Niet mokken, lekker wokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef Arcadia het volgende:
Wist niet wat voor wok ik moest halen
Wa alaykom salaam!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef groenappeltje20 het volgende:
Salam aileikom!
Merhaba
Meryaba7
Ola
Hi
Hello
Ik heb sushi gegeten, maar werd een beetje misselijk omdat ik nog steeds mijn griep niet achter de rug heb, dus heb niet echt kunnen genieten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb sushi gegeten, maar werd een beetje misselijk omdat ik nog steeds mijn griep niet achter de rug heb, dus heb niet echt kunnen genieten.
whatsapp je fotoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.
Sistim. Cok sukurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.
MashaAllah en nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
Oef, ze slaapt eindelijk! Wat ben ik een meesterlijke tante.
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu heb ik rust in me hoofd. Ze kan echt hard schreeuwen.
Bij deze dan voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij uitgenodigd dan?
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer.
Insallah, ik kijk er naar uit :pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.
Jongetjes zijn het meest leuk. Meisjes zijn altijd zo bezig met princess zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Arcadia het volgende:
Iets voor jou wammes
http://religionresearch.o(...)ircasische-bloedbad/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |