Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
wtf sick, je ziet gewoon het gezicht eraf vliegen
Kijk dan, zn hele huid flappert erafquote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Krijgen ze een bosje bloemen van 30 centquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Lol broer wat is ditquote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef seto het volgende:
ik heb bevestiging dat etha al TR heeft gezet
niet echt een verrassing
Hahahaa ik ben echt viese naaier.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS is trouwens gebanned omdat hij gisteren die DM postte, maar hij had die shit gepainted.
Heb jij hem genaaid?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben echt viese naaier.![]()
![]()
ik ga helemaal stuk hier_O-
![]()
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja gisteren tilde hij de vrouw van Dan Green al op. Die dacht misschien hetzelfde.
Volgens mij heb ik Dima gezien in de gym. Swole manlet Turk van 1.65 ofzo.
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65
Net als zo'n token neger die er altijd rondloopt en shredded is maar die je nooit daadwerkelijk ziet trainen
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.
Niet met cokequote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
Jacky doet Etha 0:08 - 0:12 weleens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |