context?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb een vraag! Wat is de juiste spelling? alışık of alışkın? Ik kom beide varianten tegen op het internet...
Hiç alışık/alışkın değilim böyle sıcaklara.quote:
wat mij betreft zijn ze allebei goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hiç alışık/alışkın değilim böyle sıcaklara.
Volgens velen zijn dat synoniemen, maar ik heb zo mijn twijfels.
quote:alışık olmak
alışkın olmak (!)
"Bu maymunların tarlalara hiçbir zarar vermedikleri ve şehir hayatına alışık oldukları görülür." - A. H. Çelebi
bron: tdk
quote:alışkın olmak
iyice alışmış olmak, yabancılık çekmemek
"Hayatın alışkın olduğumuz birçok gündelik hâlleri beklenmedik nice zevklere bürünürdü." - A. Ş. Hisar
bron: tdk
?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:54 schreef Arcadia het volgende:
Zo traag dit, voel me net op middelbare school.
Wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sessie van haitham al haddad. Maar gaat me traag jongen
Dem muslim strugglesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sessie van haitham al haddad. Maar gaat me traag jongen
Dat is een Kalpak en niet Georgisch van oorsprong.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Soms hebben die Georgiers toch een geweldig gevoel voor stijl, zo iemand straalt gewoon bazigheid uit.
Zijn Papakha (muts) helpt ook ook, schijnen helaas nogal aan de prijs te zijn.
Staat dat in de DNA van die mutsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is een Kalpak en niet Georgisch van oorsprong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kalpak
Dat is geen Kalpak, maar een Papakha. Is wel degelijk een Kaukasische muts.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is een Kalpak en niet Georgisch van oorsprong.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kalpak
Heeeerlijk! Waar in A'dam is ie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
Oh jongens als jullie van macarons houden (of niet), dan raad ik jullie aan om Poptasi te bezoeken de volgende keer dat jullie in Amsterdam zijn (of om te bestellen via de webshop als je bereid bent om de verzendkosten te betalen). Echt de best macarons ooit.![]()
[ afbeelding ]
De Papakha en de Kalpak hebben dezelfde roots/zijn hetzelfde, AryaMehr.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat is geen Kalpak, maar een Papakha. Is wel degelijk een Kaukasische muts.
Je verwart linguistische roots en de daadwerkelijke origine van de muts. Niet Turks. Hetzelfde geldt voor de Azerbaijaanse dans en kledij, ook allemaal gestolen van de originele Kaukasiers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Papakha en de Kalpak hebben dezelfde roots, AryaMehr.
http://en.wikipedia.org/wiki/Papakha
Alles wijst erop dat de Kaukasiers deze muts hebben overgenomen van de Turkse volkeren. Het enige bewijs dat jij kan leveren is dat het niet Turks kan zijn omdat je jaloerse Perzische ego dat niet aankan, AryaMehr.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je verwart linguistische roots en de daadwerkelijke origine van de muts. Niet Turks. Hetzelfde geldt voor de Azerbaijaanse dans en kledij, ook allemaal gestolen van de originele Kaukasiers.
Wellicht is het tijd om je schattige foto's te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |