Tsja, leuk met kinderen spelen kan ik nog wel, hout hakken vind ik leuk. Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja met een mooie muts krijg je aanspraak, verder pak je haar natuurlijk in met quoutes van Tolstoy en door leuk met kinderen te spelen en als een eckte hout te gaan hakken, haar broers verslaan met worstelen is ook een plus.
Dat ben je ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe echt he. Ik voel me er bijna speciaal door.
Gewoon een vlotte Hollandse vrouw zoeken dus, gewoon altijd jaaaa knikken en rode haarverf voor haar kopen lijken de enige vereisten te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, leuk met kinderen spelen kan ik nog wel, hout hakken vind ik leuk. Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik wel) weet ik niet en worstelen kan ik ook niet.
lolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wie Tolstoy is (toystory ken ik wel)
Tsja, als een mooie Turkse dame er niet in zit moet dat maar jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon een vlotte Hollandse vrouw zoeken dus, gewoon altijd jaaaa knikken en rode haarverf voor haar kopen lijken de enige vereisten te zijn
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het wel waard.. aangezien ze veel aparte smaken hebben. Toen ik salted caramel zag was ik al verkocht.Alleen zijn die verzendkosten wel dezelfde prijs als 1 doosje macarons zelf.. dus ik denk dat ik ze eens ga kopen als ik in A'dam ben.
Ik heb geen kielonen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Lijken me best lekker die dingen, maar ze vallen niet helemaal in het straatje gezond eten denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!
Pastis en Limoncello waren ook super lekker maar daar zit alcohol in, dat je het weet.
Dat lijkt mij enigjes, om te observeren van een afstandje als een eckte neckbeardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Of waterpijpen in elkaars ogen steken.
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eten, drinken, waterpijp. Niks bijzonders. Maar wel leukkkk.
Dat is wel heel erg jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.
Nee, absoluut niet. Maar doe je alleen aan gezond eten, dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijken me best lekker die dingen, maar ze vallen niet helemaal in het straatje gezond eten denk ik
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij enigjes, om te observeren van een afstandje als een eckte neckbeard
Op dit moment let ik er wel goed op ja. Sport ook een hoop. Resultaat is in 1.5 maand van 86 naar 81quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar doe je alleen aan gezond eten, dan?
[..]
Een VBL-meet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jaWelke meet was dat?
Juist dat had ik niet verwachtquote:
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een keer bij een Fok! meet terecht geraakt, toen één van de Fokkers zijn vader had meegebracht, die overigens beide aardig waren, daar niet van, maar had me voorbehouden om dat nooit meer te doen. Haha.
Baba dat is die jongen die mij online heeft gepest!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.
Hm, klinkt heerlijk! Alleen de stroopwafel word 'm niet denk ik, ik haat stroopwafel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Salty caramel, stroopwafel, sticky date, pistache, dulce de leche, vanille en chai raad ik zeker aan!
Pastis en Limoncello waren ook super lekker maar daar zit alcohol in, dat je het weet.
Wow, goed van je! Ik let ook steeds meer op wat ik eet, maar kan het niet laten om te zondigen af en toe. Maar ik hoef er dan ook niet zo heel veel vanaf te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op dit moment let ik er wel goed op ja. Sport ook een hoop. Resultaat is in 1.5 maand van 86 naar 81
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Baba dat is die jongen die mij online heeft gepest!
*afsranseling volgt*
Contrast tussen internet-attitudes en IRL-attitudes is toch wel groter dan ik verwacht had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist dat had ik niet verwacht
Hehe najah eetsmakelijk alvast voor wanneer het zo ver is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Hm, klinkt heerlijk! Alleen de stroopwafel word 'm niet denk ik, ik haat stroopwafel.
Ja! Limoncello lijkt me altijd zo'n lekkere smaak maarja ik consumeer geen alcohol dus dat word 'm ook niet.
Prima. Dan neem ik het in overweging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik mijn vader niet zal meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |