We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lees goed: dan moet het op de destination zijn, staat niks over dat het zichbaar op de blockchain moet zijn. Hij klaagt alleen dat het nog niet eens op de blockchain staat.
Precies, max een seconde of 10.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De Bitcoin tipbot ondersteund trouwens wel gewoon Satoshi hoor, en µbtc en internet, meal, roll..
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of die bots makkelijk gemaakt worden? Het gaat er om dat die bots geweldig revolutionair zijn met minitransacties op internet. Of het nou RDD, BTC of DOGE is.
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
https://github.com/vindimy/altcointipquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ik mine nog steeds FOX. Ik vind de difficulty van Mint veel te hoogquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
Kijk, daar heb je het al, met mooie instructies zelfsquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://github.com/vindimy/altcointip
Hij heeft het verkeerd geformuleerd. withdrawals en deposits van BTC op BTC-e staan even vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
1254081.294591 MINTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Is ie maar 16 nu? Oh dan ga ik toch even minen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Toen ik begon was de diff ergens rond de 20, later rond de 40, toen weer 20 en nu weer 16.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Wat dacht je van TIPS?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Oh toch wel? Oh dan is het wel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoin
Het ding ondersteund ook gewoon $ trouwens, rekent de bot zelf voor je om.
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tiptquote:
Is dat die coin met zonne-energie? Die klinkt wel goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Ziet er goed uit jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
Ja denk het ook welquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tipt
Kijk voor de grap eens rond in de Doge subreddit
Ook mooi, steeds meer tipbots, en dan worden ze steeds beter en bekenderquote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze MintCoin willen gaan gebruiken op social networks als "tips".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
Whoa, RED op Cryptsy!
https://www.cryptsy.com/markets/view/87Wat is er zo bijzonder aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, je wou zeker dat ik dacht omg RDD op cryptsy?
Maar ik zie Red ook wel vaker voorbijkomen.
Vetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraakquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.
Tipbot voor Fok! bouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
VetKan FOK!-bits er straks toch nog komen
[ afbeelding ]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTAls MaGNeT en Toto een kind kregen was ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Robin is toekomstig dev toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tipbot voor Fok! bouwen
Is er een dev in de zaal?
Een goede reden om dat nooit meer te laten gebeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als MaGNeT en Toto een kind kregen was ik het
Het goede leven van een cryptominerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een zak met overheerlijke dubbelzoute schepdrop.
Onder het genot van HayDay ga ik dat nu languitgestrekt op de bank wegwerken terwijl m'n tenen aangevreten worden door 3 wilde fretten.
Het leven is goed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTVolgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat zal wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik toch echt bovenaan met percentage winst
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het goede leven van een cryptominer
Ik ga zo weer werken
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevertquote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In sommige gevallen kost het meer geld aan stroom dan het oplevert
verdientquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Litecoin is met de huidige prijs verre van rendabel om te minen denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is echt onvoorstelbaar voor mij, ik bedoel Litecoin verdient toch veel beter dan stroomkosten. Je gaat toch niet een coin minen die slechter verdiend dan Litecoin?
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij mined toch ook?! Waarom moet je dan werken, wtf?
Niet altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je neemt litecoin, wat niks oplevert, of je neemt risico met een altcoin die nooit op een exchange verschijnt.
Nou dat bedoelde ik dus met mijn eerdere opmerking.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig komt elke altcoin toch op een exchange?
En gewoon beetje goed kiezen is toch niet zo lastig?
Ik had een tijdje geleden met 42coin verdomme 0.8 BTC kunnen hebben met 1 videokaartje. Stel je voor als MaGNet dat vollop had gemined
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dachtquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het een leuke bijverdienste is, maar niet iets waar ik de rekeningen van kan betalen. En ook al zou het wel kunnen dan bleef ik nog werken. Mocht er een slechte maand tussen zitten moet ik wel nog steeds gewoon de huur betalen.
[..]
Niet altijdEn zeker met de kleine alts die we hier vaak minen is het gewoon gokken. Ik heb de afgelopen dag Fry gemined, misschien levert het me 1 Euro op en misschien 150, dat weet je toch niet van tevoren. Mocht het 1 Euro zijn dan heb ik er geld op verloren.
Heusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef Nattekat het volgende:
0.11 LTC / Day als ik het zou minen, omgerekend 1,32¤ per dag. Stroomverbruik is ongeveer 9,6kWh, omgerekend ¤1,92.
Dat is ook knap lastig inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Ja hij zou vast niet de volle prijs hebben, dan gaat het een beetje omlaag, maar nog steeds zou je dan fucking veel hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand hebben die met zoveel volume op die prijs wil kopen.
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat van dat niet werken was natuurlijk niet serieus als je dat dacht
En ehh, ja ik kan het me wel beetje voorstellen, maar waarom zou dat maar 1 euro opleveren, dat lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 350.
Ik zie het ook als gratis geldquote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
lijkt me niet. Zulke coins kun je toch gewoon goed uitkiezen, natuurlijk is Fry meer waard dan een euro, Futurama is leuk, die meme is leuk, komt wel goed
Heb je dat al met andere coins gehad dan?
Als het "gewoon" goed uitkiezen was dan was het dus gratis geld gewoon. Dan had ik hier dus ook al racks aan miners staan. Helaas is het lang niet altijd rendabel en blijf je ook wel eens gewoon met coins zitten. Zo heb ik nog steeds playtokens waar ik nog steeds niks mee kan en mooncoins die nog niet eens 1/10 waard zijn van het stroomverbruik wat ze hebben gekost geloof ik
En of die Frycoin de moeite waard is geweest zullen we binnenkort vanzelf achter komen. Ik heb er nu ongeveer 35
Ja, dat is waar, door die stomme advocaten enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die altcoins zijn gewoon gokmunten inderdaad. Ik heb ook flink verkeerd gegokt met Coinye West.
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met de stroomrekening verwacht ikquote:Op maandag 10 februari 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zie het ook als gratis geld
Maar Mooncoin huh, dat was pas toch heel erg gestegen?
Playtokens weet ik niks van, helaas dan maar
Oh, dat is stukken meer dan wat ik heb. Geloof dat ik er 100 ofzo heb, maar nu geen zin om die wallet te zoekenquote:
https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PLT&b=BTCquote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh, dat is stukken meer dan wat ik heb. Geloof dat ik er 100 ofzo heb, maar nu geen zin om die wallet te zoeken
Ik zie hetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://cryptorush.in/index.php?p=trading&m=PLT&b=BTC
Echt niks waard dus
Ik heb mijn pa gewoon aangeboden de winst te delen, maar hij hoeft niets te hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met de stroomrekening verwacht ik
Ach, you win some you lose some.
Dat kan ik mijn pa wel aanbieden, maar hij betaalt mijn stroomrekening sowieso nietquote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mijn pa gewoon aangeboden de winst te delen, maar hij hoeft niets te hebben.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Nog ~100 posts en dan heb ik er binnen 2 weken net zoveel als in de hele vorige maand.
Ben er maar trots op.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Nog ~100 posts en dan heb ik er binnen 2 weken net zoveel als in de hele vorige maand.
*Weesquote:
Omdat ik geen man ben.quote:
Een "Fokonomy" creeërenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tipbot voor Fok! bouwen
Is er een dev in de zaal?
Hoe wil je een tipbot preminenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Bowny het volgende:
[..]
Een "Fokonomy" creeërenDoen wij de premine :p
Ooit naar een restaurant geweest? Vaak aan het einde van de avond geef je een fooi, een tip.quote:
quote:
Zie hier bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/d(...)_related_poetry_let/quote:Op maandag 10 februari 2014 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooit naar een restaurant geweest? Vaak aan het einde van de avond geef je een fooi, een tip.
Tegenwoordig door microtransacties kun je ook op het internet tippen, je geeft mensen geld voor een leuke comment of leuk filmpje of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |