Ik heb dat geld niet nodig?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met het principe van alleen investeren wat je niet nodig hebt en kan missen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat geld niet nodig?
Ik kan alles missen hoor, ik krijg genoeg van mijn ouders, en anders moet ik gaan werken, zo erg is dat ook weer niet. En ik heb nog steeds 3k op mijn spaarrekening, denk niet dat ik dat ooit nog ga gebruiken voor crypto's.
Hmm, dat is waar. Maar natuurlijk wilt niet iedereen het gelijk verkopen. Maar toch, ik koop er nu 100 euro, morgen ochtend heb ik weer 800 euro van mijn spaarrekening op mijn betaalrekening en dat bewaar ik dan wel voor eventuele dumpers.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar er gaan daardoor 36.111.100 coins per dag op de markt komen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
maar ryan ff serieus?
je hebt al 2-3k geïnvesteerd, maar ben je alles al kwijt inmiddels ?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef roislecxe het volgende:
Gox
Tips![]()
Leaf![]()
![]()
Toto![]()
![]()
![]()
RichHet enige lichtpuntje in mijn leven
Troost je, ik lag ook gewoon te slapenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef MissionPhailed het volgende:
Ai, ideaal inkoopmoment gemist vanmiddag. Wow, such misfortune.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Idem Dito.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Troost je, ik lag ook gewoon te slapen
Nopequote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
Die 102 is gewoon een foutje in de grafiek toch?
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Toto69 het volgende:
maar ryan ff serieus?
je hebt al 2-3k geïnvesteerd, maar ben je alles al kwijt inmiddels ?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijt
Maar je draait verlies?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben ik niet alles kwijt
In de trollbox (quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef tofastTG het volgende:
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.quote:
Op Reddit zijn er mensen die buy-orders van 200 hebben doorgevoerd zien worden. Ik had zelf een buy op 490 die uitgevoerd was.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de trollbox () Staat van wel. 470 ofzo zou het laagste punt zijn geweest.
maarja wat er van waar is...
Okquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Op Reddit zijn er mensen die buy-orders van 200 hebben doorgevoerd zien worden.
Jij zou echt eens een knappe exel sheet oid in elkaar moeten draaienquote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.
Maar serieus, protip: koop geen RDD!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
Denk het niet, ik houd het allemaal niet zo heel goed bij, maar laatste tijd gaat het goed, ik had alleen in het begin te veel in EAC gestoken, en had toen wel erge verlies, maar tegenwoordig maak ik best veel winst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.Spatieboos
Ik heb ook sinds ik begonnen ben een excelsheet gemaakt, invoervelden voor huidige btc prijs etc. waar ik mijn coins heb en hoeveel ze waard zijn aan btc op de desbetreffende exchange. Uiteraard maar een paar invoervelden en derest word berekend en de grafiek wordt aangevuld.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij zou echt eens een knappe exel sheet oid in elkaar moeten draaien
Je kunt toch niet traden zonder te weten of je winst of verlies hebt
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
Seems legitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek op mijn oude emails.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar serieus, protip: koop geen RDD!
Op dit moment is de vraag maar 400.000.000 Coins, zodra die IPCO termijn afloopt gaan er 60.555.555 coins per dag op de markt erbij komen (90 dagen lang). Je bent echt verstandelijk beperkt als je denkt dat die coin nog in waarde gaat stijgen.
De coin zal alleen stijgen in waarde als deze op extra exchanges komt voor die tijd en de vraag stijgt, dat zie ik nog niet gebeuren.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.
Maar als de coin niet aan populairiteit stijgt maakt het geen fuck uit hoe veel coins er wel of niet zijn. Leuk dat ze zich richten op social media, maar ik heb er nog niks over gelezen buiten dat topic om.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat de waarde van de coins al is afgenomen voor dat ze er werkelijk zijn. Ik bedoel als we naar het totaal plaatje kijken 109 miljard. Dan is 4 satoshi dus redelijk goedkoop voor zo'n goede coin met development. En kijk, het is nu 100 euro, omdat ik denk dat hij nog wel omhoog gaat. Maar stel dat het omlaag gaat, dan koop ik er 800 euro bij.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
'Als hij in waarde daalt koop ik er gewoon nog eens het achtvoudige bij'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
'Als hij in waarde daalt koop ik er gewoon nog eens het achtvoudige bij'
[ afbeelding ]
Maar het gaat denk ik wel stijgen, de populariteit (dat is mijn speculatie). Het gaat erom dat de developpers gewoon echt iets willen bereiken en dus hard voor werken, en ik hoorde dat het al op reddit kan en dat er volop getipt wordt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar als de coin niet aan populairiteit stijgt maakt het geen fuck uit hoe veel coins er wel of niet zijn. Leuk dat ze zich richten op social media, maar ik heb er nog niks over gelezen buiten dat topic om.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het gaat denk ik wel stijgen, de populariteit (dat is mijn speculatie). Het gaat erom dat de developpers gewoon echt iets willen bereiken en dus hard voor werken, en ik hoorde dat het al op reddit kan en dat er volop getipt wordt.
Dat denk ik wel, dat was zo bij TIPS. Maar die had 500 miljard coins, terwijl deze maar 109 miljard coins heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef TimKuik het volgende:
Daarbij: Denken dat een coin niet lager kan dalen dan 0.00000001 BTC
Maar TIPS had 10x meer volgers dan RDD en alsnog is die coin gecrashed. Maar investeer lekker in RDD, aangezien wij hier op het forum helemaal niks weten van traden.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, dat was zo bij TIPS. Maar die had 500 miljard coins, terwijl deze maar 109 miljard coins heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |