SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Mei 2013. Nieuw ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Laatste post van topic moet nieuwe openen en mag nieuwe titel verzinnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bugun kafadan hastayim yaaaa
Ik ken het; is inderdaad mooi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Alim Qasimov(en zijn dochter) is fantastisch
Met dochter
En dit is fantastisch
of dit
![]()
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik allang een account heb betekend niet dat ik veel op heb gezeten.
Zet even je bitch mode uit ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Gun me dit man.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet even je bitch mode uit ofzo.
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Een broeder die een chocoladereep nodig heeft om van frustraties af te komen. Je bent echt traagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Jidde is n jood. Maar ik zei het niet.
vadsig wijfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Yuru git be.
Heb kipvleugels gemaakt ipv falafel bestellen.
Maar heb ook chips en een tompouce op.
Doen alsof je vrienden hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Ik had beter niet gezellig aan de telefoon kunnen hangen terwijl ik aan het koken was...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al langsgekomen?
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Deze geldaanbidder begint irritant te wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al langsgekomen?
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Meh, het is of een ghey of een meisje. Maar veel maakt het me niet echt uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een broeder die een chocoladereep nodig heeft om van frustraties af te komen. Je bent echt traag
Mooi, maar heul bekend he.quote:
Kan me niet herinneren dat ik je er ooit iets over heb verteld. Maar leg uit, wat zijn mijn voorkeuren volgens jou en wie is we ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We kennen jouw voorkeuren inmiddels al hoor Weiss
Is het al morgen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga. Doei Crip.
Morgen ben ik weer vrolijk.
Doe eens pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Ik had beter niet gezellig aan de telefoon kunnen hangen terwijl ik aan het koken was...
Gelijk butthurtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe dan aub ook niet alsof je mij kent.
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, maar heul bekend he.
Dit liedje raakte me wel
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je je weer vrouwelijk vandaag?
Tip: moet ongesteld worden.
Dat staat in het UVRV, artikel 12.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Beschouw je PMS als een vrijbrief om gemeen te doen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog lief.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog relatief lief.
Ja he, gelukkig heb ik 'me' ma nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!
Gimme a minute. Ga nu etenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
Eten en gelijk weer honger krijgen.#stimostruggles
Al was het 3 seconde filmpje, het is er maar 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet te lui om debat van 2,5 uur te linken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...
Jij zal het wss toch niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof mensen dat daadwerkelijk bekijken.
Bedankt voor je mening hierin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zal het wss toch niet kunnen volgen
Glad ijs, niet doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.quote:
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.Jammer dat mannen het niet kunnen ervaren.
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.
Tot nu luistert hij niet echt naar me. Alleen met adak icm tentamens.
Laf dinlemiyor pek, dogruquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tot nu luistert hij niet echt naar me.
Hij heeft een Oekraïense nationaliteit volgens nieuwssites, naam is nog niet bekend.quote:
quote:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben vaak genoeg op m'n bek gegaan, ben wel wat gewend.
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum kiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen je vandaag haat?
Een gebroken pols is tot op heden het ergste wat me is overkomen na een valpartij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebt
Dit taalgebruik. Ik keur het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum ki
Vrouwmensch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb ik voor niets een nieuwe deel aangemaakt terwijl er al een deel bestaat! En ik krijg het pas nu te zien verdorrie!
Konus Stimoquote:
Ne diyon abi yaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Konus Stimo![]()
Sen apaci ol, biz outro lex dinleyelim![]()
Imam ol, camilerden çıkmayalım![]()
Adam vur cinayeti biz ustlenelim![]()
Alarmin olayim, ertele beni
FOK! Marokkaan detectie, bang dat je de forumcode steeltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
Waarom kan ik niet quoten? Heel FOK! doet weird bij mij.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hah, hypocriet. Jij bent ook zo'n baarmoeder bezitter
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
DMX gaat boksen tegen George Zimmerman las ik net
Goeie vraag, weet ik niet. Vanaf nu ben je een man.quote:
Danku.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Goeie vraag, weet ik niet. Vanaf nu ben je een man.
Zeker ja.quote:
Het zit je wel diep hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zoekt slachtoffers voor z'n open relatie
Dat weten jullie niet.. misschien ben ik dat en misschien ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Zeker ja.
Hoe weten wij of jij dat meisje op die foto's bent?
Niet zo aanstellen, ik heb helemaal niets verkeerd gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:42 schreef Arcadia het volgende:
Fuu foto lukt niet.
Nee appel, mij niet quoten, dmen of pmen. Heb je dat begrepen?
Is gewoon te zien, hoor. Mooie kat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:42 schreef Arcadia het volgende:
Fuu foto lukt niet.
Nee appel, mij niet quoten, dmen of pmen. Heb je dat begrepen?
Is na drie edits geluktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is gewoon te zien, hoor. Mooie kat.
Hij heeft zeker humorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
OMG ik moest echt 6 keer kijken. Ik dacht die kat maakt selfie WTF
Arcadia jij heb wel humor tijd lache met jou hahaha
Artik Hz. Ömer (r.a.)'yi öbür dünyada görmek nasip olur insallah, broeder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Omar kijken.
Amieeeennnnnnnn!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Artik Hz. Ömer (r.a.)'yi öbür dünyada görmek nasip olur insallah, broeder.
Ik weet dat ik enorm veel wijsheden inbreng op dit forum, maar je weet dat mijn uitspraken gepatenteerd zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIROquote:![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:40 schreef Unlabeled het volgende:
En jij zit nog te fokken? Beter ga je die chick pakken godverdomme...
dit ga je natuurlijk uitgebreid uitschrijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:36 schreef Dimachaerus het volgende:
rechtenstudente heeft me laten dansen
ze was echt knettertje lam
context?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een vraag! Wat is de juiste spelling? alışık of alışkın? Ik kom beide varianten tegen op het internet...
Hiç alışık/alışkın değilim böyle sıcaklara.quote:
wat mij betreft zijn ze allebei goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hiç alışık/alışkın değilim böyle sıcaklara.
Volgens velen zijn dat synoniemen, maar ik heb zo mijn twijfels.
quote:alışık olmak
alışkın olmak (!)
"Bu maymunların tarlalara hiçbir zarar vermedikleri ve şehir hayatına alışık oldukları görülür." - A. H. Çelebi
bron: tdk
quote:alışkın olmak
iyice alışmış olmak, yabancılık çekmemek
"Hayatın alışkın olduğumuz birçok gündelik hâlleri beklenmedik nice zevklere bürünürdü." - A. Ş. Hisar
bron: tdk
?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:54 schreef Arcadia het volgende:
Zo traag dit, voel me net op middelbare school.
Wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sessie van haitham al haddad. Maar gaat me traag jongen
Dem muslim strugglesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sessie van haitham al haddad. Maar gaat me traag jongen
Dat is een Kalpak en niet Georgisch van oorsprong.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Soms hebben die Georgiers toch een geweldig gevoel voor stijl, zo iemand straalt gewoon bazigheid uit.
Zijn Papakha (muts) helpt ook ook, schijnen helaas nogal aan de prijs te zijn.
Staat dat in de DNA van die mutsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is een Kalpak en niet Georgisch van oorsprong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kalpak
Dat is geen Kalpak, maar een Papakha. Is wel degelijk een Kaukasische muts.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeeerlijk! Waar in A'dam is ie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
Oh jongens als jullie van macarons houden (of niet), dan raad ik jullie aan om Poptasi te bezoeken de volgende keer dat jullie in Amsterdam zijn (of om te bestellen via de webshop als je bereid bent om de verzendkosten te betalen). Echt de best macarons ooit.![]()
[ afbeelding ]
De Papakha en de Kalpak hebben dezelfde roots/zijn hetzelfde, AryaMehr.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat is geen Kalpak, maar een Papakha. Is wel degelijk een Kaukasische muts.
Je verwart linguistische roots en de daadwerkelijke origine van de muts. Niet Turks. Hetzelfde geldt voor de Azerbaijaanse dans en kledij, ook allemaal gestolen van de originele Kaukasiers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Papakha en de Kalpak hebben dezelfde roots, AryaMehr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Papakha
Alles wijst erop dat de Kaukasiers deze muts hebben overgenomen van de Turkse volkeren. Het enige bewijs dat jij kan leveren is dat het niet Turks kan zijn omdat je jaloerse Perzische ego dat niet aankan, AryaMehr.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je verwart linguistische roots en de daadwerkelijke origine van de muts. Niet Turks. Hetzelfde geldt voor de Azerbaijaanse dans en kledij, ook allemaal gestolen van de originele Kaukasiers.
Wellicht is het tijd om je schattige foto's te posten.
Is het wel waard.. aangezien ze veel aparte smaken hebben. Toen ik salted caramel zag was ik al verkocht.quote:
Als ik zoek op op papakha kom ik op dat Georgische plaatje, in welke zin verschilt dat van een kalpak dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lees de links die ik heb geplaatst. Turkse volkeren dragen dit soort hoeden al eeuwen lang. Dit geldt ook voor de Centraal-Aziatische Turken die nooit in contact zijn gekomen met welk Kaukasisch volk dan ook. Andersom is dit niet het geval. En het feit dat alle Kaukassiche volkeren een Turkse benaming gebruiken voor deze hoed wijst er alleen maar op dat er meer bewijs is in ons voordeel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Oh ja? Wat precies is alles? Daar wijst helemaal niets op.
[..]
Niet strooien met persoonlijke aanvallen omdat je geen inhoudelijke discussie kunt voeren.
[..]
Bij deze dan, iedereen die hierin geïnteresseerd is, stuur me even een DM.
Of wacht:
Schattig internet-DNA-meisje. Classificeren iedereen!
Jaaaa, ik vond macarons nooit zo lekker tot ik deze had uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het wel waard.. aangezien ze veel aparte smaken hebben. Toen ik salted caramel zag was ik al verkocht.Alleen zijn die verzendkosten wel dezelfde prijs als 1 doosje macarons zelf.. dus ik denk dat ik ze eens ga kopen als ik in A'dam ben.
Non-argument.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Lees de links die ik heb geplaatst. Turkse volkeren dragen dit soort hoeden al eeuwen lang.
Simplistische kijk op historische handelsrelaties tussen de Kaukasus, Midden-Oosten en Centraal-Azie. Zie Turken in centraal-Azie die Nowruz vieren. Ook allemaal door contacten met andere volkeren.quote:Dit geldt ook voor de Centraal-Aziatische Turken die nooit in contact zijn gekomen met welk Kaukasisch volk dan ook.
Linguistische invloeden tellen niet mee. De muts is Kaukasus. Hetzelfde geldt voor de kledij, muziek en dansen van Turken in de Kaukasus. Ook allemaal overgenomen van deze originele bewoners. De invloed is wat betreft culture uitingen eenzijdig geweest.quote:En het feit dat alle Kaukassiche volkeren een Turkse benaming gebruiken voor deze hoed wijst er alleen maar op dat er meer bewijs is in ons voordeel.
Onzin.quote:Ja, dat doe je door met argumenten te komen, niet met belachelijke beledigingen en beschuldigingen als 'alles is gejat'.En verder is het gewoon obvious sinds dag een dat je AryaMehr bent.
Eentje is genoeg om een profiel weer te geven van een klein snotneus (lees: stoer grijze wolf meisje) dat haar gehele jeugd op het internet heeft doorgemaakt. Leuke profielen hoor:quote:Eentje maar? Waar is de rest dan? Verder hebben velen mij IRL al mogen bewonderen, deze foto is dus niet zo bijzonder.
Niet alleen dat. Hij wordt ook nog eens vergezeld door de Armeense president, de laatste dictator van Europa, de Wit-Russische president en de in recent in opspraak gekomen Oekraïense president.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Rutte zit gewoon naast de familie Erdogan, de mooiste dag van het leven van Mark
Bewijzen voor de linguistische roots van deze muts zijn te vinden in de links die ik heb geplaatst, inclusief verdere informatie over het gebruik van deze hoed onder Centraal-Aziatische volkeren. Alles behalve een non-argument dus.quote:
Linguistische invloeden tellen absoluut mee. Belachelijk dat je denkt dit zomaar te kunnen verdoezelen. Turken, Kaukasiers, Centraal-Aziaten en zelfs mensen op de Balkan dragen deze hoed. Allen gebruiken een Turkse benaming en allen zijn in contact geweest met de Turken, maar andersom niet. Dit is gewoon een simpel optelsommetje. Niet dat ik nu beweer dat er een absoluut bewijs is voor een Turkse oorsprong, maar dat wij in het voordeel staan is niet meer dan logisch.quote:Simplistische kijk op historische handelsrelaties tussen de Kaukasus, Midden-Oosten en Centraal-Azie. Zie Turken in centraal-Azie die Nowruz vieren. Ook allemaal door contacten met andere volkeren.
Turken vieren Nowroz omdat zij al eeuwen in contact staan met Iraanse volkeren. Dit is dus absoluut niet te vergelijken. Dit is nou simplistisch denken.
Linguistische invloeden tellen niet mee. De muts is Kaukasus. Hetzelfde geldt voor de kledij, muziek en dansen van Turken in de Kaukasus. Ook allemaal overgenomen van deze originele bewoners. De invloed is wat betreft culture uitingen eenzijdig geweest.
Kwestie van teruglezen, Arya.quote:Onzin.
Leuk overzicht van mijn internetleven, inderdaad. Maar ook hier zijn de meeste van op de hoogte. Veel users in dit topic zijn ook lid op die forums, weet je dat? Erg origineel ben je dus niet.quote:Eentje is genoeg om een profiel weer te geven van een klein snotneus dat haar gehele jeugd op het internet heeft doorgemaakt. Leuke profielen hoor:
Kansloos.
Jazeker. 6 deelnemers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Doen er eigenlijk ook turken mee om de olympische spelen?
jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Doen er eigenlijk ook turken mee om de olympische spelen?
Nee, het is meer AryaMehr zijn jaloerse en arrogante persoonlijkheid. Fatsoen kent hij niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Komt die hele discussie nou door een muts
Jaloezie. Goeie garp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is meer AryaMehr zijn jaloerse en arrogante persoonlijkheid. Fatsoen kent hij niet.
Ach, als jullie je allebei een beetje inhouden is het voor iedereen leuker denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is meer AryaMehr zijn jaloerse en arrogante persoonlijkheid. Fatsoen kent hij niet.
Kaukasische muts dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Joe Rogan het een Russische muts noemde
Dit is niet zomaar een muts! Zonder ga je geen behoorlijke vrouw scoren bij bepaalde volkeren... Het is dus een soort Iphone 5S maar dan van schaap gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Komt die hele discussie nou door een muts
Dat klopt, ja. Nooit van je lang zal je leven zul je dit toegeven, maar gast, je bent zo jaloers, haatdragend en obsessief, dat het bijna grappig is. Kleine dingetjes kunnen jou zo ver krijgen om hele volkeren neer te boren. Ergens ook wel triest.quote:
Lekkerer oppverlakkig zijn ze danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar een muts! Zonder ga je geen behoorlijke vrouw scoren bij bepaalde volkeren... Het is dus een soort Iphone 5S maar dan van schaap gemaakt.
Hehe echt he. Ik voel me er bijna speciaal door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Weissman het volgende:
Borte wat willen al die mensen van jou toch?
Nuja met een mooie muts krijg je aanspraak, verder pak je haar natuurlijk in met quoutes van Tolstoy en door leuk met kinderen te spelen en als een eckte hout te gaan hakken, haar broers verslaan met worstelen is ook een plus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekkerer oppverlakkig zijn ze dan
Eten, drinken, waterpijp. Niks bijzonders. Maar wel leukkkk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Intellectueel het volgende:
Ja, ik kom. Gezellig. Wat gaan we doen?
Tsja, leuk met kinderen spelen kan ik nog wel, hout hakken vind ik leuk. Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja met een mooie muts krijg je aanspraak, verder pak je haar natuurlijk in met quoutes van Tolstoy en door leuk met kinderen te spelen en als een eckte hout te gaan hakken, haar broers verslaan met worstelen is ook een plus.
Dat ben je ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe echt he. Ik voel me er bijna speciaal door.
Gewoon een vlotte Hollandse vrouw zoeken dus, gewoon altijd jaaaa knikken en rode haarverf voor haar kopen lijken de enige vereisten te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, leuk met kinderen spelen kan ik nog wel, hout hakken vind ik leuk. Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik wel) weet ik niet en worstelen kan ik ook niet.
lolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik wel)
Tsja, als een mooie Turkse dame er niet in zit moet dat maar jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon een vlotte Hollandse vrouw zoeken dus, gewoon altijd jaaaa knikken en rode haarverf voor haar kopen lijken de enige vereisten te zijn
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het wel waard.. aangezien ze veel aparte smaken hebben. Toen ik salted caramel zag was ik al verkocht.Alleen zijn die verzendkosten wel dezelfde prijs als 1 doosje macarons zelf.. dus ik denk dat ik ze eens ga kopen als ik in A'dam ben.
Ik heb geen kielonen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Lijken me best lekker die dingen, maar ze vallen niet helemaal in het straatje gezond eten denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!
Pastis en Limoncello waren ook super lekker maar daar zit alcohol in, dat je het weet.
Dat lijkt mij enigjes, om te observeren van een afstandje als een eckte neckbeardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Of waterpijpen in elkaars ogen steken.
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eten, drinken, waterpijp. Niks bijzonders. Maar wel leukkkk.
Dat is wel heel erg jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.
Nee, absoluut niet. Maar doe je alleen aan gezond eten, dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijken me best lekker die dingen, maar ze vallen niet helemaal in het straatje gezond eten denk ik
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij enigjes, om te observeren van een afstandje als een eckte neckbeard
Op dit moment let ik er wel goed op ja. Sport ook een hoop. Resultaat is in 1.5 maand van 86 naar 81quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar doe je alleen aan gezond eten, dan?
[..]
Een VBL-meet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jaWelke meet was dat?
Juist dat had ik niet verwachtquote:
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.
Baba dat is die jongen die mij online heeft gepest!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.
Hm, klinkt heerlijk! Alleen de stroopwafel word 'm niet denk ik, ik haat stroopwafel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!
Pastis en Limoncello waren ook super lekker maar daar zit alcohol in, dat je het weet.
Wow, goed van je! Ik let ook steeds meer op wat ik eet, maar kan het niet laten om te zondigen af en toe. Maar ik hoef er dan ook niet zo heel veel vanaf te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op dit moment let ik er wel goed op ja. Sport ook een hoop. Resultaat is in 1.5 maand van 86 naar 81
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Baba dat is die jongen die mij online heeft gepest!
*afsranseling volgt*
Contrast tussen internet-attitudes en IRL-attitudes is toch wel groter dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist dat had ik niet verwacht
Hehe najah eetsmakelijk alvast voor wanneer het zo ver is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, klinkt heerlijk! Alleen de stroopwafel word 'm niet denk ik, ik haat stroopwafel.
Ja! Limoncello lijkt me altijd zo'n lekkere smaak maarja ik consumeer geen alcohol dus dat word 'm ook niet.
Prima. Dan neem ik het in overweging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.
Ik zondig ook hoor. Maar let in de algemeen wel op mijn eten, ik snoep niet meer, drink geen frisdrank meer (alleen nog water en thee) en sport (heel) veel de laatste tijd. En dat werkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow, goed van je! Ik let ook steeds meer op wat ik eet, maar kan het niet laten om te zondigen af en toe. Maar ik hoef er dan ook niet zo heel veel vanaf te hebben.
Oh, daar was ik na de tientallen meets die ik heb meegemaakt wel achterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Contrast tussen internet-attitudes en IRL-attitudes is toch wel groter dan ik verwacht had.
Tientallen meets ja? Dan heb je het nog lang volgehouden. Nog een leuke meets meegemaakt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, daar was ik na de tientallen meets die ik heb meegemaakt wel achter
Oh ik kan echt niet iets helemaal afzeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zondig ook hoor. Maar let in de algemeen wel op mijn eten, ik snoep niet meer, drink geen frisdrank meer (alleen nog water en thee) en sport (heel) veel de laatste tijd. En dat werkt.
Eigenlijk alleen maar. Denk dat ik er nu wel 50 gehad heb ofzo. Denk maar 1 of 2 meets waarvan ik zoiets had van, zonde van mijn tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Tientallen meets ja? Dan heb je het nog lang volgehouden. Nog een leuke meets meegemaakt?
Was dat de meet in het bowlingcentrum? Zou ik ook heenkomen maar kon op 't laatste moment nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik kan echt niet iets helemaal afzeggen.
Over de meets: De meeste mensen in dit topic waren wel zoals ik had verwacht. Over mij zeiden ze dat ik rustiger was.
Yep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was dat de meet in het bowlingcentrum? Zou ik ook heenkomen maar kon op 't laatste moment niet
Was jij daar ook? Gemiste kansquote:
Hehe ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij daar ook? Gemiste kans![]()
Ach, maak toch geen kans bij Turkse vrouwen volgens wammes
Ah, dus toch. Welke meets bezoek je dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk alleen maar. Denk dat ik er nu wel 50 gehad heb ofzo. Denk maar 1 of 2 meets waarvan ik zoiets had van, zonde van mijn tijd.
Ja, lach me maar uitquote:
Euuh, crew meets, PUB meets vroeger, spelletjes meet van het ABO forum, fiets meet met de racefietsers (morgen weer, en laaatst ook een rondje gereden met een groepje van FOK!). En een ESF meetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Welke meets bezoek je dan?
Niet mokken, lekker wokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef Arcadia het volgende:
Wist niet wat voor wok ik moest halen
Wa alaykom salaam!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Salam aileikom!
Merhaba
Meryaba7
Ola
Hi
Hello
Ik heb sushi gegeten, maar werd een beetje misselijk omdat ik nog steeds mijn griep niet achter de rug heb, dus heb niet echt kunnen genieten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb sushi gegeten, maar werd een beetje misselijk omdat ik nog steeds mijn griep niet achter de rug heb, dus heb niet echt kunnen genieten.
whatsapp je fotoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.
Sistim. Cok sukurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.
MashaAllah en nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
Oef, ze slaapt eindelijk! Wat ben ik een meesterlijke tante.
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu heb ik rust in me hoofd. Ze kan echt hard schreeuwen.
Bij deze dan voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij uitgenodigd dan?
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer.
Insallah, ik kijk er naar uit :pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.
Jongetjes zijn het meest leuk. Meisjes zijn altijd zo bezig met princess zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Arcadia het volgende:
Iets voor jou wammes
http://religionresearch.o(...)ircasische-bloedbad/
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Princesszeg dan prinses ofzo.
Sowieso, worstelen met neefjes
Aangaande mijn reactie op FBquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?
Ik schteef eerst altijd princes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.
Ik wou precies hetzelfde doen totdat ik mijn reactie terug las.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik schteef eerst altijd princes.compromis tussen beide
Mijn subtiele disgrap niet gemerktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde doen totdat ik mijn reactie terug las.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aangaande mijn reactie op FBBedankt voor de mooie woorden, kardesim. Ik ben niet zo bekend met de Arabische uitdrukkingen, dus je gebruik hiervan is ook leerzaam voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 08-02-2014 21:35:33 ]
Jawel!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn subtiele disgrap niet gemerkt
Ik weet niet tot in hoeverre het klopt, hoorde vandaag dat merendeels fotomontaj is. Kan dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Eagle_99 het volgende:
Blijft maar komen![]()
Erdogan is pissed of omdat 'zijn' zender Bahçeli's speech uitzendt![]()
Ik denk niet dat ze woord voor woord alles geplakt hebben, al deze gesprekken zitten in het dossier, zijn legale opnames.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet niet tot in hoeverre het klopt, hoorde vandaag dat merendeels fotomontaj is. Kan dat?
Aha. Ik denk dat ik al weet welke. Jammer dat hij zo slecht is.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
@Arcadia: Dat is van een anime die ik kijk. hhh
Btw, ik kan nu ook niet meer quoten.. boze oog op mijn quote-mogelijkheden.
Oja! Het werkt, viele dank.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat ik al weet welke. Jammer dat hij zo slecht is.
Dan moet je adblock uitzetten, heb net deze tip gekregen van een vriendelijke fokker.
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja! Het werkt, viele dank.
Uh slecht?! Even oppassen met wat je zegt.
Komop zeg, is gewoon standaard shounen, als ik ermee was opgegroeid had ik het vast leuk gevonden. Je hebt een vrouwelijke personage wiens cupmaat per 100 afleveringen vreemd genoeg groter wordt. Een hoofdpersonage zonder echt een inhoudelijk karakter tot ver in de 300. Enige positieve aan die serie is Zoro.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja! Het werkt, viele dank.
Uh slecht?! Even oppassen met wat je zegt.
Wie is Triggershot?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.Arcadia had er geen spijt van.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA23D8DF57063041D
Nee, ik kijk geen Arabische TV.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.Arcadia had er geen spijt van.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA23D8DF57063041D
Ik kijk wel meerdere anime's maar OP is toch wel een van de leukste hoor.. ik hou van die silly asian humor. OP heeft een leuke verhaallijn en is ook spannend en Luffy heeft wel degelijk een leuk karakter en is alles behalve inhoudsloosquote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komop zeg, is gewoon standaard shounen, als ik ermee was opgegroeid had ik het vast leuk gevonden. Je hebt een vrouwelijke personage wiens cupmaat per 100 afleveringen vreemd genoeg groter wordt. Een hoofdpersonage zonder echt een inhoudelijk karakter tot ver in de 300. Enige positieve aan die serie is Zoro.
Wil je wat goede anime weten, laat maar horen, ik heb meer gekeken dan je zou geloven.
Jong zijn en vrije tijd
Omgquote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik kijk geen Arabische TV.
[..]
Ik kijk wel meerdere anime's maar OP is toch wel een van de leukste hoor.. ik hou van die silly asian humor. OP heeft een leuke verhaallijn en is ook spannend en Luffy heeft wel degelijk een leuk karakter en is alles behalve inhoudsloos. Als ik iets wil kijken wat meer ''serieus'' is dan check ik Hajime no Ippo ofzo.
Ben nog nooit iemand tegen gekomen die OP niet leuk vindt.. kapot vreemd.
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie is Triggershot?
Ik heb het gezien ja, ge-wel-dig. Ik ben verliefd geworden op de speler van Omar, echt een onbeantwoorde bromance eigenlijk
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.quote:
Maar jij had hem toch niet afgekeken? Of inmiddels wel? Ik vond het écht een goede productie van moslims, zou bijna zweren dat Joden het hadden gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.
[..]
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.
hhh, nee ik lees helemaal geen manga's. Ik zou ze lezen als ik ze echt in boek-vorm had maar zo via internet vind ik lezen echt horrible.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omg. Hoe geef je R+R op deze site. Lees je de manga ook toevallig?
En ja, ik ben echt de enige. Maar goed, ik heb ook een hekel aan Naruto en Bleach. Naruto was tof bij het eerste seizoen, dat nog wel.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.
[..]
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.
Hehe... Ik had 't al wel afgekeken, ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar jij had hem toch niet afgekeken? Of inmiddels wel? Ik vond het écht een goede productie van moslims, zou bijna zweren dat Joden het hadden gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |