Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.quote:
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Alles wat ik voel is nu 123484930 in het kwadraat.Jammer dat mannen het niet kunnen ervaren.
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koerdische vrouwen laten de man bloeden op huwelijksnacht, hun tijd komt nog wel
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat niemand bloeden. Ik bkijf bidden dat Allah ze straft.
Tot nu luistert hij niet echt naar me. Alleen met adak icm tentamens.
Laf dinlemiyor pek, dogruquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Stimorol- het volgende:
Tot nu luistert hij niet echt naar me.
Hij heeft een Oekraïense nationaliteit volgens nieuwssites, naam is nog niet bekend.quote:
quote:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben vaak genoeg op m'n bek gegaan, ben wel wat gewend.
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum kiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen je vandaag haat?
Een gebroken pols is tot op heden het ergste wat me is overkomen na een valpartij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Weissman het volgende:
Wil je doorgaan totdat je geen tanden meer hebt
Dit taalgebruik. Ik keur het af.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat jij denkt zaten sikime takmiyorum ki
Vrouwmensch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:46 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heb ik voor niets een nieuwe deel aangemaakt terwijl er al een deel bestaat! En ik krijg het pas nu te zien verdorrie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |