srsly?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS is trouwens gebanned omdat hij gisteren die DM postte, maar hij had die shit gepainted.
rim je ook?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.
Diegenen die gebeft willen worden mogen mij alvast DM sturen.
Yes.quote:
Dat mental image.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
rim je ook?
Dat lijkt me nou echt de hemel he, gerimmed worden in de Bijlmer
Je eigenwaarde door de plee voor 700 euro p.w. no thanks jeffquote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, jij snapt het vriend. Ik ga een Amsterdamse befservice vestiging openen. Herpes is toch niet zo gevaarlijk. Ik begin denk ik met 10 p.d. = 700 euro p.w. Dat is swagmoney man.
Diegenen die gebeft willen worden mogen mij alvast DM sturen.
Mijn eigenwaarde wordt juist hoger G. Over een jaartje is mijn eigenwaarde 200 miljoen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je eigenwaarde door de plee voor 700 euro p.w. no thanks jeff
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef JackieBrown het volgende:
Alsof vrouwen ooit hoeven/zouden betalen voor seksuele diensten. En al zekerrrr niet voor beffen
Vraag is, kan jij wel zo goed beffen?quote:
Naar horen zeggen. Net zoals een passionele zoener.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag is, kan jij wel zo goed beffen?
Ik ben daar bijvoorbeeld echt een meester in.
Iedereen zegt van zichzelf dat ie goed kan zoenen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naar horen zeggen. Net zoals een passionele zoener.
Heb je gelezen wat ervoor staat broertju?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedereen zegt van zichzelf dat ie goed kan zoenen.
Iedereen zegt dat iemand dat heeft gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ervoor staat broertju?
mar is egt zoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat iemand dat heeft gezegd.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef seto het volgende:
hoe kan een man genieten van beffe?
echt voor schut
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
wtf sick, je ziet gewoon het gezicht eraf vliegen
Kijk dan, zn hele huid flappert erafquote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Krijgen ze een bosje bloemen van 30 centquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het zijn voeten waren.
Lol broer wat is ditquote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef seto het volgende:
ik heb bevestiging dat etha al TR heeft gezet
niet echt een verrassing
Hahahaa ik ben echt viese naaier.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS is trouwens gebanned omdat hij gisteren die DM postte, maar hij had die shit gepainted.
Heb jij hem genaaid?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaa ik ben echt viese naaier.![]()
![]()
ik ga helemaal stuk hier_O-
![]()
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65quote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja gisteren tilde hij de vrouw van Dan Green al op. Die dacht misschien hetzelfde.
Volgens mij heb ik Dima gezien in de gym. Swole manlet Turk van 1.65 ofzo.
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65
Net als zo'n token neger die er altijd rondloopt en shredded is maar die je nooit daadwerkelijk ziet trainen
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha is zo. En een oude gast die alleen naakt in de kleedkamer rondloopt maar nooit in de zaal zelf komt.
Niet met cokequote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Montelly het volgende:
Jacky doet Etha 0:08 - 0:12 weleens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |