SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, no worriesquote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef Awesome_ het volgende:
sorry grs wist niet dat je kwaad werd
Slik de pil door a mattiequote:
lol boksquote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier een FOK docu te kijken wachtend tot de droger klaar is zodat ik naar bed kan
fml
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol boks
ik wacht ook op mijn was, nog 23 min
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
m'n gierigheid heeft me genekt, stond vandaag in de supermarkt voor neusspray, zag Otrivin voor 4 euro zoveel en een goedkoper merk voor 2,09, dus ik dacht ga voor de goedkopere. Werkt dus voor geen meter, halve flesje leeg maar nog steeds verstopte neus dus dat wordt kut slapen vannacht.
wens me sterkte en slaap lekker allemaal xx
/dagboek
Haterquote:Op maandag 10 februari 2014 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.
[ afbeelding ]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hater
Alle gym broeders kunnen straks weer rip vms gaan roepen nadat ik je heb opgezocht vriendje![]()
Goed boek trouwens wel
WTF, 6 cent in een dag omhoog? Bij hetzelfde station? Dat is niet gebruikelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
neequote:Op maandag 10 februari 2014 01:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
quote:Op maandag 10 februari 2014 07:54 schreef fathank het volgende:
In je eentje 25 euro weghakken bij de McD. Dan ben je echt een machine
25 euroknallersquote:
Kan hier niet eens wat bestellen via die site.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Iemand nog tips voor als ik nog een keer bij Thuisbezorgt.nl bestel?
Ik deed een grote mixedgrill en een grote pizza zaterdag na het trainen en was nog geen 18euro kwijt.
Als ik naar de mac ga ben ik bijna 10eu meer kwijt, en heb je minder vlees macro's.....
Was voor het eerst eigenljk dat ik dat eens probeerde en bestelde bij Pronto.
Was alleen meer een soort shoarma met een hamburger er op geflikkerd dan dat het mixed grill wasmaar oke, het was wel veel
...
true man, viel me laatst ook al op. Kan net zo goed bij een restaurantje gaan zitten zowat.quote:
hmm das best kut.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kan hier niet eens wat bestellen via die site.
lelele, eindigt wel op veenquote:Op maandag 10 februari 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm das best kut.
Schubbekutteveen waar je woont toevallig?
Hoogeveen? Wanneperveen?quote:
Nah, hehe, die je noemt zijn 10x zo groot.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nu is het weer 1.629
*popcorn pakt voor slechte grappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
Ik heb mijn weekend baardje laten staan dus dat camoufleert enigszins.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
*popcorn pakt voor slechte grappen.
haha sukkltjequote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nu is het weer 1.629
hey yurilonicquote:Op maandag 10 februari 2014 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hij is terug
[ afbeelding ]
hey weissman
hhaha ja togquote:
Koortslip, geërft? Of opgelopen?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
getting warmquote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kralingse bos @midnight. Dat denk ik.
Allemaal plastic gewichten van 2kilo.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Whahaha goeie
Dit was gisteren waar ik normaal sport, zieke gewichten
Leuk filmpje -weg-
Welk vies wijf heb jij gebeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welk vies wijf heb jij gebeft?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOL
latersssss jatog
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af hoe snel je herpes oploopt als je een befservice opent; beffen, waar dan ook, voor 10 euro. Dus je krijgt een berichtje, gaat naar locatie, geen praten niks, beffen tot ze komt en dan weer weg.
Lijkt mij best een goed business model, vooral als student.
te buff?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.
Mannen horen ook baarden te dragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:52 schreef Montelly het volgende:
Ze zeggen dat ik sexi ben als baardmans, miss vaker dragen
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..quote:
Heb je een rijbewijs bro?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Vriend neem ff een kuurtje voor de zomer. Je pakt sws nog ff 10 kilo solide massa dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
haha die gastquote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ferry vriendje 1978 is alweer door de mand gevallen![]()
![]()
US / Hoe zie je er nu uit? #129
ah joh. die lengte dat gewicht zie je heus wel dat je traint.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
www.easyway.nlquote:
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
www.easyway.nl
www.autoreset.nl
Beetje autorijden en cashmoney maken. Je hebt geen skills behalve autorijden nodig. Solliciteer als hiker.
Bij Autoreset proberen dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomen
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Ik maak zelf vails test obv slaolie. Maak keiharde doekoe.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Je kunt je maagdelijkheid nog verkopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.
Ga een paar jaar riods handelen, lekker goedkoop gaan zitten en je hebt zo een paar afnemers voor als je op orgaanniveau verder gaat met je businessquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Haha sukkeltje. Over een jaar lig ik in een sloot van geld.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
jonge yuri ga zelf in die zure sloot ligge roere maar laat ons met rust!!
Ik was het bijna vergeten inderdaad. Bedankt voor de rreminder he!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
alsof jouw pik zo fris is vriendquote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat een blowjobservice meer gaat opleveren though.
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.
Hoef ik ook nog eens niks te doen.
Lol, daar heb ik geen interesse in. Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef seto het volgende:
[..]
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatje
srsly?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS is trouwens gebanned omdat hij gisteren die DM postte, maar hij had die shit gepainted.
rim je ook?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.
Diegenen die gebeft willen worden mogen mij alvast DM sturen.
Yes.quote:
Dat mental image.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
rim je ook?
Dat lijkt me nou echt de hemel he, gerimmed worden in de Bijlmer
Je eigenwaarde door de plee voor 700 euro p.w. no thanks jeffquote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.
Diegenen die gebeft willen worden mogen mij alvast DM sturen.
Mijn eigenwaarde wordt juist hoger G. Over een jaartje is mijn eigenwaarde 200 miljoen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je eigenwaarde door de plee voor 700 euro p.w. no thanks jeff
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef JackieBrown het volgende:
Alsof vrouwen ooit hoeven/zouden betalen voor seksuele diensten. En al zekerrrr niet voor beffen
Vraag is, kan jij wel zo goed beffen?quote:
Naar horen zeggen. Net zoals een passionele zoener.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag is, kan jij wel zo goed beffen?
Ik ben daar bijvoorbeeld echt een meester in.
Iedereen zegt van zichzelf dat ie goed kan zoenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naar horen zeggen. Net zoals een passionele zoener.
Heb je gelezen wat ervoor staat broertju?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedereen zegt van zichzelf dat ie goed kan zoenen.
Iedereen zegt dat iemand dat heeft gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ervoor staat broertju?
mar is egt zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat iemand dat heeft gezegd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef seto het volgende:
hoe kan een man genieten van beffe?
echt voor schut
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
wtf sick, je ziet gewoon het gezicht eraf vliegen
Kijk dan, zn hele huid flappert erafquote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Krijgen ze een bosje bloemen van 30 centquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Lol broer wat is ditquote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef seto het volgende:
ik heb bevestiging dat etha al TR heeft gezet
niet echt een verrassing
Hahahaa ik ben echt viese naaier.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS is trouwens gebanned omdat hij gisteren die DM postte, maar hij had die shit gepainted.
Heb jij hem genaaid?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben echt viese naaier.![]()
![]()
ik ga helemaal stuk hier_O-
![]()
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja gisteren tilde hij de vrouw van Dan Green al op. Die dacht misschien hetzelfde.
Volgens mij heb ik Dima gezien in de gym. Swole manlet Turk van 1.65 ofzo.
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65
Net als zo'n token neger die er altijd rondloopt en shredded is maar die je nooit daadwerkelijk ziet trainen
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.
Niet met cokequote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
Jacky doet Etha 0:08 - 0:12 weleens?
als je dat als motivatie gebruikt snap je echt het hele punt van de film nietquote:
Ja maar wel lekker nummertje tog niet zo zuur gelijkquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef seto het volgende:
[..]
als je dat als motivatie gebruikt snap je echt het hele punt van de film niet
Jawel, gewoon tijdens benchpress chicks neukend door de sportschoolquote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef seto het volgende:
[..]
must. acquire. same. exact. assthetics.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Montelly het volgende:
time to get pumped sukkltjes.
Jacky doe mee met haar.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:46 schreef dreamerbulk het volgende:
wat een held is het ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij zou in mijn vrouw mogen komen
Onze klas is samengevoegd met een andere klas en er was een nieuwe gast bijgekomen. We moesten ons allemaal voorstellen en hij had de opleiding gekozen na aanleiding van het zien van the Wolf of Wall Street.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:37 schreef seto het volgende:
[..]
De eerste keer is het altijd een beetje naar schatje, maar daarna wordt het beter, trust me.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef G.R.S. het volgende:
Fucking veel buikpijn nu. Wil overgeven zodat het gevoel weggaat maar dan raak ik mijn protonz kwijt.
Dat dere reverse motivation.quote:
Deze twee draai ik ook echt helemaal scheel laatste dagen. Ben wel zeker genoeg van mijn heteroseksualiteit. Dat wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Heb de laatste tijd echt twee zeerrr slechte guilty pleasures op muziekgebied
Sta altijd keihard te twerken als ik ze hoor (of afspeel) en daarna ga ik even huilen
Voel je je soms dan ook vies?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze twee draai ik ook echt helemaal scheel laatste dagen. Ben wel zeker genoeg van mijn heteroseksualiteit. Dat wel.
Soms wel, maar soms ook niet. Maar dan denk ik weer van 'ik moet me niet vies voelen' of 'kop op, awesome_, niet bij de pakken neer gaan zitten!' en dan is het weer over soms, soms ook niet mja. Ligt beetje aan de situatie als je begrijpt wat ik bedoel. Hopelijk kun je hier iets mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voel je je soms dan ook vies?
(ken je nog meer van dit soort)
Tweede is echt harde trapbeats Gquote:Op maandag 10 februari 2014 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat eerste liedje is wel hard though. Toegevoegd.
niet zo onaardig anders ga ik niet meer mee naar jordans feesjequote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
wat ben je toch een klootzaklanky cunt
Ik vind hem niet zo vet man. Ik krijg er roid rage van. Doet me denken aan mijn kantoortijden waarbij ik 20 weken lang dezelfde nummers moest aanhoren die de radiozender draaide. Als ik één van die liedjes nu zou horen dan krijg ik gelijk hoofdpijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Tweede is echt harde trapbeats G
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef seto het volgende:
[..]
niet zo onaardig anders ga ik niet meer mee naar jordans feesje
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Net als zo'n token neger die er altijd rondloopt en shredded is maar die je nooit daadwerkelijk ziet trainen
iehllquote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef JackieBrown het volgende:
Mannen die niet genieten van beffenpls go
Pic.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die verloofde die ze had toen ze nog normaal waslegit 10/10
mweh 7,5/10 bij nader inzienquote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
die verloofde die ze had toen ze nog normaal waslegit 10/10
ik zou haar op deze voto wel onder spuiten maar nu echt neit emerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mweh 7,5/10 bij nader inzien
dit is toch echt Teh Murican Dream
[ afbeelding ]
Nee gek op die foto heb ze zelfde lip als die jan jan janie jannes van de wel.. zon hazelipje.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou haar op deze voto wel onder spuiten maar nu echt neit emer
Op die foto ziet ze er nog wel aardig uit. 6/10quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mweh 7,5/10 bij nader inzien
dit is toch echt Teh Murican Dream
[ afbeelding ]
hoge standards jij.. ben benieuwd hoe die chick eruit ziet die jou oneitis heeft gegevenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op die foto ziet ze er nog wel aardig uit. 6/10
Voel me nu al veel beter. Bedankt hooorr!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De eerste keer is het altijd een beetje naar schatje, maar daarna wordt het beter, trust me.
I bet you do.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoge standards jij.. ben benieuwd hoe die chick eruit ziet die jou oneitis heeft gegeven
DOne.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
SPT / Snel spieren kweken d.m.v. anabolen
Geef deze jongen ff tips.
haha goede opmerking.. nu moet JIJ ZELF wel echt pleuris heet zijn! Ghehehehquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hoge standards jij.. ben benieuwd hoe die chick eruit ziet die jou oneitis heeft gegeven
Ik heb niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is jullie fokvalentijn jongens??
setoquote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is jullie fokvalentijn jongens??
waz metjouquote:
Thx!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
mikanki, walking dead is weer begonnen oOWWWWyeaaahgaawd![]()
![]()
raad eens wat ik op heb staanquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
mikanki, walking dead is weer begonnen oOWWWWyeaaahgaawd![]()
![]()
Friends?quote:
little house on the prairie. Tip van ome Corquote:
mag ik het aanrakenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nog zo'n verschrikkelijke pomp in me chest zitten gvd. Ik sta zo fucking strak gespannen echt ziek
als je een lekker wijf zou zijn geweest wel vriendquote:
Lol, hoop het ook voor je. Ik heb zijn fb-pagina geliked en in die comments zie je altijd van die mensen uit India bedelen om geld lol. Fucking grappig.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voel me nu al veel beter. Bedankt hooorr!
Nou, ff aan Bill Gates gevraagd of ie nou een aanbevelingsbrief voor me wil uittypenHopelijk doet ie het ook.
http://www.reddit.com/r/I(...)cochair_of_the_bill/
Ik ben meer een fan van mooie compacte wiebelende appelkontjes. Wel met curves ofc, maar niet zo nadrukkelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is iggy azalea wat voor je als je van die look houdt?
Zij heeft echt een nice lichaam ja. Kleine boobs, brede heupen en grote kontquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is iggy azalea wat voor je als je van die look houdt?
Not surprisedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij heeft echt een nice lichaam ja. Kleine boobs, brede heupen en grote kont
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel netjes dat ik een waarschuwing krijg over dat gifje ipv gelijk gebanned wordt. Zulke dingen mogen dus niet.
fokt op gquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriend
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Ik heb een pot eiwit pannenkoeken staan, maar ik vind ze niet te vreten, heeft misschien iemand een tip om ze toch lekker te maken?!![]()
Gewoon lekker banaantje er op met chocopasta en honing. Genieten is wat we doen hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Ik heb een pot eiwit pannenkoeken staan, maar ik vind ze niet te vreten, heeft misschien iemand een tip om ze toch lekker te maken?!![]()
Ik krijg ze echt niet wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
fokt op g
[..]
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.
Honing, dat is een goeiuhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker banaantje er op met chocopasta en honing. Genieten is wat we doen hier.
Kun je dat spul niet gewoon mengen met melk, shaken en opzuipen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik krijg ze echt niet weg![]()
![]()
En het bakken gaat ook niet als echte pannenkoeken.
Had ik maar de kleine verpakking genomen!
[..]
Honing, dat is een goeiuh
Geen idee, nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dat spul niet gewoon mengen met melk, shaken en opzuipen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriend
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Nederlanders.
[ afbeelding ]
Now that is just plain wrong...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.
lolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Nederlanders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Pak ontbijtspek opbakken en daar je pannekoeken op maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
fokt op g
[..]
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog een DBZ gifjes gebruiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog pannenkoeken eten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Niet-Nederlanders.
[ afbeelding ]
Zo eentje liep er in m'n vorige gym ja. Neger van 1.85 ofzo met huge 3D ronde delts en massive traps. En dan 30 kg OHP ofzo. Black genetics, had ik ze maarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Plakken spek eronder G, bult stroop erover.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Vrouwen niet het bed in hosselen met pannenkoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog pannenkoeken eten.
Hehe, nu Nadella CEO is zal het bedelen wel toenemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, hoop het ook voor je. Ik heb zijn fb-pagina geliked en in die comments zie je altijd van die mensen uit India bedelen om geld lol. Fucking grappig.
Zou wel werken bij mij ik zeg t eerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen niet het bed in hosselen met pannenkoeken
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enzquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo eentje liep er in m'n vorige gym ja. Neger van 1.85 ofzo met huge 3D ronde delts en massive traps. En dan 30 kg OHP ofzo. Black genetics, had ik ze maar
Het gaat er ook om dat je een goeie pannenkoek maakt, en niet 2 eitjes in een kom gooit, koopmans pannekoekenbeslag en een liter melk erbij. Een beetje moeite mag wel. Alleen is het voor de meeste falers nog te moeilijk om de aanwijzingen op een of ander kant en klaar pakje op te volgen laat staan meer dan een ei bakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou wel werken bij mij ik zeg t eerlijk.
Geen wheypannekoeken doe, ranzige shit
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:56 schreef seto het volgende:
maar henk jij krijgt vrouwen nog wel in bed met een broodje ham
Foamrollen, voelt heerlijk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enz
Overigens heb ik zaterdag kuiten geblast en zondag intervaltraining gedaan en loop ik nu echt heeeel erg raar en moeilijk. Wie heeft de gouden spierpijn tip? Heb er vannacht al pindakaas op gedaan
Fucking pijnlijk, maar echt zo'n lekker gevoel als je er mee klaar bentquote:
Rekken, foamrollen of/en warmte aanbrengen(warm bad, kruik, hoge sokken etc.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enz
Overigens heb ik zaterdag kuiten geblast en zondag intervaltraining gedaan en loop ik nu echt heeeel erg raar en moeilijk. Wie heeft de gouden spierpijn tip? Heb er vannacht al pindakaas op gedaan
Na de hete douche kon ik iig al wat strekken inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Rekken, foamrollen of/en warmte aanbrengen(warm bad, kruik, hoge sokken etc.)
Een stuk regenpijp met een yogamatje eromheenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
Oke volgende vraag dan, kan je ook foamrollen met huis-tuin-en-keukenartikelen? Heb namelijk niet zo direct een foamroller bij de hand
Een deegroller, pvc buis, lacrosse bal of tennisbal (tennisbal is eigenlijk iets te zacht, maar wel de makkelijkste optie vooral omdat het al pijnlijk is).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
Oke volgende vraag dan, kan je ook foamrollen met huis-tuin-en-keukenartikelen? Heb namelijk niet zo direct een foamroller bij de hand
Ik vind die pijn die je ervan krijgt wel een beetje lekker..het idee dat die pijn er voor zorgt dat je geen vastzittende shit meer hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Fucking pijnlijk, maar echt zo'n lekker gevoel als je er mee klaar bent
Klopt wel ja. Lekker ff stilhouden op het meest pijnlijke punt, zorgen dat die spier totaal ontspant voor wat extra prikkelsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind die pijn die je ervan krijgt wel een beetje lekker..het idee dat die pijn er voor zorgt dat je geen vastzittende shit meer hebt.
Rooszendaalquote:
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.
Ik dacht even dat je bejaardengigolo geworden was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Is hier om de hoek. Rozendaal dan. Roosendaal niet.
http://www.funda.nl/koop/rozendaal/
Klinkt als een goede markt voor het juiste product. Even Tegenlicht terugkijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.
edit: Je quote verkeerd Cor. Je hebt namelijk Roosendaal en Rozendaal. Roosendaal ligt in Brabant, en Rozendaal bij Arnhem. Rozendaal is een dorp met 80% bejaarden en alleen maar vrijstaande huizen zo ongeveer.
Lol nee. Ik hou het bij de categorie 25-35 jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bejaardengigolo geworden was.
Aan huis computer service als student zijnde. Kun je een hoop poen verdienen als je eenmaal een paar klanten hebt. Alles gaat mond-op-mond bij die oudjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klinkt als een goede markt voor het juiste product. Even Tegenlicht terugkijken.
Ik postte die shit zelf, herpes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Montelly het volgende:
Hele gymtopic gelijk lurken daar, zelfs fanta
Dus zo kwam Montelly aan zijn herpesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Ik hou het bij de categorie 25-35 jaar.
[..]
Aan huis computer service als student zijnde. Kun je een hoop poen verdienen als je eenmaal een paar klanten hebt. Alles gaat mond-op-mond bij die oudjes.
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus zo kwam Montelly aan zijn herpes?
Neuh, ben neit zo visueel ingesteld wat mannen betreft (aannemende dat montelly een man is).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke Henk krijgt mental image.
Montelly is een geil blond wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh, ben neit zo visueel ingesteld wat mannen betreft (aannemende dat montelly een man is).
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Montelly is een geil blond wijf.
Wel je eigen vrouw neem ik aan, ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:32 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. vrijdag 14 februari: dat is voor mij dus gewoon legday. En ws. ga ik samen met een vrouw trainen.
Had ze al eens voorbij zien komen bij die grabbeltonfoto's. Vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat de eerste gymsukkel dat zou gaan zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:42 schreef seto het volgende:
kijk JB meteen bij voyeurs in die fotoboek staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:02 schreef seto het volgende:
zo hallo doe ff normaal tegen fanta danJa tis gwn rasistiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof alle asians op elkaar lijken :sDeathlift or Die.
Genietenn!!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
14 feb is vrije dag voor deze jongen. Maar niet voor valentijn, gewoon om de hele dag in m'n nest te kunnen rotten. gewoon omdat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |