https://www.mtgox.com/press_release_20140210.htmlquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Duuc-nl het volgende:
Waardoor kwam die drop naar 100$? Iemand nog ingekocht?
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering tochquote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het verschil is dat MagNet er geen spaargeld in steekt maar gewoon non stop een een hele zooi met minen binnen haalt en dan dumpt. Ik snap wel wat Spatie bedoelt hoor, bijna iedereen die aan het traden is doet eigenlijk maar wat. Maar omdat hij vergeleken met de meeste users hier met redelijk grote bedragen speelt wordt hij een beetje gewaarschuwd. Waar hij gelukkig gewoon tegen kan en waardoor ik nu een audiobook met de whitepaper heb gevonden
Ik twijfel wel een beetje aan PXL, het heeft me al wat opgeleverd, maar echt hoog gaat het nooit worden, ik bedoel die advertentiesite wordt nauwelijks gebruikt en een grote community heeft het ook niet, alleen die dev is druk bezig. Maar geen groot team zoals bij RDD enzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah helder. Ik ben het met je eens.
De community is inderdaad de sleutel vaak. Een kloon moet een goede techniek hebben.
In iets als PXL heb ik ook vertrouwen omdat je er advertentieruimte mee kan kopen. Moet wel de site wat populairder worden, maar de developer is ook erg actief op Twitter en dergelijke.
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats ŕ ¤50quote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Klopt, en daarom zei ik dat ik snap wat jij bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik stop wel mijn spaargeld er in, maar dat is wel geld dat ik gewoon kan missen. Sowieso word ik er steeds beter in, en je raakt het echt niet zomaar in een dag kwijt. Maar MagNet heeft toch ook gewoon betaald voor zijn mining spullen enzo? Dat is ook gewoon een investering toch
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats ŕ ¤50
Niet snel genoegquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.
Enige domme wat ik tot nu toe doe is mijn miningrig niet aanzetten, oh wat zonde, ik heb hem volgens mij al bijna een maand uit staan, dit is echt emogif waardig.
Welke/wat heb je?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach, ik houd van risico nemen, voor het zelfde geld verdien ik duizenden euro's door mijn investeringen.
Enige domme wat ik tot nu toe doe is mijn miningrig niet aanzetten, oh wat zonde, ik heb hem volgens mij al bijna een maand uit staan, dit is echt emogif waardig.
Ik hoop hetquote:
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.quote:
Dit zegt duidelijk: bijkopen!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.
thxquote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://www.mtgox.com/press_release_20140210.html
Edit: en die belachelijke drop op BTC-e kwam waarschijnlijk door een bot die een beetje op hol was geslagen
Dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles is omlaag gegaan want iedereen wilde snel BTC hebben, dus dit zegt nog niks.
Het is geleidelijk gegaan, eerst wat HD5770 kaarten, later een stuk of 6 HD5870 kaarten, deel ging stuk, Asus bleef werken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft MaGNeT er nooit de bedragen in gestoken die jij er nu in steekt. Zelfde met mij eigenlijk, ik mine met spul wat ik al had + een graka van marktplaats ŕ ¤50
Neuh LEAF is alweer dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
Zou LEAF ooit weer omhoog gaan? Probleem van LEAF is volgens mij dat de meeste coins in de eerste paar maanden al gemined zijn, en dat daarna veel minder mensen minen en edus 51% attacks makkelijk zijn. hmm.
Goed dat ik op tijd verkocht heb danquote:
Ik heb gewoon mijn verlies genomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed dat ik op tijd verkocht heb dan
Heb nog een klein beetje op 14 gekocht, wie weet gaat het ooit nog naar 18 ofzo.
Op hoeveel verkocht?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn verlies genomen.
Ik dacht me te herinneren dat je de uitbreidingen van winst had gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is geleidelijk gegaan, eerst wat HD5770 kaarten, later een stuk of 6 HD5870 kaarten, deel ging stuk, Asus bleef werken.
Toen 2x HD7970 en tot dan toe gebruikte moederborden en nieuwe voedingen. HDD's ook gebruikt spul, echt oud.
Toen 3x HD7950 van Asus op een nieuw Asrock moederbord en een SSD.
Nu een Intel 6 Core CPU en 2x R9 290 Asus videokaarten.
Op zich wel wat geinvesteerd maar het meeste ging veruit in de stroomkosten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |