https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar TIPS had 10x meer volgers dan RDD en alsnog is die coin gecrashed. Maar investeer lekker in RDD, aangezien wij hier op het forum helemaal niks weten van traden.Ik denk er over na hoor, maar jij zit blindelings te claimen alsof jij het zeker weet. Hoezo had TIPS 10x meer volgers? Nu wel ja, maar toen hij crashte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
oquote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ik wilde dezelfde topictitel doen
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk er over na hoor, maar jij zit blindelings te claimen alsof jij het zeker weet. Hoezo had TIPS 10x meer volgers? Nu wel ja, maar toen hij crashte niet.
Dit, 100% dit.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.
Dit gaat een beetje te fur.quote:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Haha wtf ik word net gebeld uit Roemenië of ik daar kom werken
Whut, waar solliciteer jij allemaal op johquote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Whut, waar solliciteer jij allemaal op joh
Wat moet je in godsnaam in Roemenië gaan doen dat je niet vanuit Nederland kunt doenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellen
Wat voor werk was het?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
Klantenservice of zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Roemenië gaan doen dat je niet vanuit Nederland kunt doen
Waarom staat je CV online?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellen
Op zo'n Engels-talige vacaturesite, ze kunnen er alleen bij als ze ingeschreven staan als bedrijf.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En dat moet perse in Roemenië zelf
Kan dat niet gewoon vanuit huis ofzo?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Kijken we ook even naar de OS?
Ziet er weer mooi uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet hem voor de gein eens 1 minuut op NL 1 dan
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.
Je moet vergelijken met de coins/dagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet vergelijken met de coins/dag
Nederland 1e in het totale medailleklassementquote:
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.
Ik trade over het algemeen niet, maar ik lees genoeg meequote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?
En nee, ik trade niet ALLEEN op maximale aantal coins. Als je alleen daarop zou doen is het kortzichtig ja. Maar het heeft tenminste wel invloed op de coin. Ik bedoel of je nou 21 miljoen coins hebt of 100 miljard. Die van 100 miljard zou gewoon nooit evenveel waard worden per coin, met uitzondering dat de 21 miljoen coin enorm crasht.
100 Doge, op voorwaarde dat ik geen huilverhalen in mijn inbox krijg.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
FHF / FOK! Valentijnsactie
Nog BITters die mijn initiatief steunen?
Inb4: Toto
Dit is serieus bedoeld, dus bedankt alvast.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
100 Doge, op voorwaarde dat ik geen huilverhalen in mijn inbox krijg.
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tips hebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trade over het algemeen niet, maar ik lees genoeg meeHoeveel % winst heb jij ondertussen?
Ik zeg alleen wat ik zie, en dat is dat je volgens mij veel te vaak heel veel nadruk legt op het aantal coins, en dat het daardoor toch niet lager kan zonder echte research te doen.
Maxbet zijn post is verwijderd in dat topic.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tipshebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?
Wat stond er?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maxbet zijn post is verwijderd in dat topic.
Een quote van zijn post hier.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een quote van zijn post hier.
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk niet elke coin helemaal bestuderen, maar alleen het aantal bekijken doe ik ook niet, ik kijk ook gewoon of coin een beetje goed is en hoe mensen er op reageren, en dat doe ik bij elke coin waar ik in investeer. Ik weet niet of jij anders nog tips hebt om naar te kijken? Waarom trade je eigenlijk niet, als je er zoveel van af weet?
Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had er netjes dit van gemaakt:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Graag of nietquote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtHet grote publiek is daar niet bekend mee en heeft al helemaal geen doge wallet
Denken dat doge echte toekomst heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Ik heb het niet verwijderd hèquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Graag of niet
Je weet dat als ik zoiets aanbied het ook stuur
Argumenten voor dat DOGE geen toekomst heeft?! Doge heeft gewoon een grote community, dat is alles wat hij zegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
Evoluties van Scryptquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun het d'r ook wel echt. Leuk meiskequote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ireen Wüst ziet er eigenlijk best weluit.
Zeg ik dat? Maar ze doen het momenteel wel heel erg goed, zeker vergeleken met alle andere clone/meme coinsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.Spatieboos
Ik ben ook geen IT'er. Ik hou van computers, en wil er wel wat mee gaan doen in de toekomst maar van programmeren heb ik geen kaas gegetenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Jup, dat is mquote:Op maandag 10 februari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
Is dit de whitepaper?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Er is een audiobook vanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezen![]()
Ja, chille stem ook. Ik ga nu maar even luisterenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is een audiobook vanDat wist ik heul niet eens.
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Maar wat zitten er voor verschillen in bijvoorbeeld MEOW en LEAF en LTC in het protocolgebeuren?
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.
Spuit 111111111111111733839838383838382quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.
1 superieure techniekquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Niet iedereen zit 24/7 in dit topic!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spuit 111111111111111733839838383838382
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevondenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Ah helder. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
1 superieure techniek
of
2 Goede community
Anders kan het volgens mij nooit wat worden, Doge is ook een clonecoin, maar toch doet Doge het erg goed.
Verschil tussen MaGNeT en Spatie is dan MaGNeT mined voordat het te koop is, zo verwacht ik ook niet veel van Frycoin, maar ik denk dat ik er toch niet slecht aan het gedaan om er 350 te minen in minder dan een dag. Ik zou alleen nu echt niet gaan kopen
https://www.mtgox.com/press_release_20140210.htmlquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering tochquote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevonden
Ik twijfel wel een beetje aan PXL, het heeft me al wat opgeleverd, maar echt hoog gaat het nooit worden, ik bedoel die advertentiesite wordt nauwelijks gebruikt en een grote community heeft het ook niet, alleen die dev is druk bezig. Maar geen groot team zoals bij RDD enzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah helder. Ik ben het met je eens.
De community is inderdaad de sleutel vaak. Een kloon moet een goede techniek hebben.
In iets als PXL heb ik ook vertrouwen omdat je er advertentieruimte mee kan kopen. Moet wel de site wat populairder worden, maar de developer is ook erg actief op Twitter en dergelijke.
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats à ¤50quote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Klopt, en daarom zei ik dat ik snap wat jij bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats à ¤50
Niet snel genoegquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.
Enige domme wat ik tot nu toe doe is mijn miningrig niet aanzetten, oh wat zonde, ik heb hem volgens mij al bijna een maand uit staan, dit is echt emogif waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |