Hij zit stoned in de lessen, go figurequote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vraag en aanbod... Heb je nooit opgelet tijdens de economielessen?
Wat bedoel je? Wat heeft dat met die IPCO te maken?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vraag en aanbod... Heb je nooit opgelet tijdens de economielessen?
Ach, 2k is niksquote:Op maandag 10 februari 2014 18:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=449796.0
Ehhmm, dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef TimKuik het volgende:
Vraag (vandaag, de vraag is alleen maar gedaald de afgelopen maand):
[..]
Aanbod (over 90 dagen):
[..]
Ideaal om bij te kopen dusquote:Op maandag 10 februari 2014 19:07 schreef videonatic het volgende:
Bitcoin gaat heerlijk slecht he momenteel?
Kan gewoon inloggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:11 schreef TimKuik het volgende:
Krijgen jullie ook een Error 522 Connection timed out op BTC-e?
Was ie 3 dagen geleden al en er is niks veranderd. Ik ben uitgestapt.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat de beste man goed in zijn werk is.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhmm, dus?
De vraag stijgt toch wel weer, als ze eenmaal wat bekender zijn en op wat meer sites. Vergeet niet dat ze ook een Marketing Director - Ricky0819 in hun team hebben. En het zou ook moeten dalen omdat er een premine distribution aan komt, mensen wachten denk ik op 15 februari met kopen omdat ze verwachten dat de prijs dan lager is, de vraag gaat vanzelf wel weer omhoog als de prijs omlaag gaat denk ik.
Dat je de enige persoon bent die zich interesseert in deze coin zou je als waarschuwing moeten zien. Wacht nou maar gewoon tot 20 februari, dan zal je zien dat er niks meer van over is.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhmm, dus?
De vraag stijgt toch wel weer, als ze eenmaal wat bekender zijn en op wat meer sites. Vergeet niet dat ze ook een Marketing Director - Ricky0819 in hun team hebben. En het zou ook moeten dalen omdat er een premine distribution aan komt, mensen wachten denk ik op 15 februari met kopen omdat ze verwachten dat de prijs dan lager is, de vraag gaat vanzelf wel weer omhoog als de prijs omlaag gaat denk ik.
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemandquote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat de beste man goed in zijn werk is.
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemand
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast beter dan een amateur, zoals de meeste coins hebben, of die hebben helemaal niet zo iemand
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?
Hij zal er vast wel veel verstand van hebben jah![]()
quote:
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Reddcoin is een scam, sowieso al die IPO coins.
Care to elaborate?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Vast wel, ja. Maar ik weet het verder ook niet, ik vertrouw er wel op.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is die Ricky0819 dan, de man met 27 posts op Bitcointalk... Heeft ie je zijn certificeringen gemailt?
Hij zal er vast wel veel verstand van hebben jah![]()
Noble is ook zeker goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.
https://www.noblemovement.com/ambassadors/
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef MaGNeT het volgende:
Naja we zullen zien, ik heb er gewoon vertrouwen inquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[..]
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.
Daarbij is het heus niet dat we niet willen dat je geld verdient maar dit gaat echt een dikke faal worden.
Niet als jij je rekenkunsten er op los laat.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Noble is ook zeker goed ja
Maar die is al zo duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |