ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef JasonBonix het volgende:
[..]
Als jij wist om welk bedrag dit gaat dan praatte je wel anders
Nou het gaat anders om honderden euro's! Wie wil daar nou niet z'n lichaam voor vernachelen?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.
Donder jij maar lekker op uit dit topic als je niks zinnigs te zeggen hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.
kneusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef JasonBonix het volgende:
[..]
Donder jij maar lekker op uit dit topic als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Als ik 2 "heuveltjes" van ongeveer 2 cm op mijn bovenarm heb is het goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe wil jij en je opponent objectief gaan vaststellen of je gespierd geworden bent?
Ik denk dat TS 5-7x per dag zaad in z'n witte drab wel zal waarderen jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Chiazaadjes in je whey schijnt heel goed te helpen.
Deze opemrking snap ik niet ??? :squote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat TS 5-7x per dag zaad in z'n witte drab wel zal waarderen ja
TS komt wel over alsof hij graag zaad zal slobberenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze opemrking snap ik niet ??? :s
HAHA grappig man! Jij bent zeker de vatsige homo hier die alleen maar aan zaad denktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
TS komt wel over alsof hij graag zaad zal slobberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |