true man, viel me laatst ook al op. Kan net zo goed bij een restaurantje gaan zitten zowat.quote:
hmm das best kut.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kan hier niet eens wat bestellen via die site.
lelele, eindigt wel op veenquote:Op maandag 10 februari 2014 08:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm das best kut.
Schubbekutteveen waar je woont toevallig?
Hoogeveen? Wanneperveen?quote:
Nah, hehe, die je noemt zijn 10x zo groot.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
*popcorn pakt voor slechte grappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
Ik heb mijn weekend baardje laten staan dus dat camoufleert enigszins.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
*popcorn pakt voor slechte grappen.
haha sukkltjequote:Op maandag 10 februari 2014 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn luiheid heeft mij genekt. Gisteren liter euro95 1.569 alleen trok het niet om uit te stappen en in wind en regen te gaan tanken.
Nu is het weer 1.629
hey yurilonicquote:Op maandag 10 februari 2014 09:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hij is terug
[ afbeelding ]
hey weissman
hhaha ja togquote:
Koortslip, geërft? Of opgelopen?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
Gvd ik heb dus fucking koortslip, dus even niet bij de koffieautomaat verschijnen.
getting warmquote:Op maandag 10 februari 2014 09:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Kralingse bos @midnight. Dat denk ik.
Allemaal plastic gewichten van 2kilo.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:09 schreef stoeltafel het volgende:
Whahaha goeie
Dit was gisteren waar ik normaal sport, zieke gewichten
Leuk filmpje -weg-
Welk vies wijf heb jij gebeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 08:50 schreef Montelly het volgende:
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welk vies wijf heb jij gebeft?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hHahahhahahah hij heeft jou gebeft!!!!!! LOL
latersssss jatog
Kan prima uit. Ik ben al in dienst van zo'n befservice. Gemiddeld pak ik 20 vrouwen per dag aan. 200 euro per dag kan je halen. Je wordt er ook steeds beter in waardoor ik nu in 2 minuten een vrouw afwerk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af hoe snel je herpes oploopt als je een befservice opent; beffen, waar dan ook, voor 10 euro. Dus je krijgt een berichtje, gaat naar locatie, geen praten niks, beffen tot ze komt en dan weer weg.
Lijkt mij best een goed business model, vooral als student.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |