Ze geven je de coins, stoppen met dev spelen en zij hebben dan een berg BTC.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?
Die coins geven is geen probleem, is een kwestie van een pre-mine verdelen over "investeerders".quote:Op maandag 10 februari 2014 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is het een scam dan? Beweer je dat ze de coins niet gaan geven, of wat?
Nice.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan vind ik dit toch wat betrouwbaarder overkomen.
https://www.noblemovement.com/ambassadors/
[..]
Niet heel duur nee. Maar vergeleken RDD wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet als jij je rekenkunsten er op los laat.
Ja ik snap zeker je punt. Maar ik neem gewoon dat risico dat het deze keer wel goed gaat aflopen, want dan ben ik binnen. En heel veel stop ik er ook weer niet in.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die coins geven is geen probleem, is een kwestie van een pre-mine verdelen over "investeerders".
Er is echter geen enkele garantie wat de waarde zal zijn, of ze uberhaupt bezig zijn om iets waar te maken van wat ze beloven maar 1 ding weet je alvast: zij hebben jouw BTC en die van anderen. En wat heb jij als "investeerder"? Een stapeltje pre-mined coins waarvan de waarde gebaseerd is op lucht.
Hey, het kan deze keer wel goed aflopen, absoluut.
Maar ik heb tot nu toe meer scams gezien in de crypto wereld dan oprecht goede bedoelingen.
Nu voel ik me wel schuldig dat ik het zo heb opgehypt :/quote:
Excuses voor mijn beschuldigingenquote:Is this a scam?
We know scams have occurred in the past in the cryptocurrencies world and you are right for being prudent with your investment. Let me explain why this is not our goal. Hopefully, we can correct any misunderstandings.
We have no reason to scam you. Why? Because you are getting coins in exchange for your investment. It’s not like we have a reason not to give you those coins. It would only crash the market after everyone gets angry and dumps.
The coin will be released on February 2nd (it’s already completed and ready to go). We have decided to let our IPO run for two more weeks after we release the coin. This way you’ll be able to judge the value of our work and decide at the last minute if you want to participate. It’s a speculative investment. If you don’t think our project will work, don’t invest.
It could be a huge failure and no one can know for sure if it will work. We have already worked very hard on this project and we will continue working just as hard. We truly believe it’s a great idea and it could become huge with social networks.
We know IPOs are scammy, but unfortunately, it’s our only way to do it. We don’t have enough money to invest in this project ourselves, but we have time, skills and lots of ideas.
This is what we are offering you. IPO investors will receive their coins with a bonus for being early supporters. We will invest all the IPO money into this project to develop the brand and our infrastructure. We will do our best.
Dat zit er dan eerder als een scam uit, geen bijzonder tipping netwerk erbij enzo, zal waarschijnlijk ook veel minder investeerders krijgen. Maar in RDD heb ik gewoon vertrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
Hier alweer een "Reddcoin" variant:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=457575.0
Hier hield ik op met lezen:quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
Hier alweer een "Reddcoin" variant:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=457575.0
Als de dev in de OP al zegt dat hij niet een al te lang leven verwachtquote:The purpose of "StackCoin" is to make a coin whose value will increase rapidly and constantly, with a reasonable life time.
Klinkt sarcastischquote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef MaGNeT het volgende:
Oh wacht, Reddcoin is geen scam, het staat op hun website:
[..]
Excuses voor mijn beschuldigingen![]()
En hier nog wat meer info over de dev mocht het je interesseren http://au.linkedin.com/pub/jason-curby/27/9b8/994quote:
Hang niet te veel waarde aan die tipbot a.u.b. Die van Doge was geloof ik in een middag gefixt (V0.1 dan, daarna is er wel veel tijd in gaat zitten)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zit er dan eerder als een scam uit, geen bijzonder tipping netwerk erbij enzo, zal waarschijnlijk ook veel minder investeerders krijgen. Maar in RDD heb ik gewoon vertrouwen.
Haha, naja, ze hebben geen businessplan zie ik zojuist:quote:
Ik hoopte op nog een stijging.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel schuldig dat ik het zo heb opgehypt :/
Had dan gewoon eerder verkocht, oen!!
Hoezo niet? Tipbot klinkt voor mij echt revolutionair. Stel je voor dat je op Facebook en Youtube gewoon kleine tips heel gemakkelijk kan gevenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef Maxbet het volgende:
Hang niet te veel waarde aan die tipbot a.u.b. Die van Doge was geloof ik in een middag gefixt (V0.1 dan, daarna is er wel veel tijd in gaat zitten)
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, naja, ze hebben geen businessplan zie ik zojuist:
http://www.reddcoin.com/business-development
Want welk sociaal netwerk uit dat lijstje gaat in hemelsnaam samenwerken met een willekeurig stelletje devs dat een coin bedacht heeft die als fooi gebruikt gaat worden op social networks en dan ook nog cross-platform.
Dat zou Bitcoin al kunnen, als de wens er was.
Dat kan zelfs al met Coinye. En die is 2 satoshi.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Tipbot klinkt voor mij echt revolutionair. Stel je voor dat je op Facebook en Youtube gewoon kleine tips heel gemakkelijk kan geven
Wat? Kan dat?!! hoe?! Maar dan zou het ook met betere coins kunnen toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan zelfs al met Coinye. En die is 2 satoshi.
Ik denk eerder dat Google en Facebook hun eigen rewardsysteem bedenken, aangezien ze er niet op zitten te wachten dat je je verdiende Redds van Google+ op FaceBook kan gebruiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.
0 confirms kan prima voor zulke bedragen, dus de snelheid is al een non-issue (is hier ook al vaker over gesproken trouwens)quote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probleem bij Bitcoin is dat het zo langzaam is met zo'n hoge transactie kosten. (of gaan satoshi's sneller over de toonbank? Ook rekent satoshi's niet fijn, dus een coin zoals DOGE of RDD is veel fijner bij tippen) En ja ik snap best dat Facebook niet zomaar RDD aanneemt. Maar langzaam bouwt dat op, beginnend bij reddit, naar andere kleine social media en uiteindelijk doet Google of Facebook er misschien ooit wat mee.
Hmm, dat is wel waar ja, goed punt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Google en Facebook hun eigen rewardsysteem bedenken, aangezien ze er niet op zitten te wachten dat je je verdiende Redds van Google+ op FaceBook kan gebruiken.
Sell, sell!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel waar ja, goed punt.
Oh okay, coolquote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
0 confirms kan prima voor zulke bedragen, dus de snelheid is al een non-issue (is hier ook al vaker over gesproken trouwens)
Er zijn al een aantal mensen met plugins bezig voor je browser waarmee dat kan (bestaat geloof ik zelfs al voor Bitcoin)
Mocht je gelijk krijgen, kom dan van de zomer eens langs in je nieuwe Porsche, gaan we ff een biertje pakken op een terras.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, ik heb nog wel shortterm vertrouwen in die coin.
http://www.reddit.com/r/C(...)pha_youtube_tip_bot/quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Kan dat?!! hoe?! Maar dan zou het ook met betere coins kunnen toch?
Ik weet in iedergeval alles van slechte investeringenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Spatie, neem het aan van deze eindbaas. Hij zit al langer in de Crypto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |