Ik heb niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is jullie fokvalentijn jongens??
setoquote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
Wie is jullie fokvalentijn jongens??
waz metjouquote:
Thx!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
mikanki, walking dead is weer begonnen oOWWWWyeaaahgaawd![]()
![]()
raad eens wat ik op heb staanquote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
mikanki, walking dead is weer begonnen oOWWWWyeaaahgaawd![]()
![]()
Friends?quote:
little house on the prairie. Tip van ome Corquote:
mag ik het aanrakenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb nog zo'n verschrikkelijke pomp in me chest zitten gvd. Ik sta zo fucking strak gespannen echt ziek
als je een lekker wijf zou zijn geweest wel vriendquote:
Lol, hoop het ook voor je. Ik heb zijn fb-pagina geliked en in die comments zie je altijd van die mensen uit India bedelen om geld lol. Fucking grappig.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voel me nu al veel beter. Bedankt hooorr!
Nou, ff aan Bill Gates gevraagd of ie nou een aanbevelingsbrief voor me wil uittypenHopelijk doet ie het ook.
http://www.reddit.com/r/I(...)cochair_of_the_bill/
Ik ben meer een fan van mooie compacte wiebelende appelkontjes. Wel met curves ofc, maar niet zo nadrukkelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is iggy azalea wat voor je als je van die look houdt?
Zij heeft echt een nice lichaam ja. Kleine boobs, brede heupen en grote kontquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien is iggy azalea wat voor je als je van die look houdt?
Not surprisedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij heeft echt een nice lichaam ja. Kleine boobs, brede heupen en grote kont
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel netjes dat ik een waarschuwing krijg over dat gifje ipv gelijk gebanned wordt. Zulke dingen mogen dus niet.
fokt op gquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriend
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Ik heb een pot eiwit pannenkoeken staan, maar ik vind ze niet te vreten, heeft misschien iemand een tip om ze toch lekker te maken?!![]()
Gewoon lekker banaantje er op met chocopasta en honing. Genieten is wat we doen hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Ik heb een pot eiwit pannenkoeken staan, maar ik vind ze niet te vreten, heeft misschien iemand een tip om ze toch lekker te maken?!![]()
Ik krijg ze echt niet wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
fokt op g
[..]
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.
Honing, dat is een goeiuhquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon lekker banaantje er op met chocopasta en honing. Genieten is wat we doen hier.
Kun je dat spul niet gewoon mengen met melk, shaken en opzuipen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik krijg ze echt niet weg![]()
![]()
En het bakken gaat ook niet als echte pannenkoeken.
Had ik maar de kleine verpakking genomen!
[..]
Honing, dat is een goeiuh
Geen idee, nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je dat spul niet gewoon mengen met melk, shaken en opzuipen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je had gebanned moete worden vind ik vriend ik kan nu ech niet slapen door jou ik verneuk me gains nu vriend
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Nederlanders.
[ afbeelding ]
Now that is just plain wrong...quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.
lolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Nederlanders.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Pak ontbijtspek opbakken en daar je pannekoeken op maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
fokt op g
[..]
LOL, die zijn smerig en droog as fuck ja, gewoon veel beleg op gooien.
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog een DBZ gifjes gebruiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog pannenkoeken eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |