Wilde de spelen niet missenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef Eagle_99 het volgende:
Een Oekraïner heeft geprobeerd een Turkse vliegtuig(flypgs) te kapen:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25759679.asp
Hij wilde naar Sotsji maar het vliegtuig is geland in Istanbul.
Denk het ook :p hahaquote:
Me moederquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef Crip het volgende:
Mijn hart klopt als de malle.. waarom praten wij Marokkanen zo hard en intimiderend. Ik dacht dat er hier een dief ofzo binnen was gekomen. Opeens hoor ik 2 harde stemmen.. bleek het de Marokkaanse buurman te zijn die een discussie had met me moeder omdat hij geen geld wou aannemen voor wat hij heeft gebracht.![]()
![]()
![]()
Even bijkomen...
Hhh, ik zeg dat altijd automatisch. Maar iedereen hier doet dat.. ik weet niet of dat iets Limburgs is.. of ik woon in een illie buurt.quote:
Doeeeeeeeeeeee normaal. like dfqquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lrn2makeup gurl
Deze is zoveel beter.
Tatta's be like. Kun je ajb wat minder bubbly doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhh, ik zeg dat altijd automatisch. Maar iedereen hier doet dat.. ik weet niet of dat iets Limburgs is.. of ik woon in een illie buurt.
3e keer op een dag?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ben ik een vetklep als ik wederom falafel bestel?3de x dan.
Wat bedoel je met bubbly? Enthousiast of wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tatta's be like. Kun je ajb wat minder bubbly doen.
Control thy nafs. Serieus, kun je beter gaan slapenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom zoek je geen feeder?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
Zo'n omgggggg type.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bubbly? Enthousiast of wat?
Ik ben te lui om aandachtig naar haar luisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Doeeeeeeeeeeee normaal. like dfq
Tori's vocal range is echt amazing. Check 2:24!
Dat ben ik totaal niet, ik ben wel spontaan en enthousiast. Al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo'n omgggggg type.
Ik wil je slaan dan.
luie boetelengjer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben te lui om aandachtig naar haar luisteren.
Als jij minder Britney Spears kan doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ben ik totaal niet, ik ben wel spontaan en enthousiast. Al zeg ik het zelf.Er is een verschil beste Stimorol-, leer het.
K, wees jij dan minder ghey.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jij minder Britney Spears kan doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt lange verhaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Link eens wat. Niet een ding he, doe wat meerdere dingen
is geen illie, is gewoon plat kalle kaell.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
""""Dfq""""" is dati no speak illie
ja dat lees je goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Discrimineer je me nu omdat ik op mannen val??
quote:
Ja, klopt heb ik. Ik was net sarcastisch, voor als je dat nog niet door had.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij had toch een homovriend die priester wilde worden, maar op internet de homofoob uithangen
En jij snapt de inside joke nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, klopt heb ik. Ik was net sarcastisch, voor als je dat nog niet door had.
Nee, ik ben traag vaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij snapt de inside joke niet!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij snapt de inside joke niet!
Ik ben te lui nuquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]echt lui man, drop gewoon wat links
Trio....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
Check Dima die trio met groene appel en stimo regele dan
Me jelly brah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |