getting warmquote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kralingse bos @midnight. Dat denk ik.
Allemaal plastic gewichten van 2kilo.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Whahaha goeie
Dit was gisteren waar ik normaal sport, zieke gewichten
Leuk filmpje -weg-
Welk vies wijf heb jij gebeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welk vies wijf heb jij gebeft?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOL
latersssss jatog
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af hoe snel je herpes oploopt als je een befservice opent; beffen, waar dan ook, voor 10 euro. Dus je krijgt een berichtje, gaat naar locatie, geen praten niks, beffen tot ze komt en dan weer weg.
Lijkt mij best een goed business model, vooral als student.
te buff?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.
Mannen horen ook baarden te dragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:52 schreef Montelly het volgende:
Ze zeggen dat ik sexi ben als baardmans, miss vaker dragen
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..quote:
Heb je een rijbewijs bro?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat feel wanneer je de eerste selectie ronde van de lokale blokker niet eens haalt.
Vriend neem ff een kuurtje voor de zomer. Je pakt sws nog ff 10 kilo solide massa dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
haha die gastquote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ferry vriendje 1978 is alweer door de mand gevallen![]()
![]()
US / Hoe zie je er nu uit? #129
ah joh. die lengte dat gewicht zie je heus wel dat je traint.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Helaasch, 69kg op 1.70 en heb momenteel een overhemd aan en zie er nog steeds uit als een non-lifting phaggot, die manlet feel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |