Rooszendaalquote:
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.quote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.
Ik dacht even dat je bejaardengigolo geworden was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Is hier om de hoek. Rozendaal dan. Roosendaal niet.
http://www.funda.nl/koop/rozendaal/
Klinkt als een goede markt voor het juiste product. Even Tegenlicht terugkijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wonen alleen maar bejaarden. Zit wel een hoop poen.
edit: Je quote verkeerd Cor. Je hebt namelijk Roosendaal en Rozendaal. Roosendaal ligt in Brabant, en Rozendaal bij Arnhem. Rozendaal is een dorp met 80% bejaarden en alleen maar vrijstaande huizen zo ongeveer.
Lol nee. Ik hou het bij de categorie 25-35 jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bejaardengigolo geworden was.
Aan huis computer service als student zijnde. Kun je een hoop poen verdienen als je eenmaal een paar klanten hebt. Alles gaat mond-op-mond bij die oudjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Klinkt als een goede markt voor het juiste product. Even Tegenlicht terugkijken.
Ik postte die shit zelf, herpes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:47 schreef Montelly het volgende:
Hele gymtopic gelijk lurken daar, zelfs fanta
Dus zo kwam Montelly aan zijn herpesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Ik hou het bij de categorie 25-35 jaar.
[..]
Aan huis computer service als student zijnde. Kun je een hoop poen verdienen als je eenmaal een paar klanten hebt. Alles gaat mond-op-mond bij die oudjes.
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus zo kwam Montelly aan zijn herpes?
Neuh, ben neit zo visueel ingesteld wat mannen betreft (aannemende dat montelly een man is).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke Henk krijgt mental image.
Montelly is een geil blond wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh, ben neit zo visueel ingesteld wat mannen betreft (aannemende dat montelly een man is).
Geloof er niks van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Montelly is een geil blond wijf.
Wel je eigen vrouw neem ik aan, ouwe snoepert.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:32 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. vrijdag 14 februari: dat is voor mij dus gewoon legday. En ws. ga ik samen met een vrouw trainen.
Had ze al eens voorbij zien komen bij die grabbeltonfoto's. Vroeg me al af hoe lang t zou duren voordat de eerste gymsukkel dat zou gaan zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:42 schreef seto het volgende:
kijk JB meteen bij voyeurs in die fotoboek staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:02 schreef seto het volgende:
zo hallo doe ff normaal tegen fanta danJa tis gwn rasistiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof alle asians op elkaar lijken :sDeathlift or Die.
Genietenn!!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef fathank het volgende:
14 feb is vrije dag voor deze jongen. Maar niet voor valentijn, gewoon om de hele dag in m'n nest te kunnen rotten. gewoon omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |