Klantenservice of zo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in Roemenië gaan doen dat je niet vanuit Nederland kunt doen
Waarom staat je CV online?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan, ze zagen m'n CV en gingen maar bellen
Op zo'n Engels-talige vacaturesite, ze kunnen er alleen bij als ze ingeschreven staan als bedrijf.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En dat moet perse in Roemenië zelf
Kan dat niet gewoon vanuit huis ofzo?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Kijken we ook even naar de OS?
Ziet er weer mooi uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet hem voor de gein eens 1 minuut op NL 1 dan
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn 2 satoshi: je focust volgens mij iets te veel op het aantal coins van een bepaalde coin, zie ik je vaker doen en wil vaak totaal niks zeggen over de waarde.
Je moet vergelijken met de coins/dagquote:Op maandag 10 februari 2014 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niks zeggen over de waarde?
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet vergelijken met de coins/dag
Nederland 1e in het totale medailleklassementquote:
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat kan altijd nog veranderen door block halving, maar het klopt het is niet alleen afhankelijk van het maximum, ook aan de block halving tijden en hoe lang het duurt tot alle coins gemined zijn, maar de totale coins heeft zeker wel veel met de prijs te maken imo.
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lang niet altijd Spatie:N Maar als jij op die manier wilt traden ga je gang. Is alleen een beetje kortzichtig imo.
Ik trade over het algemeen niet, maar ik lees genoeg meequote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe trade jij dan? En heb je het vaak goed? Hoeveel %winst heb je al?
En nee, ik trade niet ALLEEN op maximale aantal coins. Als je alleen daarop zou doen is het kortzichtig ja. Maar het heeft tenminste wel invloed op de coin. Ik bedoel of je nou 21 miljoen coins hebt of 100 miljard. Die van 100 miljard zou gewoon nooit evenveel waard worden per coin, met uitzondering dat de 21 miljoen coin enorm crasht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |