quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
70% van de Niet-Nederlanders.
[ afbeelding ]
Zo eentje liep er in m'n vorige gym ja. Neger van 1.85 ofzo met huge 3D ronde delts en massive traps. En dan 30 kg OHP ofzo. Black genetics, had ik ze maarquote:Op maandag 10 februari 2014 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Elke gym heeft toch eigenlijk wel zo'n token swole manlet Turk van ong. 1.65
Net als zo'n token neger die er altijd rondloopt en shredded is maar die je nooit daadwerkelijk ziet trainen
Plakken spek eronder G, bult stroop erover.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
Hallon?
Ik heb een pot eiwit pannenkoeken staan, maar ik vind ze niet te vreten, heeft misschien iemand een tip om ze toch lekker te maken?!![]()
Vrouwen niet het bed in hosselen met pannenkoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:15 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die na het twaalfde levensjaar nog pannenkoeken eten.
Hehe, nu Nadella CEO is zal het bedelen wel toenemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, hoop het ook voor je. Ik heb zijn fb-pagina geliked en in die comments zie je altijd van die mensen uit India bedelen om geld lol. Fucking grappig.
Zou wel werken bij mij ik zeg t eerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen niet het bed in hosselen met pannenkoeken
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enzquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo eentje liep er in m'n vorige gym ja. Neger van 1.85 ofzo met huge 3D ronde delts en massive traps. En dan 30 kg OHP ofzo. Black genetics, had ik ze maar
Het gaat er ook om dat je een goeie pannenkoek maakt, en niet 2 eitjes in een kom gooit, koopmans pannekoekenbeslag en een liter melk erbij. Een beetje moeite mag wel. Alleen is het voor de meeste falers nog te moeilijk om de aanwijzingen op een of ander kant en klaar pakje op te volgen laat staan meer dan een ei bakkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou wel werken bij mij ik zeg t eerlijk.
Geen wheypannekoeken doe, ranzige shit
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:56 schreef seto het volgende:
maar henk jij krijgt vrouwen nog wel in bed met een broodje ham
Foamrollen, voelt heerlijk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enz
Overigens heb ik zaterdag kuiten geblast en zondag intervaltraining gedaan en loop ik nu echt heeeel erg raar en moeilijk. Wie heeft de gouden spierpijn tip? Heb er vannacht al pindakaas op gedaan
Fucking pijnlijk, maar echt zo'n lekker gevoel als je er mee klaar bentquote:
Rekken, foamrollen of/en warmte aanbrengen(warm bad, kruik, hoge sokken etc.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb dan weer een deel black genetics en dan die je niet wil; constante carb craving enz
Overigens heb ik zaterdag kuiten geblast en zondag intervaltraining gedaan en loop ik nu echt heeeel erg raar en moeilijk. Wie heeft de gouden spierpijn tip? Heb er vannacht al pindakaas op gedaan
Na de hete douche kon ik iig al wat strekken inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Rekken, foamrollen of/en warmte aanbrengen(warm bad, kruik, hoge sokken etc.)
Een stuk regenpijp met een yogamatje eromheenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
Oke volgende vraag dan, kan je ook foamrollen met huis-tuin-en-keukenartikelen? Heb namelijk niet zo direct een foamroller bij de hand
Een deegroller, pvc buis, lacrosse bal of tennisbal (tennisbal is eigenlijk iets te zacht, maar wel de makkelijkste optie vooral omdat het al pijnlijk is).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef JackieBrown het volgende:
Oke volgende vraag dan, kan je ook foamrollen met huis-tuin-en-keukenartikelen? Heb namelijk niet zo direct een foamroller bij de hand
Ik vind die pijn die je ervan krijgt wel een beetje lekker..het idee dat die pijn er voor zorgt dat je geen vastzittende shit meer hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:19 schreef Champy het volgende:
[..]
Fucking pijnlijk, maar echt zo'n lekker gevoel als je er mee klaar bent
Klopt wel ja. Lekker ff stilhouden op het meest pijnlijke punt, zorgen dat die spier totaal ontspant voor wat extra prikkelsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind die pijn die je ervan krijgt wel een beetje lekker..het idee dat die pijn er voor zorgt dat je geen vastzittende shit meer hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |