Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.
Tot nu luistert hij niet echt naar me. Alleen met adak icm tentamens.
Laf dinlemiyor pek, dogruquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tot nu luistert hij niet echt naar me.
Hij heeft een Oekraïense nationaliteit volgens nieuwssites, naam is nog niet bekend.quote:
quote:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben vaak genoeg op m'n bek gegaan, ben wel wat gewend.
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum kiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen je vandaag haat?
Een gebroken pols is tot op heden het ergste wat me is overkomen na een valpartij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebt
Dit taalgebruik. Ik keur het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum ki
Vrouwmensch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb ik voor niets een nieuwe deel aangemaakt terwijl er al een deel bestaat! En ik krijg het pas nu te zien verdorrie!
Konus Stimoquote:
Ne diyon abi yaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Konus Stimo![]()
Sen apaci ol, biz outro lex dinleyelim![]()
Imam ol, camilerden çıkmayalım![]()
Adam vur cinayeti biz ustlenelim![]()
Alarmin olayim, ertele beni
FOK! Marokkaan detectie, bang dat je de forumcode steeltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
Waarom kan ik niet quoten? Heel FOK! doet weird bij mij.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hah, hypocriet. Jij bent ook zo'n baarmoeder bezitter
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef WammesWaggel het volgende:
DMX gaat boksen tegen George Zimmerman las ik net
Goeie vraag, weet ik niet. Vanaf nu ben je een man.quote:
Danku.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Goeie vraag, weet ik niet. Vanaf nu ben je een man.
Zeker ja.quote:
Het zit je wel diep hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij zoekt slachtoffers voor z'n open relatie
Dat weten jullie niet.. misschien ben ik dat en misschien ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Zeker ja.
Hoe weten wij of jij dat meisje op die foto's bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |