SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, no worriesquote:Op maandag 10 februari 2014 00:37 schreef Awesome_ het volgende:
sorry grs wist niet dat je kwaad werd
Slik de pil door a mattiequote:
lol boksquote:Op maandag 10 februari 2014 00:51 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier een FOK docu te kijken wachtend tot de droger klaar is zodat ik naar bed kan
fml
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol boks
ik wacht ook op mijn was, nog 23 min
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
m'n gierigheid heeft me genekt, stond vandaag in de supermarkt voor neusspray, zag Otrivin voor 4 euro zoveel en een goedkoper merk voor 2,09, dus ik dacht ga voor de goedkopere. Werkt dus voor geen meter, halve flesje leeg maar nog steeds verstopte neus dus dat wordt kut slapen vannacht.
wens me sterkte en slaap lekker allemaal xx
/dagboek
Haterquote:Op maandag 10 februari 2014 01:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed verhaal vriend, kon het helaas niet helemaal lezen omdat mijn Otrivin neusspray ervoor zat.
[ afbeelding ]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hater
Alle gym broeders kunnen straks weer rip vms gaan roepen nadat ik je heb opgezocht vriendje![]()
Goed boek trouwens wel
WTF, 6 cent in een dag omhoog? Bij hetzelfde station? Dat is niet gebruikelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
neequote:Op maandag 10 februari 2014 01:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja kom maar lenen deze neusspray. Welk boek, Zlatan? Die had je al uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
quote:Op maandag 10 februari 2014 07:54 schreef fathank het volgende:
In je eentje 25 euro weghakken bij de McD. Dan ben je echt een machine
25 euroknallersquote:
Kan hier niet eens wat bestellen via die site.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:35 schreef RaymondK het volgende:
Iemand nog tips voor als ik nog een keer bij Thuisbezorgt.nl bestel?
Ik deed een grote mixedgrill en een grote pizza zaterdag na het trainen en was nog geen 18euro kwijt.
Als ik naar de mac ga ben ik bijna 10eu meer kwijt, en heb je minder vlees macro's.....
Was voor het eerst eigenljk dat ik dat eens probeerde en bestelde bij Pronto.
Was alleen meer een soort shoarma met een hamburger er op geflikkerd dan dat het mixed grill wasmaar oke, het was wel veel
...
true man, viel me laatst ook al op. Kan net zo goed bij een restaurantje gaan zitten zowat.quote:
hmm das best kut.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kan hier niet eens wat bestellen via die site.
lelele, eindigt wel op veenquote:Op maandag 10 februari 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm das best kut.
Schubbekutteveen waar je woont toevallig?
Hoogeveen? Wanneperveen?quote:
Nah, hehe, die je noemt zijn 10x zo groot.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nu is het weer 1.629
*popcorn pakt voor slechte grappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
Ik heb mijn weekend baardje laten staan dus dat camoufleert enigszins.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
*popcorn pakt voor slechte grappen.
haha sukkltjequote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Nu is het weer 1.629
hey yurilonicquote:Op maandag 10 februari 2014 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hij is terug
[ afbeelding ]
hey weissman
hhaha ja togquote:
Koortslip, geërft? Of opgelopen?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
getting warmquote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kralingse bos @midnight. Dat denk ik.
Allemaal plastic gewichten van 2kilo.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Whahaha goeie
Dit was gisteren waar ik normaal sport, zieke gewichten
Leuk filmpje -weg-
Welk vies wijf heb jij gebeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welk vies wijf heb jij gebeft?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOL
latersssss jatog
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af hoe snel je herpes oploopt als je een befservice opent; beffen, waar dan ook, voor 10 euro. Dus je krijgt een berichtje, gaat naar locatie, geen praten niks, beffen tot ze komt en dan weer weg.
Lijkt mij best een goed business model, vooral als student.
te buff?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.
Mannen horen ook baarden te dragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:52 schreef Montelly het volgende:
Ze zeggen dat ik sexi ben als baardmans, miss vaker dragen
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..quote:
Heb je een rijbewijs bro?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Vriend neem ff een kuurtje voor de zomer. Je pakt sws nog ff 10 kilo solide massa dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
haha die gastquote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ferry vriendje 1978 is alweer door de mand gevallen![]()
![]()
US / Hoe zie je er nu uit? #129
ah joh. die lengte dat gewicht zie je heus wel dat je traint.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
www.easyway.nlquote:
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
www.easyway.nl
www.autoreset.nl
Beetje autorijden en cashmoney maken. Je hebt geen skills behalve autorijden nodig. Solliciteer als hiker.
Bij Autoreset proberen dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomen
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Ik maak zelf vails test obv slaolie. Maak keiharde doekoe.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Je kunt je maagdelijkheid nog verkopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.
Ga een paar jaar riods handelen, lekker goedkoop gaan zitten en je hebt zo een paar afnemers voor als je op orgaanniveau verder gaat met je businessquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Haha sukkeltje. Over een jaar lig ik in een sloot van geld.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
jonge yuri ga zelf in die zure sloot ligge roere maar laat ons met rust!!
Ik was het bijna vergeten inderdaad. Bedankt voor de rreminder he!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
alsof jouw pik zo fris is vriendquote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat een blowjobservice meer gaat opleveren though.
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.
Hoef ik ook nog eens niks te doen.
Lol, daar heb ik geen interesse in. Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef seto het volgende:
[..]
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |