whatsapp je fotoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker gegeten. Jammer dat geen FB hier ies andiers ik foto gepost.
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij kofte, gefrituurde peper en kofte van grillpan. Daarnaast lekkere yoghurt. En brood.
Sistim. Cok sukurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee keer köfte? Afiyet bal seker olsun.
MashaAllah en nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
Oef, ze slaapt eindelijk! Wat ben ik een meesterlijke tante.
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nu heb ik rust in me hoofd. Ze kan echt hard schreeuwen.
Bij deze dan voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je mij uitgenodigd dan?
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij deze dan voor de volgende keer.
Insallah, ik kijk er naar uit :pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, broeder. Insallah zal ik dan proberen te komen.
Jongetjes zijn het meest leuk. Meisjes zijn altijd zo bezig met princess zijn enzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nichtjes zijn geweldig. Neefjes nog geweld(ad)iger.
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Arcadia het volgende:
Iets voor jou wammes
http://religionresearch.o(...)ircasische-bloedbad/
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bedankt voor je link, ga ik doornemen straks.
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
Princesszeg dan prinses ofzo.
Sowieso, worstelen met neefjes
Aangaande mijn reactie op FBquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had je trouwens nog de brieven van Ogier Ghiselin de Busbecq doorgelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schteef eerst altijd princes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik praat te vaak engels.. ik wist niet meer hoe ik het moest schtijven in het Nederlands.
Ik wou precies hetzelfde doen totdat ik mijn reactie terug las.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik schteef eerst altijd princes.compromis tussen beide
Mijn subtiele disgrap niet gemerktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde doen totdat ik mijn reactie terug las.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aangaande mijn reactie op FBBedankt voor de mooie woorden, kardesim. Ik ben niet zo bekend met de Arabische uitdrukkingen, dus je gebruik hiervan is ook leerzaam voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 08-02-2014 21:35:33 ]
Jawel!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn subtiele disgrap niet gemerkt
Ik weet niet tot in hoeverre het klopt, hoorde vandaag dat merendeels fotomontaj is. Kan dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Eagle_99 het volgende:
Blijft maar komen![]()
Erdogan is pissed of omdat 'zijn' zender Bahçeli's speech uitzendt![]()
Ik denk niet dat ze woord voor woord alles geplakt hebben, al deze gesprekken zitten in het dossier, zijn legale opnames.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet niet tot in hoeverre het klopt, hoorde vandaag dat merendeels fotomontaj is. Kan dat?
Aha. Ik denk dat ik al weet welke. Jammer dat hij zo slecht is.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
@Arcadia: Dat is van een anime die ik kijk. hhh
Btw, ik kan nu ook niet meer quoten.. boze oog op mijn quote-mogelijkheden.
Oja! Het werkt, viele dank.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha. Ik denk dat ik al weet welke. Jammer dat hij zo slecht is.
Dan moet je adblock uitzetten, heb net deze tip gekregen van een vriendelijke fokker.
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja! Het werkt, viele dank.
Uh slecht?! Even oppassen met wat je zegt.
Komop zeg, is gewoon standaard shounen, als ik ermee was opgegroeid had ik het vast leuk gevonden. Je hebt een vrouwelijke personage wiens cupmaat per 100 afleveringen vreemd genoeg groter wordt. Een hoofdpersonage zonder echt een inhoudelijk karakter tot ver in de 300. Enige positieve aan die serie is Zoro.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Oja! Het werkt, viele dank.
Uh slecht?! Even oppassen met wat je zegt.
Wie is Triggershot?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.Arcadia had er geen spijt van.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA23D8DF57063041D
Nee, ik kijk geen Arabische TV.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je de serie Omar gevolgd, zuster? Ik zal het jou ook eens aansmeren zoals ik dat bij Arcadia en Triggershot reeds heb gedaan.Arcadia had er geen spijt van.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLA23D8DF57063041D
Ik kijk wel meerdere anime's maar OP is toch wel een van de leukste hoor.. ik hou van die silly asian humor. OP heeft een leuke verhaallijn en is ook spannend en Luffy heeft wel degelijk een leuk karakter en is alles behalve inhoudsloosquote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Komop zeg, is gewoon standaard shounen, als ik ermee was opgegroeid had ik het vast leuk gevonden. Je hebt een vrouwelijke personage wiens cupmaat per 100 afleveringen vreemd genoeg groter wordt. Een hoofdpersonage zonder echt een inhoudelijk karakter tot ver in de 300. Enige positieve aan die serie is Zoro.
Wil je wat goede anime weten, laat maar horen, ik heb meer gekeken dan je zou geloven.
Jong zijn en vrije tijd
Omgquote:Op zondag 9 februari 2014 01:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik kijk geen Arabische TV.
[..]
Ik kijk wel meerdere anime's maar OP is toch wel een van de leukste hoor.. ik hou van die silly asian humor. OP heeft een leuke verhaallijn en is ook spannend en Luffy heeft wel degelijk een leuk karakter en is alles behalve inhoudsloos. Als ik iets wil kijken wat meer ''serieus'' is dan check ik Hajime no Ippo ofzo.
Ben nog nooit iemand tegen gekomen die OP niet leuk vindt.. kapot vreemd.
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie is Triggershot?
Ik heb het gezien ja, ge-wel-dig. Ik ben verliefd geworden op de speler van Omar, echt een onbeantwoorde bromance eigenlijk
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.quote:
Maar jij had hem toch niet afgekeken? Of inmiddels wel? Ik vond het écht een goede productie van moslims, zou bijna zweren dat Joden het hadden gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.
[..]
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.
hhh, nee ik lees helemaal geen manga's. Ik zou ze lezen als ik ze echt in boek-vorm had maar zo via internet vind ik lezen echt horrible.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Omg. Hoe geef je R+R op deze site. Lees je de manga ook toevallig?
En ja, ik ben echt de enige. Maar goed, ik heb ook een hekel aan Naruto en Bleach. Naruto was tof bij het eerste seizoen, dat nog wel.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is mijn eigen onwetendheid en luiheid dat pas een serie me hiertoe heeft bewogen, maar ik heb er veel van geleerd en ben de verfijndheid van het karakter van Omar (r.a.) hierdoor meer gaan waarderen en bestuderen.
[..]
Ik ook niet, maar bij dezen was het dus een tip. Geen dank.
Hehe... Ik had 't al wel afgekeken, ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar jij had hem toch niet afgekeken? Of inmiddels wel? Ik vond het écht een goede productie van moslims, zou bijna zweren dat Joden het hadden gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |