quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTVolgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winst
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het goede leven van een cryptominer
Ik ga zo weer werken
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevertquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevert
verdientquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Litecoin is met de huidige prijs verre van rendabel om te minen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Niet altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.
Nou dat bedoelde ik dus met mijn eerdere opmerking.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?
En gewoon beetje goed kiezen is toch niet zo lastig?
Ik had een tijdje geleden met 42coin verdomme 0.8 BTC kunnen hebben met 1 videokaartje. Stel je voor als MaGNet dat vollop had gemined
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dachtquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.
[..]
Niet altijdEn zeker met de kleine alts die we hier vaak minen is het gewoon gokken. Ik heb de afgelopen dag Fry gemined, misschien levert het me 1 Euro op en misschien 150, dat weet je toch niet van tevoren. Mocht het 1 Euro zijn dan heb ik er geld op verloren.
Heusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Dat is ook knap lastig inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Ja hij zou vast niet de volle prijs hebben, dan gaat het een beetje omlaag, maar nog steeds zou je dan fucking veel hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dacht
En ehh, ja ik kan het me wel beetje voorstellen, maar waarom zou dat maar 1 euro opleveren, dat lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 350.
Ik zie het ook als gratis geldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 35
Ja, dat is waar, door die stomme advocaten enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met de stroomrekening verwacht ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie het ook als gratis geld
Maar Mooncoin huh, dat was pas toch heel erg gestegen?
Playtokens weet ik niks van, helaas dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |