Ja denk het ook welquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tipt
Kijk voor de grap eens rond in de Doge subreddit
Ook mooi, steeds meer tipbots, en dan worden ze steeds beter en bekenderquote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze MintCoin willen gaan gebruiken op social networks als "tips".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
Whoa, RED op Cryptsy!
https://www.cryptsy.com/markets/view/87Wat is er zo bijzonder aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, je wou zeker dat ik dacht omg RDD op cryptsy?
Maar ik zie Red ook wel vaker voorbijkomen.
Vetquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er nu wel aan te denken om een tipbot te maken voor een nieuwe coin. Natuurlijk wel aan de hand van die source die Robin net gaf. Gewoon leuk om een beetje van te leren.
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraakquote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat een schavuit is die MaGNeT toch he.
Tipbot voor Fok! bouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
VetKan FOK!-bits er straks toch nog komen
[ afbeelding ]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als hij niet zo geweldig was, had ik hem allang vermoord als wraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach binnen een paar maanden ben jij de nieuwe MaGNeTAls MaGNeT en Toto een kind kregen was ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Robin is toekomstig dev toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tipbot voor Fok! bouwen
Is er een dev in de zaal?
Een goede reden om dat nooit meer te laten gebeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als MaGNeT en Toto een kind kregen was ik het
Het goede leven van een cryptominerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb een zak met overheerlijke dubbelzoute schepdrop.
Onder het genot van HayDay ga ik dat nu languitgestrekt op de bank wegwerken terwijl m'n tenen aangevreten worden door 3 wilde fretten.
Het leven is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |