whatsapp je fotoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.
Sistim. Cok sukurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.
MashaAllah en nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
Oef, ze slaapt eindelijk! Wat ben ik een meesterlijke tante.
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu heb ik rust in me hoofd. Ze kan echt hard schreeuwen.
Bij deze dan voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij uitgenodigd dan?
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer.
Insallah, ik kijk er naar uit :pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.
Jongetjes zijn het meest leuk. Meisjes zijn altijd zo bezig met princess zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Arcadia het volgende:
Iets voor jou wammes
http://religionresearch.o(...)ircasische-bloedbad/
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Princesszeg dan prinses ofzo.
Sowieso, worstelen met neefjes
Aangaande mijn reactie op FBquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schteef eerst altijd princes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |