We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lees goed: dan moet het op de destination zijn, staat niks over dat het zichbaar op de blockchain moet zijn. Hij klaagt alleen dat het nog niet eens op de blockchain staat.
Precies, max een seconde of 10.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De Bitcoin tipbot ondersteund trouwens wel gewoon Satoshi hoor, en µbtc en internet, meal, roll..
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of die bots makkelijk gemaakt worden? Het gaat er om dat die bots geweldig revolutionair zijn met minitransacties op internet. Of het nou RDD, BTC of DOGE is.
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
https://github.com/vindimy/altcointipquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoinquote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ondersteunen ja, maar ik bedoel, er staat niet als je een bitcoin tip geeft: 500 satoshi. Er staat 0.000005 BTC lijkt me?
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We doen het beiden niet helemaal goed zie ik nu.
Het moet binnen x minuten zichtbaar zijn als binnenkomende transactie bij de ontvanger.
En dat is bij Bitcoin altijd binnen enkele seconden na het doen van de betaling.
Ik mine nog steeds FOX. Ik vind de difficulty van Mint veel te hoogquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef robin007bond het volgende:
Welke coin mine je nu eigenlijk MaGNeT? Ik doe nu Mint, maar de difficulty is flink gestegen.
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
Kijk, daar heb je het al, met mooie instructies zelfsquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://github.com/vindimy/altcointip
Hij heeft het verkeerd geformuleerd. withdrawals en deposits van BTC op BTC-e staan even vast.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die gast zegt dat het er op destination moet zijn binnen 3 minuten. Ik heb het over die gast die het heeft besteld, die heeft het waarschijnlijk verkeerd geformuleerd.
1254081.294591 MINTquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat je niet te veel waarde aan een tipbot voor een nieuwe coin moet hechten. Hoe mooi en praktisch die tipbots ook zijn, een HBO informatica student draait er zo een in elkaar als de verveling toeslaat. Dus dat RDD een tipbot heeft wil 0,0 zeggen over de waarde/community.
Sterker nog: volgens mij is met een beetje Googlen het script zo op te duiken, kun je er zelf ook een maken voor een coin naar keuze
Is ie maar 16 nu? Oh dan ga ik toch even minen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe ook Mintcoin maar de diff is best wel laag nu.
Toen ik begon was de diff ergens rond de 20, later rond de 40, toen weer 20 en nu weer 16.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Wat dacht je van TIPS?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zo. Maar toch 0,0 ook weer niet. Deze coin is er speciaal om te tippen, veel andere coins promoten dat tippen niet echt, RDD dus wel. Of ze nou zelf een belangrijke tipmanier worden of niet, ze promoten het iig, wat goed is
Oh toch wel? Oh dan is het wel goedquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, dan staat er gewoon Satoshi, en daar achter tussen haakjes in volle Bitcoin
Het ding ondersteund ook gewoon $ trouwens, rekent de bot zelf voor je om.
Of Doge for that matter, het is misschien niet origineel zo bedoeld, maar het zou me heel erg verbazen als dat niet de coins is waarmee men het meeste tiptquote:
Is dat die coin met zonne-energie? Die klinkt wel goed jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah oké. Mij benieuwen allemaal.
Solarcoin heb ik ook nog gemined. Lijkt echt een professioneel team achter te zitten en is mooi in de media gekomen.
Ziet er goed uit jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |