https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar TIPS had 10x meer volgers dan RDD en alsnog is die coin gecrashed. Maar investeer lekker in RDD, aangezien wij hier op het forum helemaal niks weten van traden.Ik denk er over na hoor, maar jij zit blindelings te claimen alsof jij het zeker weet. Hoezo had TIPS 10x meer volgers? Nu wel ja, maar toen hij crashte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oquote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wilde dezelfde topictitel doen
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk er over na hoor, maar jij zit blindelings te claimen alsof jij het zeker weet. Hoezo had TIPS 10x meer volgers? Nu wel ja, maar toen hij crashte niet.
Dit, 100% dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.
Dit gaat een beetje te fur.quote:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Haha wtf ik word net gebeld uit Roemenië of ik daar kom werken
Whut, waar solliciteer jij allemaal op johquote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Whut, waar solliciteer jij allemaal op joh
Wat moet je in godsnaam in Roemenië gaan doen dat je niet vanuit Nederland kunt doenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellen
Wat voor werk was het?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Klantenservice of zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Roemenië gaan doen dat je niet vanuit Nederland kunt doen
Waarom staat je CV online?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellen
Op zo'n Engels-talige vacaturesite, ze kunnen er alleen bij als ze ingeschreven staan als bedrijf.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En dat moet perse in Roemenië zelf
Kan dat niet gewoon vanuit huis ofzo?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Kijken we ook even naar de OS?
Ziet er weer mooi uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet hem voor de gein eens 1 minuut op NL 1 dan
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.
Je moet vergelijken met de coins/dagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet vergelijken met de coins/dag
Nederland 1e in het totale medailleklassementquote:
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.
Ik trade over het algemeen niet, maar ik lees genoeg meequote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?
En nee, ik trade niet ALLEEN op maximale aantal coins. Als je alleen daarop zou doen is het kortzichtig ja. Maar het heeft tenminste wel invloed op de coin. Ik bedoel of je nou 21 miljoen coins hebt of 100 miljard. Die van 100 miljard zou gewoon nooit evenveel waard worden per coin, met uitzondering dat de 21 miljoen coin enorm crasht.
100 Doge, op voorwaarde dat ik geen huilverhalen in mijn inbox krijg.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
FHF / FOK! Valentijnsactie
Nog BITters die mijn initiatief steunen?
Inb4: Toto
Dit is serieus bedoeld, dus bedankt alvast.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
100 Doge, op voorwaarde dat ik geen huilverhalen in mijn inbox krijg.
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tips hebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trade over het algemeen niet, maar ik lees genoeg meeHoeveel % winst heb jij ondertussen?
Ik zeg alleen wat ik zie, en dat is dat je volgens mij veel te vaak heel veel nadruk legt op het aantal coins, en dat het daardoor toch niet lager kan zonder echte research te doen.
Maxbet zijn post is verwijderd in dat topic.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tipshebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?
Wat stond er?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maxbet zijn post is verwijderd in dat topic.
Een quote van zijn post hier.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een quote van zijn post hier.
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tips hebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?
Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had er netjes dit van gemaakt:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Graag of nietquote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtHet grote publiek is daar niet bekend mee en heeft al helemaal geen doge wallet
Denken dat doge echte toekomst heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Ik heb het niet verwijderd hèquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Graag of niet
Je weet dat als ik zoiets aanbied het ook stuur
Argumenten voor dat DOGE geen toekomst heeft?! Doge heeft gewoon een grote community, dat is alles wat hij zegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
Evoluties van Scryptquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun het d'r ook wel echt. Leuk meiskequote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ireen Wüst ziet er eigenlijk best weluit.
Zeg ik dat? Maar ze doen het momenteel wel heel erg goed, zeker vergeleken met alle andere clone/meme coinsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.Spatieboos
Ik ben ook geen IT'er. Ik hou van computers, en wil er wel wat mee gaan doen in de toekomst maar van programmeren heb ik geen kaas gegetenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Jup, dat is mquote:Op maandag 10 februari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
Is dit de whitepaper?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Er is een audiobook vanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezen![]()
Ja, chille stem ook. Ik ga nu maar even luisterenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is een audiobook vanDat wist ik heul niet eens.
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Maar wat zitten er voor verschillen in bijvoorbeeld MEOW en LEAF en LTC in het protocolgebeuren?
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.
Spuit 111111111111111733839838383838382quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.
1 superieure techniekquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Niet iedereen zit 24/7 in dit topic!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spuit 111111111111111733839838383838382
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevondenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Ah helder. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
1 superieure techniek
of
2 Goede community
Anders kan het volgens mij nooit wat worden, Doge is ook een clonecoin, maar toch doet Doge het erg goed.
Verschil tussen MaGNeT en Spatie is dan MaGNeT mined voordat het te koop is, zo verwacht ik ook niet veel van Frycoin, maar ik denk dat ik er toch niet slecht aan het gedaan om er 350 te minen in minder dan een dag. Ik zou alleen nu echt niet gaan kopen
https://www.mtgox.com/press_release_20140210.htmlquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering tochquote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevonden
Ik twijfel wel een beetje aan PXL, het heeft me al wat opgeleverd, maar echt hoog gaat het nooit worden, ik bedoel die advertentiesite wordt nauwelijks gebruikt en een grote community heeft het ook niet, alleen die dev is druk bezig. Maar geen groot team zoals bij RDD enzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah helder. Ik ben het met je eens.
De community is inderdaad de sleutel vaak. Een kloon moet een goede techniek hebben.
In iets als PXL heb ik ook vertrouwen omdat je er advertentieruimte mee kan kopen. Moet wel de site wat populairder worden, maar de developer is ook erg actief op Twitter en dergelijke.
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats à ¤50quote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Klopt, en daarom zei ik dat ik snap wat jij bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats à ¤50
Niet snel genoegquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.
Enige domme wat ik tot nu toe doe is mijn miningrig niet aanzetten, oh wat zonde, ik heb hem volgens mij al bijna een maand uit staan, dit is echt emogif waardig.
Welke/wat heb je?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.
Enige domme wat ik tot nu toe doe is mijn miningrig niet aanzetten, oh wat zonde, ik heb hem volgens mij al bijna een maand uit staan, dit is echt emogif waardig.
Ik hoop hetquote:
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.quote:
Dit zegt duidelijk: bijkopen!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.
thxquote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://www.mtgox.com/press_release_20140210.html
Edit: en die belachelijke drop op BTC-e kwam waarschijnlijk door een bot die een beetje op hol was geslagen
Dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.
Het is geleidelijk gegaan, eerst wat HD5770 kaarten, later een stuk of 6 HD5870 kaarten, deel ging stuk, Asus bleef werken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats à ¤50
Neuh LEAF is alweer dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
Zou LEAF ooit weer omhoog gaan? Probleem van LEAF is volgens mij dat de meeste coins in de eerste paar maanden al gemined zijn, en dat daarna veel minder mensen minen en edus 51% attacks makkelijk zijn. hmm.
Goed dat ik op tijd verkocht heb danquote:
Ik heb gewoon mijn verlies genomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed dat ik op tijd verkocht heb dan
Heb nog een klein beetje op 14 gekocht, wie weet gaat het ooit nog naar 18 ofzo.
Op hoeveel verkocht?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn verlies genomen.
Ik dacht me te herinneren dat je de uitbreidingen van winst had gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is geleidelijk gegaan, eerst wat HD5770 kaarten, later een stuk of 6 HD5870 kaarten, deel ging stuk, Asus bleef werken.
Toen 2x HD7970 en tot dan toe gebruikte moederborden en nieuwe voedingen. HDD's ook gebruikt spul, echt oud.
Toen 3x HD7950 van Asus op een nieuw Asrock moederbord en een SSD.
Nu een Intel 6 Core CPU en 2x R9 290 Asus videokaarten.
Op zich wel wat geinvesteerd maar het meeste ging veruit in de stroomkosten zitten.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Haywoodjablome is KLB mod geworden
spam KLB vol snel
https://bitcointalk.org/index.php?topic=449796.0quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
https://freshmarket.co.in/
Bestaat dit niet meer? Ik had hier nog 2k NYAN op staan :/
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maxbet is maar een raar ventje als je het mij vraagt.
Vraag en aanbod... Heb je nooit opgelet tijdens de economielessen?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een beter idee, ik koop IPCO aandelen van RDD.
http://www.reddcoin.com/ipo/
Tot nu toe is er 81.4 BTC ingestoken.
Als de 5.45 miljard RDD verdeeld werd over die 81.4 BTC dan zou 1 RDD 0.15 satoshi kosten.
Maar die 81.4 gaat vast nog wel een stuk omhoog, ik wil er toch wel deel van zijn :/
Oh er zijn er nog maar 3.25 miljard. Dus dan is het 0.25 satoshi.
Hij zit stoned in de lessen, go figurequote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vraag en aanbod... Heb je nooit opgelet tijdens de economielessen?
Wat bedoel je? Wat heeft dat met die IPCO te maken?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vraag en aanbod... Heb je nooit opgelet tijdens de economielessen?
Ach, 2k is niksquote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=449796.0
Ehhmm, dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef TimKuik het volgende:
Vraag (vandaag, de vraag is alleen maar gedaald de afgelopen maand):
[..]
Aanbod (over 90 dagen):
[..]
Ideaal om bij te kopen dusquote:Op maandag 10 februari 2014 19:07 schreef videonatic het volgende:
Bitcoin gaat heerlijk slecht he momenteel?
Kan gewoon inloggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef TimKuik het volgende:
Krijgen jullie ook een Error 522 Connection timed out op BTC-e?
Was ie 3 dagen geleden al en er is niks veranderd. Ik ben uitgestapt.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat de beste man goed in zijn werk is.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhmm, dus?
De vraag stijgt toch wel weer, als ze eenmaal wat bekender zijn en op wat meer sites. Vergeet niet dat ze ook een Marketing Director - Ricky0819 in hun team hebben. En het zou ook moeten dalen omdat er een premine distribution aan komt, mensen wachten denk ik op 15 februari met kopen omdat ze verwachten dat de prijs dan lager is, de vraag gaat vanzelf wel weer omhoog als de prijs omlaag gaat denk ik.
Dat je de enige persoon bent die zich interesseert in deze coin zou je als waarschuwing moeten zien. Wacht nou maar gewoon tot 20 februari, dan zal je zien dat er niks meer van over is.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhmm, dus?
De vraag stijgt toch wel weer, als ze eenmaal wat bekender zijn en op wat meer sites. Vergeet niet dat ze ook een Marketing Director - Ricky0819 in hun team hebben. En het zou ook moeten dalen omdat er een premine distribution aan komt, mensen wachten denk ik op 15 februari met kopen omdat ze verwachten dat de prijs dan lager is, de vraag gaat vanzelf wel weer omhoog als de prijs omlaag gaat denk ik.
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemandquote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de beste man goed in zijn werk is.
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemand
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemand
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?
Hij zal er vast wel veel verstand van hebben jah![]()
quote:
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Reddcoin is een scam, sowieso al die IPO coins.
Care to elaborate?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Vast wel, ja. Maar ik weet het verder ook niet, ik vertrouw er wel op.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?
Hij zal er vast wel veel verstand van hebben jah![]()
Noble is ook zeker goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.
https://www.noblemovement.com/ambassadors/
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Naja we zullen zien, ik heb er gewoon vertrouwen inquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.
Daarbij is het heus niet dat we niet willen dat je geld verdient maar dit gaat echt een dikke faal worden.
Niet als jij je rekenkunsten er op los laat.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Noble is ook zeker goed ja
Maar die is al zo duur!
Ze geven je de coins, stoppen met dev spelen en zij hebben dan een berg BTC.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?
Die coins geven is geen probleem, is een kwestie van een pre-mine verdelen over "investeerders".quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?
Nice.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.
https://www.noblemovement.com/ambassadors/
[..]
Niet heel duur nee. Maar vergeleken RDD wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet als jij je rekenkunsten er op los laat.
Ja ik snap zeker je punt. Maar ik neem gewoon dat risico dat het deze keer wel goed gaat aflopen, want dan ben ik binnen. En heel veel stop ik er ook weer niet in.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die coins geven is geen probleem, is een kwestie van een pre-mine verdelen over "investeerders".
Er is echter geen enkele garantie wat de waarde zal zijn, of ze uberhaupt bezig zijn om iets waar te maken van wat ze beloven maar 1 ding weet je alvast: zij hebben jouw BTC en die van anderen. En wat heb jij als "investeerder"? Een stapeltje pre-mined coins waarvan de waarde gebaseerd is op lucht.
Hey, het kan deze keer wel goed aflopen, absoluut.
Maar ik heb tot nu toe meer scams gezien in de crypto wereld dan oprecht goede bedoelingen.
Nu voel ik me wel schuldig dat ik het zo heb opgehypt :/quote:
Excuses voor mijn beschuldigingenquote:Is this a scam?
We know scams have occurred in the past in the cryptocurrencies world and you are right for being prudent with your investment. Let me explain why this is not our goal. Hopefully, we can correct any misunderstandings.
We have no reason to scam you. Why? Because you are getting coins in exchange for your investment. It’s not like we have a reason not to give you those coins. It would only crash the market after everyone gets angry and dumps.
The coin will be released on February 2nd (it’s already completed and ready to go). We have decided to let our IPO run for two more weeks after we release the coin. This way you’ll be able to judge the value of our work and decide at the last minute if you want to participate. It’s a speculative investment. If you don’t think our project will work, don’t invest.
It could be a huge failure and no one can know for sure if it will work. We have already worked very hard on this project and we will continue working just as hard. We truly believe it’s a great idea and it could become huge with social networks.
We know IPOs are scammy, but unfortunately, it’s our only way to do it. We don’t have enough money to invest in this project ourselves, but we have time, skills and lots of ideas.
This is what we are offering you. IPO investors will receive their coins with a bonus for being early supporters. We will invest all the IPO money into this project to develop the brand and our infrastructure. We will do our best.
Dat zit er dan eerder als een scam uit, geen bijzonder tipping netwerk erbij enzo, zal waarschijnlijk ook veel minder investeerders krijgen. Maar in RDD heb ik gewoon vertrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
Hier alweer een "Reddcoin" variant:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=457575.0
Hier hield ik op met lezen:quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
Hier alweer een "Reddcoin" variant:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=457575.0
Als de dev in de OP al zegt dat hij niet een al te lang leven verwachtquote:The purpose of "StackCoin" is to make a coin whose value will increase rapidly and constantly, with a reasonable life time.
Klinkt sarcastischquote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef MaGNeT het volgende:
Oh wacht, Reddcoin is geen scam, het staat op hun website:
[..]
Excuses voor mijn beschuldigingen![]()
En hier nog wat meer info over de dev mocht het je interesseren http://au.linkedin.com/pub/jason-curby/27/9b8/994quote:
Hang niet te veel waarde aan die tipbot a.u.b. Die van Doge was geloof ik in een middag gefixt (V0.1 dan, daarna is er wel veel tijd in gaat zitten)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zit er dan eerder als een scam uit, geen bijzonder tipping netwerk erbij enzo, zal waarschijnlijk ook veel minder investeerders krijgen. Maar in RDD heb ik gewoon vertrouwen.
Haha, naja, ze hebben geen businessplan zie ik zojuist:quote:
Ik hoopte op nog een stijging.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel schuldig dat ik het zo heb opgehypt :/
Had dan gewoon eerder verkocht, oen!!
Hoezo niet? Tipbot klinkt voor mij echt revolutionair. Stel je voor dat je op Facebook en Youtube gewoon kleine tips heel gemakkelijk kan gevenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef Maxbet het volgende:
Hang niet te veel waarde aan die tipbot a.u.b. Die van Doge was geloof ik in een middag gefixt (V0.1 dan, daarna is er wel veel tijd in gaat zitten)
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, naja, ze hebben geen businessplan zie ik zojuist:
http://www.reddcoin.com/business-development
Want welk sociaal netwerk uit dat lijstje gaat in hemelsnaam samenwerken met een willekeurig stelletje devs dat een coin bedacht heeft die als fooi gebruikt gaat worden op social networks en dan ook nog cross-platform.
Dat zou Bitcoin al kunnen, als de wens er was.
Dat kan zelfs al met Coinye. En die is 2 satoshi.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Tipbot klinkt voor mij echt revolutionair. Stel je voor dat je op Facebook en Youtube gewoon kleine tips heel gemakkelijk kan geven
Wat? Kan dat?!! hoe?! Maar dan zou het ook met betere coins kunnen toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan zelfs al met Coinye. En die is 2 satoshi.
Ik denk eerder dat Google en Facebook hun eigen rewardsysteem bedenken, aangezien ze er niet op zitten te wachten dat je je verdiende Redds van Google+ op FaceBook kan gebruiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.
0 confirms kan prima voor zulke bedragen, dus de snelheid is al een non-issue (is hier ook al vaker over gesproken trouwens)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.
Hmm, dat is wel waar ja, goed punt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Google en Facebook hun eigen rewardsysteem bedenken, aangezien ze er niet op zitten te wachten dat je je verdiende Redds van Google+ op FaceBook kan gebruiken.
Sell, sell!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel waar ja, goed punt.
Oh okay, coolquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
0 confirms kan prima voor zulke bedragen, dus de snelheid is al een non-issue (is hier ook al vaker over gesproken trouwens)
Er zijn al een aantal mensen met plugins bezig voor je browser waarmee dat kan (bestaat geloof ik zelfs al voor Bitcoin)
Mocht je gelijk krijgen, kom dan van de zomer eens langs in je nieuwe Porsche, gaan we ff een biertje pakken op een terras.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, ik heb nog wel shortterm vertrouwen in die coin.
http://www.reddit.com/r/C(...)pha_youtube_tip_bot/quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Kan dat?!! hoe?! Maar dan zou het ook met betere coins kunnen toch?
Ik weet in iedergeval alles van slechte investeringenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht je gelijk krijgen, kom dan van de zomer eens langs in je nieuwe Porsche, gaan we ff een biertje pakken op een terras.
Dan noem je het toch Satoshiquote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, cool
Maar nog steeds het punt, satoshi's rekenen niet fijn. Of ze moeten het gewoon satoshi's gaan noemen en niet met 0.000000 typen.
Maar het wordt al satoshi genoemd...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay, cool
Maar nog steeds het punt, satoshi's rekenen niet fijn. Of ze moeten het gewoon satoshi's gaan noemen en niet met 0.000000 typen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Eten bestellen en betalen via de exchange
Wel raar dat het binnen 3 minuten moet, of bedoelt hij 3 minuten vanaf dat hij dat typte en dat hij het al langer stuurde.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja... Mensen die een exchange als een soort van online wallet gebruikenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja reddit heeft ook gewoon Bitcoin tips, maar dat is niet in satoshi maar in 0.00BTCquote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan noem je het toch Satoshi
Reddit zelf neemt al Bitcoin aan trouwens (voor Reddit gold)
Ik heb dat nooit gesnapt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... Mensen die een exchange als een soort van online wallet gebruiken
De transactie moet binnen 3 minuten zichtbaar zijn in de blockchain, moet met gemak te doen zijn als je een Bitcoin betaling doet.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel raar dat het binnen 3 minuten moet, of bedoelt hij 3 minuten vanaf dat hij dat typte en dat hij het al langer stuurde.
Als je via Bitpay betaald moet je binnen 15 min betalen, zodra de transactie zichtbaar is is het betaald (3 confirms is dus niet nodig).quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel raar dat het binnen 3 minuten moet, of bedoelt hij 3 minuten vanaf dat hij dat typte en dat hij het al langer stuurde.
Ik heb het over tips heh niet over hoe wij het noemen. Ik zie op reddit niet staan 5.000 Satoshi. Maar gewoon 0,0005 BTC.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar het wordt al satoshi genoemd...
Ik doe het ook wel, maar daar ga ik natuurlijk geen eten mee bestellen. Maar om nou 40 wallets te downloaden..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Doe ik alleen als ik een wallet heb van incompetente devs die niet wil compilen omdat ik hogere versies van libdb heb etc.
15 min.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De transactie moet binnen 3 minuten zichtbaar zijn in de blockchain, moet met gemak te doen zijn als je een Bitcoin betaling doet.
Je staat toch ook geen 3 minuten te staren naar de pin-automaat zodra er een Chineesje "dat is dan 22 Eulo meneel, sambal bij?" tegen je zegt?![]()
Dat is dus niet van Reddit zelf, maar dat zijn gewoon tipbots (vrij makkelijk om te maken, vrijwel iedere coin met een eigen subreddit heeft er wel een) er zijn zelfs bots die meerdere altcoins ondersteunen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja reddit heeft ook gewoon Bitcoin tips, maar dat is niet in satoshi maar in 0.00BTC
Lees goed: dan moet het op de destination zijn, staat niks over dat het zichbaar op de blockchain moet zijn. Hij klaagt alleen dat het nog niet eens op de blockchain staat.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De transactie moet binnen 3 minuten zichtbaar zijn in de blockchain, moet met gemak te doen zijn als je een Bitcoin betaling doet.
Je staat toch ook geen 3 minuten te staren naar de pin-automaat zodra er een Chineesje "dat is dan 22 Eulo meneel, sambal bij?" tegen je zegt?![]()
Nee, de betaling moet op de blockchain staan. Ik heb er ervaring mee, ik bestel vaker via thuisbezorgd met daytrade winstquote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lees goed: dan moet het op de destination zijn, staat niks over dat het zichbaar op de blockchain moet zijn. Hij klaagt alleen dat het nog niet eens op de blockchain staat.
De Bitcoin tipbot ondersteund trouwens wel gewoon Satoshi hoor, en µbtc en internet, meal, roll..quote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het over tips heh niet over hoe wij het noemen. Ik zie op reddit niet staan 5.000 Satoshi. Maar gewoon 0,0005 BTC.
Wat maakt het nou uit of die bots makkelijk gemaakt worden? Het gaat er om dat die bots geweldig revolutionair zijn met minitransacties op internet. Of het nou RDD, BTC of DOGE is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Maxbet het volgende:
Dat is dus niet van Reddit zelf, maar dat zijn gewoon tipbots (vrij makkelijk om te maken, vrijwel iedere coin met een eigen subreddit heeft er wel een) er zijn zelfs bots die meerdere altcoins ondersteunen.
Daarom zeg ik dat je er wmb niet te veel waarde aan moet hechten, een beetje programmeur maakt op een rustige maandagochtend zo'n bot.
Ja dat geloof ik wel, maar het gaat even over die comment van die gast, die had het over 'destination'.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, de betaling moet op de blockchain staan. Ik heb er ervaring mee, ik bestel vaker via thuisbezorgd met daytrade winst
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lees goed: dan moet het op de destination zijn, staat niks over dat het zichbaar op de blockchain moet zijn. Hij klaagt alleen dat het nog niet eens op de blockchain staat.
Precies, max een seconde of 10.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De Bitcoin tipbot ondersteund trouwens wel gewoon Satoshi hoor, en µbtc en internet, meal, roll..
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of die bots makkelijk gemaakt worden? Het gaat er om dat die bots geweldig revolutionair zijn met minitransacties op internet. Of het nou RDD, BTC of DOGE is.
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
https://github.com/vindimy/altcointipquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ik mine nog steeds FOX. Ik vind de difficulty van Mint veel te hoogquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
Kijk, daar heb je het al, met mooie instructies zelfsquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://github.com/vindimy/altcointip
Hij heeft het verkeerd geformuleerd. withdrawals en deposits van BTC op BTC-e staan even vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
1254081.294591 MINTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Is ie maar 16 nu? Oh dan ga ik toch even minen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Toen ik begon was de diff ergens rond de 20, later rond de 40, toen weer 20 en nu weer 16.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Wat dacht je van TIPS?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Oh toch wel? Oh dan is het wel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoin
Het ding ondersteund ook gewoon $ trouwens, rekent de bot zelf voor je om.
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tiptquote:
Is dat die coin met zonne-energie? Die klinkt wel goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Ziet er goed uit jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
Ja denk het ook welquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tipt
Kijk voor de grap eens rond in de Doge subreddit
Ook mooi, steeds meer tipbots, en dan worden ze steeds beter en bekenderquote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze MintCoin willen gaan gebruiken op social networks als "tips".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
Whoa, RED op Cryptsy!
https://www.cryptsy.com/markets/view/87Wat is er zo bijzonder aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, je wou zeker dat ik dacht omg RDD op cryptsy?
Maar ik zie Red ook wel vaker voorbijkomen.
Vetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraakquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.
Tipbot voor Fok! bouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
VetKan FOK!-bits er straks toch nog komen
[ afbeelding ]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraak
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTAls MaGNeT en Toto een kind kregen was ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Robin is toekomstig dev toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tipbot voor Fok! bouwen
Is er een dev in de zaal?
Een goede reden om dat nooit meer te laten gebeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als MaGNeT en Toto een kind kregen was ik het
Het goede leven van een cryptominerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een zak met overheerlijke dubbelzoute schepdrop.
Onder het genot van HayDay ga ik dat nu languitgestrekt op de bank wegwerken terwijl m'n tenen aangevreten worden door 3 wilde fretten.
Het leven is goed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTVolgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winst
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het goede leven van een cryptominer
Ik ga zo weer werken
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevertquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevert
verdientquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Litecoin is met de huidige prijs verre van rendabel om te minen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Niet altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.
Nou dat bedoelde ik dus met mijn eerdere opmerking.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?
En gewoon beetje goed kiezen is toch niet zo lastig?
Ik had een tijdje geleden met 42coin verdomme 0.8 BTC kunnen hebben met 1 videokaartje. Stel je voor als MaGNet dat vollop had gemined
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dachtquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.
[..]
Niet altijdEn zeker met de kleine alts die we hier vaak minen is het gewoon gokken. Ik heb de afgelopen dag Fry gemined, misschien levert het me 1 Euro op en misschien 150, dat weet je toch niet van tevoren. Mocht het 1 Euro zijn dan heb ik er geld op verloren.
Heusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Dat is ook knap lastig inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Ja hij zou vast niet de volle prijs hebben, dan gaat het een beetje omlaag, maar nog steeds zou je dan fucking veel hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dacht
En ehh, ja ik kan het me wel beetje voorstellen, maar waarom zou dat maar 1 euro opleveren, dat lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 350.
Ik zie het ook als gratis geldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 35
Ja, dat is waar, door die stomme advocaten enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met de stroomrekening verwacht ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie het ook als gratis geld
Maar Mooncoin huh, dat was pas toch heel erg gestegen?
Playtokens weet ik niks van, helaas dan maar
Oh, dat is stukken meer dan wat ik heb. Geloof dat ik er 100 ofzo heb, maar nu geen zin om die wallet te zoekenquote:
https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PLT&b=BTCquote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, dat is stukken meer dan wat ik heb. Geloof dat ik er 100 ofzo heb, maar nu geen zin om die wallet te zoeken
Ik zie hetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PLT&b=BTC
Echt niks waard dus
Ik heb mijn pa gewoon aangeboden de winst te delen, maar hij hoeft niets te hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met de stroomrekening verwacht ik
Ach, you win some you lose some.
Dat kan ik mijn pa wel aanbieden, maar hij betaalt mijn stroomrekening sowieso nietquote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa gewoon aangeboden de winst te delen, maar hij hoeft niets te hebben.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Nog ~100 posts en dan heb ik er binnen 2 weken net zoveel als in de hele vorige maand.
Ben er maar trots op.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Nog ~100 posts en dan heb ik er binnen 2 weken net zoveel als in de hele vorige maand.
*Weesquote:
Omdat ik geen man ben.quote:
Een "Fokonomy" creeërenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tipbot voor Fok! bouwen
Is er een dev in de zaal?
Hoe wil je een tipbot preminenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Bowny het volgende:
[..]
Een "Fokonomy" creeërenDoen wij de premine :p
Ooit naar een restaurant geweest? Vaak aan het einde van de avond geef je een fooi, een tip.quote:
quote:
Zie hier bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/d(...)_related_poetry_let/quote:Op maandag 10 februari 2014 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooit naar een restaurant geweest? Vaak aan het einde van de avond geef je een fooi, een tip.
Tegenwoordig door microtransacties kun je ook op het internet tippen, je geeft mensen geld voor een leuke comment of leuk filmpje of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |