ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef JasonBonix het volgende:
[..]
Als jij wist om welk bedrag dit gaat dan praatte je wel anders
Nou het gaat anders om honderden euro's! Wie wil daar nou niet z'n lichaam voor vernachelen?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.
Donder jij maar lekker op uit dit topic als je niks zinnigs te zeggen hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef Basxt het volgende:
[..]
ga jij maar de brede gozer uithangen met je fake armpies.
kneusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef JasonBonix het volgende:
[..]
Donder jij maar lekker op uit dit topic als je niks zinnigs te zeggen hebt.
Als ik 2 "heuveltjes" van ongeveer 2 cm op mijn bovenarm heb is het goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoe wil jij en je opponent objectief gaan vaststellen of je gespierd geworden bent?
Ik denk dat TS 5-7x per dag zaad in z'n witte drab wel zal waarderen jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Chiazaadjes in je whey schijnt heel goed te helpen.
Deze opemrking snap ik niet ??? :squote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat TS 5-7x per dag zaad in z'n witte drab wel zal waarderen ja
TS komt wel over alsof hij graag zaad zal slobberenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze opemrking snap ik niet ??? :s
HAHA grappig man! Jij bent zeker de vatsige homo hier die alleen maar aan zaad denktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
TS komt wel over alsof hij graag zaad zal slobberen
Oké bedankt voor het advies, ik zal morgen even wat chiazaad inslaan, heb op google gelezen dat het goed voor je is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
Chiazaadjes in je whey schijnt heel goed te helpen.
ahahah oh zo! ja vin sowieso die gasten die alleen maar bezig zijn met traine en hun lichaam en spiere enzo best gay!! En dan hele tijd ook naar andere manne kijken en zo hahaha gaaaayyyyquote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
TS komt wel over alsof hij graag zaad zal slobberen
Kijk wel uit want ik begon er zwaar van te schuimbekken en heb een deur in geslagen toen ik een bord uit mijn handen liet vallen van het trillen. Heftig spul maar ben nu wel huge.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef JasonBonix het volgende:
[..]
Oké bedankt voor het advies, ik zal morgen even wat chiazaad inslaan, heb op google gelezen dat het goed voor je is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je moet ff zoeken op user straatsoldaat. Hij is anabolen expert op fok. Hij kwam 1.5 kilo solid muscle aan per dag. En dat was off seasonnn!
Hier kan ik niks over vinden op het internet, hoeveel zaadjes heb jij genomen dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk wel uit want ik begon er zwaar van te schuimbekken en heb een deur in geslagen toen ik een bord uit mijn handen liet vallen van het trillen. Heftig spul maar ben nu wel huge.
Succes!
syntholquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef JasonBonix het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat mensen vocht inspuiten, hoe heet dit dan? En is dit legaal?
Best mooi vind ik persoonlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef mstx het volgende:
[..]
synthol![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb zelf persoonlijk wel goeie verhalen over creatine gehoord
12kg schone massa per week kan je daarmee vangen als je het goed cycled.. vergeet je pct niet
Bij ons in de sportschool is creatine verboden helaasquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat dreamer zegt... creatine innemen met koffie voor echte combo! Dan heb je caffiene en creatine in een... Tegen die combo kun je niet op trainen.
Ja, bij ons is koffie opgegeven moment verboden. Iedereen ging steeds sterkere bakken zetten, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Bij ons in de sportschool is creatine verboden helaas
Kun je toch gewoon thuis nemen? Hoe gaan ze dat controleren dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Bij ons in de sportschool is creatine verboden helaas
nou.. dat risico ga ik niet lopenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon thuis nemen? Hoe gaan ze dat controleren dan?
Creatine en Whey is niks mis mee. Zijn gewoon natuurlijke supplementen itt anabolen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef Jahr00n het volgende:
Doe toch normaal met die crenartines en zieke whey shakes. Blijf gewoon naturel je max opzoeken!!! zo houd je het leuk voor iedereen!!!!
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nou.. dat risico ga ik niet lopen
ze zien toch meteen dat ik ergens aan zit als ik ineens binnenkom lopen met 12kg meer aan schone spiermassa?!?
hoe moet ik dat aan de balie medewerkers uitleggen...
Wat is er natuurlijk aan ? Als je gewoon normaal je boterhammen eet heb je geen speciale supplementen nodig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Creatine en Whey is niks mis mee. Zijn gewoon natuurlijke supplementen itt anabolen.
[..]
Het is nog beter als je het rectaal inneemt, veel snellere opname en betere absorptie door het lichaam.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat dreamer zegt... creatine innemen met koffie voor echte combo! Dan heb je caffiene en creatine in een... Tegen die combo kun je niet op trainen.
Dit vind ik heel gevaarlijk. Het RK bulkdieet kan echt niet zomaar iedereen aan beginnen. Ik heb het wel eens verkeerd zien gaan en geloof me, dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:58 schreef fathank het volgende:
Je moet shakedieet (Straatsoldaattm) doen. Shakes met melk havermout whey en olijfolie solid 6000 kcal per dag dan 1000mg test-e per week 12 weken kickstart met 6 weken d-bol en afmaken met 6 weken winny 50 mg per dag om lekker hard en droog te worden nakuren is niet nodig duurt wel iets langer dan 2 weken maar dan ben je wel een solid 20 kg spieren aangekomen
En anders moet je het RaymondK bulkdieet volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |