halen, dus kies ik voor SP voorlopig.
Mijn ps3 en 360 staan nog altijd aangesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |