www.easyway.nlquote:
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
www.easyway.nl
www.autoreset.nl
Beetje autorijden en cashmoney maken. Je hebt geen skills behalve autorijden nodig. Solliciteer als hiker.
Bij Autoreset proberen dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar te oud voor, je moet eerste jaars student zijn en 21 jaar of jonger. Had hier gesolliciteerd toen ik 21,5 was maar niet aangenomen
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Ik maak zelf vails test obv slaolie. Maak keiharde doekoe.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zit er aan te denken om de illegale wereld in te gaan. Ben me nu aan het inlezen in orgaanhandel en mensenhandel. Goed geld mee te verdienen.
Je kunt je maagdelijkheid nog verkopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zeg je één ding. Makkelijk verdiend geld is snel uitgegeven. Ik heb mijn beide ballen verkocht en ik ben nu al door mijn geld heen.
Ga een paar jaar riods handelen, lekker goedkoop gaan zitten en je hebt zo een paar afnemers voor als je op orgaanniveau verder gaat met je businessquote:Op maandag 10 februari 2014 13:20 schreef Jahr00n het volgende:
Haha sukkeltje. Over een jaar lig ik in een sloot van geld.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
jonge yuri ga zelf in die zure sloot ligge roere maar laat ons met rust!!
Ik was het bijna vergeten inderdaad. Bedankt voor de rreminder he!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
alsof jouw pik zo fris is vriendquote:Op maandag 10 februari 2014 13:57 schreef Montelly het volgende:
Bah, lekker aan een vagijn lopen lebberen terwijl het hele dag heeft lopen broeien op dat zwarte bureaustoel. Niet te vergeten dagelijkse portie afscheiding na zon werkdag..
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat een blowjobservice meer gaat opleveren though.
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik ga mijn contacten in Polen even benaderen. Ik begin met 2 vrouwen, 10 BJ's per dag x 15 euro = 150 x 2 = 300. Ik krijg 40%.
Hoef ik ook nog eens niks te doen.
Lol, daar heb ik geen interesse in. Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:05 schreef seto het volgende:
[..]
hij bedoelt dat jij gaat lopen pijpen maatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |