Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Had er netjes dit van gemaakt:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Graag of nietquote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat verwijderd wordtHet grote publiek is daar niet bekend mee en heeft al helemaal geen doge wallet
Denken dat doge echte toekomst heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat traden niks voor mij is, ik hou me liever wat meer inhoudelijk ermee bezig. Mijn tip is om eens serieus te gaan lezen over de protocollen die gebruikt worden, dan haal je er al heel veel bullshit coins binnen 2 minuten uit. En wat momenteel mijns inziens het belangrijkste is bij nieuwe coins is of een revolutionaire techniek of een heel erg sterke community (zie Doge)
Ik heb het niet verwijderd hèquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Graag of niet
Je weet dat als ik zoiets aanbied het ook stuur
Argumenten voor dat DOGE geen toekomst heeft?! Doge heeft gewoon een grote community, dat is alles wat hij zegt.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
Evoluties van Scryptquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dat klinkt allemaal een beetje te moeilijk voor me. En beetje speculeren zoals ik het doe verdient vast wel genoeg, er zijn volgens mij ook gewoon zat mensen die zomaar 'gokken' op coins.
En de meeste coins zijn toch gewoon litecoin klonen? Of hebben die toch weer andere protocollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun het d'r ook wel echt. Leuk meiskequote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ireen Wüst ziet er eigenlijk best weluit.
Zeg ik dat? Maar ze doen het momenteel wel heel erg goed, zeker vergeleken met alle andere clone/meme coinsquote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Denken dat doge echte toekomst heeft.Ja je houdt je er echt goed mee bezig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk, en dat is dus precies waar je volgens mij de fout in gaan, je zit duizenden Euro's in iets te steken waarvan je eigenlijk helemaal niet weet wat het is of hoe het werkt. Zo lastig is het allemaal niet eens eigenlijk, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend begrijpelijk geschreven.Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.Spatieboos
Ik ben ook geen IT'er. Ik hou van computers, en wil er wel wat mee gaan doen in de toekomst maar van programmeren heb ik geen kaas gegetenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Jup, dat is mquote:Op maandag 10 februari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcoin.org/bitcoin.pdf
Is dit de whitepaper?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maxbet het volgende:
, begin anders eens met de whitepaper van Satoshi te lezen, is verrassend
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens gaan lezen dan, maar ja ik ben geen IT'er, dus het leek me allemaal wel lastig.
En nee het klinkt niet grof, sowieso houd ik van opbouwende kritiek, daar heb ik tenminste wat aan.
Er is een audiobook vanquote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Thnks voor de tip ook al was het niet voor mij. Ik heb dit gevonden en luisteren is wel chiller dan dat hele ding lezen![]()
Ja, chille stem ook. Ik ga nu maar even luisterenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is een audiobook vanDat wist ik heul niet eens.
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Maar wat zitten er voor verschillen in bijvoorbeeld MEOW en LEAF en LTC in het protocolgebeuren?
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij niks, zijn gewoon clone coins dacht ik.
Spuit 111111111111111733839838383838382quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus toch wel, maar volgens mij investeer ik bijna alleen in clone coins dan.
1 superieure techniekquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Niet iedereen zit 24/7 in dit topic!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spuit 111111111111111733839838383838382
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevondenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef robin007bond het volgende:
Clone coins kunnen goed gaan mits er een goede community achter zit. En met een lage difficulty kun je ze dumpen op een exchange.
MaGNeT heeft aan die crapcoins anders een hoop geld verdiend.
Ah helder. Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
1 superieure techniek
of
2 Goede community
Anders kan het volgens mij nooit wat worden, Doge is ook een clonecoin, maar toch doet Doge het erg goed.
Verschil tussen MaGNeT en Spatie is dan MaGNeT mined voordat het te koop is, zo verwacht ik ook niet veel van Frycoin, maar ik denk dat ik er toch niet slecht aan het gedaan om er 350 te minen in minder dan een dag. Ik zou alleen nu echt niet gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |