Is het al morgen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga. Doei Crip.
Morgen ben ik weer vrolijk.
Doe eens pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Ik had beter niet gezellig aan de telefoon kunnen hangen terwijl ik aan het koken was...
Gelijk butthurtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe dan aub ook niet alsof je mij kent.
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, maar heul bekend he.
Dit liedje raakte me wel
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je je weer vrouwelijk vandaag?
Tip: moet ongesteld worden.
Dat staat in het UVRV, artikel 12.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Beschouw je PMS als een vrijbrief om gemeen te doen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog lief.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog relatief lief.
Ja he, gelukkig heb ik 'me' ma nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!
Gimme a minute. Ga nu etenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
Eten en gelijk weer honger krijgen.#stimostruggles
Al was het 3 seconde filmpje, het is er maar 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet te lui om debat van 2,5 uur te linken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...
Jij zal het wss toch niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof mensen dat daadwerkelijk bekijken.
Bedankt voor je mening hierin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zal het wss toch niet kunnen volgen
Glad ijs, niet doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.quote:
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.Jammer dat mannen het niet kunnen ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |