SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Mei 2013. Nieuw ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Laatste post van topic moet nieuwe openen en mag nieuwe titel verzinnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bugun kafadan hastayim yaaaa
Ik ken het; is inderdaad mooi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Alim Qasimov(en zijn dochter) is fantastisch
Met dochter
En dit is fantastisch
of dit
![]()
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik allang een account heb betekend niet dat ik veel op heb gezeten.
Zet even je bitch mode uit ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Gun me dit man.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet even je bitch mode uit ofzo.
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Een broeder die een chocoladereep nodig heeft om van frustraties af te komen. Je bent echt traagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Jidde is n jood. Maar ik zei het niet.
vadsig wijfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Yuru git be.
Heb kipvleugels gemaakt ipv falafel bestellen.
Maar heb ook chips en een tompouce op.
Doen alsof je vrienden hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Ik had beter niet gezellig aan de telefoon kunnen hangen terwijl ik aan het koken was...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al langsgekomen?
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Deze geldaanbidder begint irritant te wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al langsgekomen?
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
Meh, het is of een ghey of een meisje. Maar veel maakt het me niet echt uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een broeder die een chocoladereep nodig heeft om van frustraties af te komen. Je bent echt traag
Mooi, maar heul bekend he.quote:
Kan me niet herinneren dat ik je er ooit iets over heb verteld. Maar leg uit, wat zijn mijn voorkeuren volgens jou en wie is we ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We kennen jouw voorkeuren inmiddels al hoor Weiss
Is het al morgen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga. Doei Crip.
Morgen ben ik weer vrolijk.
Doe eens pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Shit. Ik had beter niet gezellig aan de telefoon kunnen hangen terwijl ik aan het koken was...
Gelijk butthurtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doe dan aub ook niet alsof je mij kent.
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, maar heul bekend he.
Dit liedje raakte me wel
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voel je je weer vrouwelijk vandaag?
Tip: moet ongesteld worden.
Dat staat in het UVRV, artikel 12.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Beschouw je PMS als een vrijbrief om gemeen te doen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als die oliebollen.Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog lief.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Ik heb moordneigingen. Dit is nog relatief lief.
Ja he, gelukkig heb ik 'me' ma nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heel mooi, kan me echt relateren aan haar gevoelens!
Gimme a minute. Ga nu etenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
Eten en gelijk weer honger krijgen.#stimostruggles
Al was het 3 seconde filmpje, het is er maar 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet te lui om debat van 2,5 uur te linken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou... Volgens mij heeft de pan het ditmaal niet overleefd...
Jij zal het wss toch niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
Alsof mensen dat daadwerkelijk bekijken.
Bedankt voor je mening hierin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij zal het wss toch niet kunnen volgen
Glad ijs, niet doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.quote:
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.Jammer dat mannen het niet kunnen ervaren.
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.
Tot nu luistert hij niet echt naar me. Alleen met adak icm tentamens.
Laf dinlemiyor pek, dogruquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tot nu luistert hij niet echt naar me.
Hij heeft een Oekraïense nationaliteit volgens nieuwssites, naam is nog niet bekend.quote:
quote:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben vaak genoeg op m'n bek gegaan, ben wel wat gewend.
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum kiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen je vandaag haat?
Een gebroken pols is tot op heden het ergste wat me is overkomen na een valpartij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebt
Dit taalgebruik. Ik keur het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum ki
Vrouwmensch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb ik voor niets een nieuwe deel aangemaakt terwijl er al een deel bestaat! En ik krijg het pas nu te zien verdorrie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |