SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.quote:
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Julian, Rik's beste vriend voor de tijd van Stefano.
Jessica, de vriendin van Julian.
Hedwig, het zusjes van Jessica en na Anita denk ik Rik's grote liefde.
Ja, allemaal tussen 1996 en 1999.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Dankjewel; allemaal van vóór 2009 dus ....
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En na Hedwig was Charlie zijn grote liefde en nu Nuran.
Wat Charlie betreft: eens. Dezelfde reden waarom ze Robert en Barbara een koppel maakten, het waren 2 personages zonder een relatie, dus wat doe je dan bij gebrek aan inspiratie: je teamed ze maar op op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Charlie en Nuran waren sws gedoomed te mislukken.
Haha true.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Absoluut ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef vencodark het volgende:
Deze aflevering is zo saai, het lijkt wel alsof ik al een uur zit te kijken.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Uitgelezen kans ok.Tim er weer uit te schrijven en dan doen ze het niet.
Drie vliegen in een klap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad!
En hadden Bing en Lucas de gevangenis in gekund, voor moord!
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef Frey het volgende:
Zijn de schrijvers en de "componist" al vervangen?
Ik spoel wat door de shorties.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.![]()
Zonder koffie, was ik waarschijnlijk halverwege de aflevering in slaap gevallen.
Kijk jij ook niet vaak meer eigenlijk?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een pinguïn introduceren om je aandacht weer te trekken
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat Charlie betreft: eens. Dezelfde reden waarom ze Robert en Barbara een koppel maakten, het waren 2 personages zonder een relatie, dus wat doe je dan bij gebrek aan inspiratie: je teamed ze maar op op die manier.
Zoals Jef en Laura nu bevriend zijn, zo konden jongeren van verschillende sekse dat ook met elkaar zijn, jarenlang zonder een relatie. Had bij Charlie en Rik ook beter zo kunnen blijven, wat een afgrijselijk koppel was dat zeg.
Ludo besloot het plan niet door te zetten om aan Janine te bewijzen dat hij haar echt terug wil en niet gewoon om te voorkomen dat ene artikel van haar in de krant komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef vencodark het volgende:
Nuran.![]()
![]()
Bing.![]()
Maxime.![]()
Walgelijke aflevering.
Btw, hoe is dat nou nog afgelopen met de privatisering van het ziekenhuis?
Niks meer over gehoord of van meegekregen.
Ja een beetje variatie in de vrouwelijke personages brengen:quote:Op maandag 10 februari 2014 21:35 schreef luftersel het volgende:
Oké, dus na Rikki, Rik, Tim, Maxime en Sjors maken ze nu ook al van Nuran een zeikwijf?Ik moet echt zo hard lachen als die actrice boos moet acteren. Kan ze voor geen meterrrrr..
Lorena vind ik nog wel een leuke bitch.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja een beetje variatie in de personages brengen:
Aysen is een bitch
Nina is een bitch
Maxime is een bitch
Lorena is een bitch
Rikki is een bitch
Bianca is sinds kort een bitch
En Nuran wordt een bitch.
Lorena is de ene keer best een sympathieke soort van bitch maar ze is ook vaak genoeg irritant. En met de actrice heb ik persoonlijk niet zoveel problemen. Misschien wel met de regisseur, omdat Bianca nu ook bitchy uit de verf komt en deze nieuwe vrouw er blijkbaar niet op wordt gecorrigeerd, ik weet niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Lorena vind ik nog wel een leuke bitch.Vind/vond haar altijd wel grappig in dit soort situaties als het draait om geld. En als Cynthia nog de rol van Bianca had gespeeld, had ik dit bitchy gedrag van haar ook wel kunnen verdragen. Maar bij deze vrouw niet. Alsof ze constant op een snoepje loopt te zuigen dat ze ieder moment in je gezicht gaat spugen...
quote:Ook tijdens seizoen 10 van Nederlands langstlopende soapserie maken de bewoners van Meerdijk van alles mee. Anita probeert de draad weer op te pakken, maar haar nicht Cleo maakt het haar niet makkelijk. Charlie is weg van nieuwe huisgenoot Sylvester, maar ziet hij haar ook zitten? Hartenbreker Benjamin zorgt voor de nodige onrust en Suzanne lijkt eindelijk het geluk te vinden. De onstuimige Hedwig krijgt een enorme verrassing. Is haar verhouding met Rik stevig genoeg om alle stormen te doorstaan? Intussen blijft Ludo Sanders de schrik van Meerdijk en kent zijn relatie met Janine weer de nodige ups en downs. Heel langzaam begint Ludo zijn plotseling opgedoken ‘verloren zoon’ Stefano een beetje te accepteren. Maar dan krijgt Stefano belangstelling voor Bowien Galema. En iedereen die Ludo kent, weet dat hij dit niet op zich zal laten zitten...
Precies. Martine was één van de weinige échte bitches. Maxime kwam in de buurt een paar jaar geleden, maar dat werd al gauw een achterbakse zeikerd. Natuurlijk is Nina ook een echte bitch, maar dat is gewoon een verwend prinsesje.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Lorena is de ene keer best een sympathieke soort van bitch maar ze is ook vaak genoeg irritant. En met de actrice heb ik persoonlijk niet zoveel problemen. Misschien wel met de regisseur, omdat Bianca nu ook bitchy uit de verf komt en deze nieuwe vrouw er blijkbaar niet op wordt gecorrigeerd, ik weet niet.
Er is maar één goede bitch en dat is Martine Hafkamp.
Ja, als arts zijnde... hij zal er ook mee gesleept hebben ..... en hem uit zijn natte kleren geholpen, gewassen, verpleegd en weer aangekleed en in bed gelegd .....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Logisch, iemand mee naar huis nemen ipv een ambulance bellen
Maxime en Aysen in de berenklauw !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef Frey het volgende:
Wat Bowien in seizoen 9 allemaal meemaakte, dat gun je personages als Maxime en Aysen.
Wik werd officieel een vast personage eind 1993, maar kwam pas vanaf seizoen 5 vast in de credits te staan onder Remco. Toen was mr Harmsen denk ik écht uit zijn recurring credits.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:41 schreef Woelli het volgende:
Waar ik mij al de jaren nog steeds over verbaas is de volgorde van aftiteling.
Dat was in de jaren '90 zo, maar nu nog steeds.
* Wik Jongsma kwam pas halverwege seizoen 5 vast in de credits te staan.
* Jimmy Geduld werd in seizoen 5 of 6, opeens aantal plaatsen lager gezet.
* Chris Jolles werd na haar tijdelijke vertrek in 1996 ook weer onderaan geplaatst. Terwijl Jette van der Meij, Diano Sno, Babette van Veen en Ingeborg Wieten hun oude plek terug kregen.
* Bas Muijs die in 2000 in de vernieuwde aftiteling opeens aantal plekken hoger stond.
* Sabine Koning kwam na haar comeback in 2006 halverwege in de credits te staan. Ferri en Pip kregen na hun comeback gewoon de laatste plek toegewezen. Inge kreeg de plek boven die van haar dochter (terwijl die al enkele weken in de serie verbleef)
Maar Bas kwam er later in dan de familie Fischer, en in eerste instantie stond hij ook onder hun. Maar volgens mij kwam toen begin 2000 de vernieuwde aftiteling (met een preview van de volgende aflevering) en kwam toen opeens boven Charlotte Besijn te staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wik werd officieel een vast personage eind 1993, maar kwam pas vanaf seizoen 5 vast in de credits te staan onder Remco. Toen was mr Harmsen denk ik écht uit zijn recurring credits.
Jimmy was idd een raar verhaal, maar Chris stond altijd 1 plek boven Katja/Wik. Toen ze terugkwam, kreeg ze al snel haar oude plek terug.
Bas Muijs had altijd al een vaste plek in de aftiteling, hij was overigens ook te zien in de leader, naast Erik de Vogel. Van de nieuwe personages kreeg alleen Barbara een eigen shot dat seizoen.
Oude personages die terugkeren later is altijd iets vaags geweest..
Ik vond Lucas ook leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om Lucas! (ik heb eigenlijk nog nooit gelachen om Lucas, maar oké) Deze rol staat hem veel leuker!
Ja, je kan het ook al uittekenen. Tim jankt en zeikt dat niemand hem wilquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat een saai verhaal, dat met tim & willem
Echt hequote:
Hoelang gaat het duren voordat Nuran en Rikki Wiet en Sjors eruit zetten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wiet heeft gewoon gelijk. ze heeft sjoerd laten vallen voor tim en nu tim haar gedumpt heeft, is sjoerd weer goed.
team wiet
Beetje 'Steven King's Misery' wordt het denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom vertrouw ik die Willem niet die Tim verzorgt? Hij leeft zo met hem mee, en doet gewoon TE persoonlijk.
* uit RIKS huis zetttenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelang gaat het duren voordat Nuran en Rikki Wiet en Sjors eruit zetten?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wiet heeft gewoon gelijk. ze heeft sjoerd laten vallen voor tim en nu tim haar gedumpt heeft, is sjoerd weer goed.
team wiet
10 jaar wat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is Sjors trouwens niet 10 jaar dan Tim ofzo?
Ja sowiesoquote:
Oh, vandaar. Niet gedacht (geen rode krullen meer)...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zelfde acteur als de vader van Mees uit de film ''Het Zakmes''. Genio de Groot heet hij.
In de serie schelen ze veel meer dan 3 jaar, minimaal 10 lijkt me als je kijkt naar wanneer sjors haar studie af heeft gerond en tim zijn middelbare school.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef DSMichaelfan het volgende:
Inge Schrama en Beau Schneider schelen maar 3 jaar van elkaar. Is een stuk minder leeftijdsverschil dan bijv. Rik en Nuran (13 jaar) of Lucas en Menno (9 jaar)
Zelfs minder dan Sjors met Bing hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef DSMichaelfan het volgende:
Inge Schrama en Beau Schneider schelen maar 3 jaar van elkaar. Is een stuk minder leeftijdsverschil dan bijv. Rik en Nuran (13 jaar) of Lucas en Menno (9 jaar)
Ja, of die wil hem verkrachten ofzo :p Arme Tim, wordt ie nog verknipter dan ie al is.quote:
Münchhausen by Proxy syndroom ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waarschijnlijk is die Willem een eenzame man zonder kinderen, wiens vrouw is overleden en dat hij Tim nu ziet als 'de zoon die hij nooit heeft gehad' of zoiets. Ik zou hem er best voor aanzien Tim bij zich te houden door hem verkeerde medicijnen te geven waardoor hij ziek blijft.
Ken hem van Baantjer, De Cock en de moord in de schoolbankenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zelfde acteur als de vader van Mees uit de film ''Het Zakmes''. Genio de Groot heet hij.
Dit vermoed ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waarschijnlijk is die Willem een eenzame man zonder kinderen, wiens vrouw is overleden en dat hij Tim nu ziet als 'de zoon die hij nooit heeft gehad' of zoiets. Ik zou hem er best voor aanzien Tim bij zich te houden door hem verkeerde medicijnen te geven waardoor hij ziek blijft.
Sowieso zat er al iets in die soep ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Sjoerd handelt dit hartstikke goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Rikki met haar domme kop
En Sjoerd is echt een lieverd.
Een soort Isabella/Maxime?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mijn oren en ogen doen nu zeer, bedankt
Sjoerd is een boeler die ander heeft genomen om zijn verdriet bij Rikki weg te halen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Sjoerd handelt dit hartstikke goed!
Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een soort Isabella/Maxime?
Maar dan mannelijk?
Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar.
Uhm, dat was Nickquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.
Op dvdquote:Waar zijn de tijden van Jessica? Arnie, Peter?
En die tijden zijn/komen ook op dvdquote:Roxy, Jasmien? Bowien?
Dat was pas genieten.....
Ohw ja, sorry...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dat was NickMaxime kreeg daar wel de schuld van (dankzij het mooie wraakplan van onze Vlaamse Vriend
), maar helaas kwam dat alles uit
[..]
Op dvd
[..]
En die tijden zijn/komen ook op dvd
Oneensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef luftersel het volgende:
Maar wat is Beau toch ook een belabberd acteur zeg. Had niet verwacht dat ze tegenwoordig nog zulk slechte acteurs castten..
Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer wetenquote:
Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aanquote:Ik wil ze niet op dvd, maar wel leuk bedacht..
Wil dat het verbeterd....
Ik snap je volkomen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer weten
[..]
Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aan
Vind ik ook..quote:
Dát is waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vind ik ook..
Julia is nog slechter.....
Nou om eerlijk te zijn kijk ik alleen naar de acteerprestaties van de vrouwen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát is waar.Overigens vind ik Lucas en Noud ook nog steeds niet de meest geweldige acteurs. Maar Tim hoort meer op de planken thuis, niet in een tv-serie. Daarvoor acteert hij veel te dramatisch.
Mijn verhaal van Tim:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hans van Eijck staat er alleen maar bij omdat-ie in 1990 de muziek voor de leader heeft geschreven; hij heeft al bijna 15 jaar niets meer met de muziek van GTST te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef MagicTheo het volgende:
Lag het aan mij of is de achtergrondmuziek vandaag (ook al blijft het natuurlijk van Frons Servies) een stuk beter en bijpassender. Ook meende ik in de aftiteling te lezen dat Hans van Eijck ook onder muziek staat onder Fonsie. Misschien hebben ze toch naar de fans geluisterd?
Dat kan, het zou ook een verklaring zijn waarom Ronald die taak niet meer heeft; hij had er vaak 12 uur voor nodig om een week aan afleveringen te voorzien van muziek, omdat hij iedere scène eerst bekeek, dan een stijl voor de muziek bedacht en het er toen live onder componeerde. Dat is natuurlijk veel meer werk dan het CTRL+C -> CTRL+V van Servies.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Op dit moment heeft Fons twee vrij recente tunes: die je vaak hoort als er over Vincent wordt gepraat en een Lucas/Menno tune. Beide niet zo heel slecht maar ze worden tot in den treure herhaald, niet aangepast aan de sfeer van de scènes. Muziek hoort voor een scène geschreven te zijn en niet voor algemeen gebruik. Misschien ligt het meer aan vage bezuinigingen dan aan de componist zelf.
Jeetje, wat slecht.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf 2:28 min. hoor je een muziekstuk wat Servies gewoon één op één heeft gebruikt in GTST, en misschien nog steeds doet. Dát vind ik nog wel het meest belachelijke. Servies een componist noemen? Eerder een hobbyist die veel geluk heeft gehad.
Dat is nog een understatementquote:
Helaas werden het bij de laatste seizoenen van Ronald bijna alleen maar unieke muziekjes, en waren de vaste thema's nauwelijks meer te horen. Wanneer was de Ludo Tune bijvoorbeeld voor de laatste keer te horen? Ik kan me alleen nog de versie in de jubileumweek herinneren.quote:Ronald had vroeger ook veel terugkerende muziekjes, maar daarvan hoopte je juist dat ze lang zouden blijven. Sommige muziekjes groeiden uit tot vaste thema's en kregen later ook meerdere versies. Naar mate de seizoenen vorderden, kwamen er steeds meer unieke muziekjes bij.
Klopt ja. In seizoen 19 werd alleen nog de Ludo tune gebruikt, maar ook die verdween na een tijdje. Verder begonnen ze ineens al die top 40 liedjes te gebruiken. Ze zitten sindsdien in bijna iedere aflevering en zelden voegt het iets toe. Vooral de dood van Dorothea was een ramp toen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog een understatement
[..]
Helaas werden het bij de laatste seizoenen van Ronald bijna alleen maar unieke muziekjes, en waren de vaste thema's nauwelijks meer te horen. Wanneer was de Ludo Tune bijvoorbeeld voor de laatste keer te horen? Ik kan me alleen nog de versie in de jubileumweek herinneren.
Nu wil ik Ronalds werk niet onderuit halen, maar echt veel vaste thema's waren er in de laatste Ronald-seizoenen niet meer. En dat is eigenlijk ook wel heel jammer.
De Maxime Tune toch ook? Die was na een paar keer ook al weg helaas.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Klopt ja. In seizoen 19 werd alleen nog de Ludo tune gebruikt, maar ook die verdween na een tijdje.
"Op aanraden van de geniale Amerikaanse producer"quote:Verder begonnen ze ineens al die top 40 liedjes te gebruiken. Ze zitten sindsdien in bijna iedere aflevering en zelden voegt het iets toe. Vooral de dood van Dorothea was een ramp toen.
Aha. Nu gaat voor mij de kans dat Fons inderdaad belabberd is van "groot" naar "heel erg groot".quote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan, het zou ook een verklaring zijn waarom Ronald die taak niet meer heeft; hij had er vaak 12 uur voor nodig om een week aan afleveringen te voorzien van muziek, omdat hij iedere scène eerst bekeek, dan een stijl voor de muziek bedacht en het er toen live onder componeerde. Dat is natuurlijk veel meer werk dan het CTRL+C -> CTRL+V van Servies.
Maar vergeet niet dat Servies zelf ook een belabberd componist is. Ook in prestigedrama als Overspel gebruikt-ie iedere keer dezelfde muziekjes. En wat te denken van het feit dat hij muziek/effecten uit andere series/films gewoon opnieuw gebruikt in GTST?
Vanaf 2:28 min. hoor je een muziekstuk wat Servies gewoon één op één heeft gebruikt in GTST, en misschien nog steeds doet. Dát vind ik nog wel het meest belachelijke. Servies een componist noemen? Eerder een hobbyist die veel geluk heeft gehad.
Die gast is echt een aanfluiting.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Aha. Nu gaat voor mij de kans dat Fons inderdaad belabberd is van "groot" naar "heel erg groot".
Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvanquote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Aha. Nu gaat voor mij de kans dat Fons inderdaad belabberd is van "groot" naar "heel erg groot".
Amen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, zijn muziek past perfect bij hoe de huidige serie gemaakt wordt: het is eentonig, lachwekkend slecht en toch vinden veel mensen het prachtig. En ik heb nog steeds geen flauw idee waarom.
Ik wil wel eens horen waarvoor hij die gewonnen heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvan
Het trekt een bepaald slag volk die alleen GTST kijken en verder niets. Ze weten dus niet beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvan
Maar aan de andere kant, zijn muziek past perfect bij hoe de huidige serie gemaakt wordt: het is eentonig, lachwekkend slecht en toch vinden veel mensen het prachtig. En ik heb nog steeds geen flauw idee waarom.
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil wel eens horen waarvoor hij die gewonnen heeft.
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!
Werken is saaaaaaaiquote:Op maandag 17 februari 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Bah wat is Lukas strontirritantDat ie zelf nou zo'n lui varken is, prima, maar dat ie anderen ook nog van het werk houdt is vreselijk irritant.
En kan iemand Rikki van een flat pleuren ofzo? Met Anton erbij
Het idee was leuk inderdaad, maar hoor je Tim nu ook nog over klassieke muziek en zijn viool spelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
Posten..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
de spoilers voor komende week in de veronicagids zijn toch wel weer interessant
Ja Lucas is rete-irritant en begrijpt kennelijk niet goed wat Menno's baan inhoudt ....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Het idee was leuk inderdaad, maar hoor je Tim nu ook nog over klassieke muziek en zijn viool spelen?
En heel iets anders, stiekem hoop ik dat Rikki weer leuk wordt en weer wat krijgt met ex Sjoerd..
Want Wiet en Sjoerd?![]()
Het blijkt wel weer dat de schrijvers steeds slechter worden want:
Lucas die zomaar binnenwandelt bij Menno op kantoor
Aysen ( sorry dat ik het zeg, maar ook al ben je rechercheur, je hoort bedrijfskleding te dragen als je bij cliënten langs gaat) daarnaast dus die zomaar even langs gaat en ook niet echt wat je kunt noemen zich professioneel gedraagt.
Dat het niemand begint op te vallen überhaupt over het gedrag van Maxime naar Vincent toe.
Sjors die zich met alles en iedereen bemoeit en dan ook nog eens zo zuur kijken...![]()
Bianca die nu ineens eigenlijk ook weer wat medelijden heeft met haar man Anton..
enzovoort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop dat ik het goed doe want ik kan het niet verbeteren vanwege computergedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door luftersel op 18-02-2014 19:51:19 ]
Joh...ze zet de tekst toch niet voor niks tussen spoilertagsquote:
Sorry hoor, heb het meteen veranderd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Joh...ze zet de tekst toch niet voor niks tussen spoilertags
Doe een ninja-editquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
oeps vergeten erbij te zetten dat het de spoilers voor komende week zijn
Chrome?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
mijn computer doet raar. ik kan niet quoten, niet editen en geen spoilers openen
geen idee wat er mis is
Ik heb exact hetzelfde! Als ik dan op de userinfo link klik en dan weer terugga doet ie et weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
mijn computer doet raar. ik kan niet quoten, niet editen en geen spoilers openen
geen idee wat er mis is
thnx voor de info wijsneusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry hoor, heb het meteen veranderd. Maar nu is het nog te zien in je quote.![]()
Zelfde regeltje als waar je op klikt als je quote. Gewoon op een van die icoontjes klikken en dan weer terug, bij mij doet ie het dan iig weer. Maar het irritante is dat ik dat elke keer moet doen als ik wil quoten, spoilertaggen, etc etc.quote:
het heeft te maken met Adblocker in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zelfde regeltje als waar je op klikt als je quote. Gewoon op een van die icoontjes klikken en dan weer terug, bij mij doet ie het dan iig weer. Maar het irritante is dat ik dat elke keer moet doen als ik wil quoten, spoilertaggen, etc etc.
Ik heb overigens een Adblocker aan staan, maar heb dit probleem pas sinds enkele dagen
Heb ik ook gehad! Ligt aan Adblock, je moet even ingeven dat je Adblock voor het domein van fok.forum.nl uit wil schakelen. Of gewoon Adblock helemaal uitschakelen. Dat kan bij je instellingen/extensies. Had er eerst ook geen problemen mee namelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee wat er mis is
Rechtsbovenin je browser zie je drie streepjes als het goed is. Als je daarop klikt krijg je een lijst, en dan vrij onderaan staat 'instellingen'. Als je daarop klikt kun je links 'geschiedenis', 'extensies' en 'instellingen' zien. Klik op 'extensies', dan zie je waarschijnlijk Adblock. Ergens daar staat 'opties', klik daarop en dan kom je bij een paar opties. Daar kun je bij 'vertrouwde domeinen' forum.fok.nl als site ingeven, dan laat hij de reclame voortaan toe op Fok!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
het zal dan idd die adblock wel zijn. maar ik heb geen idee waar die zit (computernoob alert)
en hoe ik dat ongedaan maak
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het heeft te maken met Adblocker in ieder geval
Maar weet niet precies wat, want ik heb geen Adblocker
Weird...gebruik adblock al zo lang, nooit problemen gehad, echt pas sinds deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad! Ligt aan Adblock, je moet even ingeven dat je Adblock voor het domein van fok.forum.nl uit wil schakelen. Of gewoon Adblock helemaal uitschakelen. Dat kan bij je instellingen/extensies. Had er eerst ook geen problemen mee namelijk.
Deze serie begint weer een grote bron van ergernissen te worden voor mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
Die rollende rrrrrr van Nuran.'Je moet een vrrrrouw verrrroverrrren hè'
Daarom heb ik het al sinds maanden niet meer echt gevolgd, zie toevallig soms een aflevering.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Deze serie begint weer een grote bron van ergernissen te worden voor me
Ik luister nooit naar haar als ik haar prachtige krullen zie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef luftersel het volgende:
Die rollende rrrrrr van Nuran.'Je moet een vrrrrouw verrrroverrrren hè'
Inderdaad een zeer knappe vrouw!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar haar als ik haar prachtige krullen zie.
Wut?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3146 Slecht Goede Tijden Tijden
Ze heeft de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef bobjuh het volgende:
Lekker geloofwaardig van gelovig hoofd doekje naar wulpse slet die voor twee drankjes met iemand naar bed wil
Welke aflevering is dat geweest?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Zojuist de introductie van Bowien Galema gezien.
Wat een heerlijk seizoen. De confrontaties tussen die Kim en Julian Verduin hebben met Mira en Oscar Brandts-buys. Ludo's gerommel met Bowien. En Hedwig
Toen met Danny droeg ze ook geen hoofddoek, misschien was ze toen ook al een slet. Gewoon terug naar haar oude karakter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef bobjuh het volgende:
Lekker geloofwaardig van gelovig hoofd doekje naar wulpse slet die voor twee drankjes met iemand naar bed wil
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen met Danny droeg ze ook geen hoofddoek, misschien was ze toen ook al een slet. Gewoon terug naar haar oude karakter.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een blindegeleidehond die ik kende. Als ie z'n harnas om had was ie heel braaf, maar zonder was ie zo gek als een deur.
Volgens mij op dvd 2. Aflevering nummer weet ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
En in welke aflevering komt Bowien precies dan?
geen idee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat is er met Maxime morgen aan de hand? Zag aan het eind van de aflevering een klein stukje?
Noud zei tegen Vincent dat hij zijn kamer moest opruimen, en Vincent zei dat hij daarmee bezig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat is er met Maxime morgen aan de hand? Zag aan het eind van de aflevering een klein stukje?
Oja dat zou wel kunnen ja! Ben benieuwd wanneer dat uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Noud zei tegen Vincent dat hij zijn kamer moest opruimen, en Vincent zei dat hij daarmee bezig was.
Misschien gaat Maxime (ongevraagd) in zijn kamer kijken, of vindt ze spullen van vroeger van Vincent ....
Foto met zijn adoptie-moeder ofzo ...... Of iets wat zij vroeger naar hem opgestuurd heeft ....
Dat zijn we allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen ja! Ben benieuwd wanneer dat uitkomt
Was gewoon erg nieuwsgierig
Alleen jammer dat hij het Vincent laat afhandelen. Vroeger was Ludo nog direct. Als Nina daar achter komt voelt ze zich weer bespioneert en als een loser. Van fouten moet men leren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hup, Ludo moet meer in actie komen. Het lijkt weer heel eventjes te gebeuren. Ik hoop dat het plan niet bestaat en dat Vincent dat aan Ludo meldt.
Ludo heeft altijd zijn mannetjes gehad. Ik hoop dat als Vincent iets vindt dat Ludo dan direct naar Lorena gaat, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij het Vincent laat afhandelen. Vroeger was Ludo nog direct. Als Nina daar achter komt voelt ze zich weer bespioneert en als een loser. Van fouten moet men leren.
Wie is dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk blijft Raaf er een tijdje in had een prima debuut gister.
Schijnbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef luftersel het volgende:
Moeten we nu medelijden krijgen met Rikki?
Achter Tim aan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DjinN het volgende:
Domme Rikki weer hoor met haar achterlijke geblaat...wanneer pleuren ze dat verschrikkelijke kind nou eens in een flinke grote vijver. Hopsa weg ermee
quote:
Best een mooi nummer hoor, vind ik. Maar niet passend in GTST nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
Gaat ze zielig doen met haar bak ijs. Ze doet toch zelf zo belachelijk tegen alles en iedereen.
En goddomme wat een verschrikkelijke muziek!
Ik vond dat hij in ieder geval dom blaatte over vroeger vriendinnetjes etc maar dat het allemaal niet zoveel betekende. Misschien was het om Lorena uit te testen of iets maar ik dacht wel: what about Yasmin and Bowien!?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een domme gozer is Stefano opeens.. Wel tof zijn scenes met Ludo nog niet zo als vroeger maar het gaat de goeie kant op.
Nick z'n comeback vond ik dan nog niet zo heel matig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Stefano trouwens nu vertrekt kan die in de lange rij met matige comebacks,
Ik noem een Linda, een Isabella een Nick etc,
De schrijvers weten het dus duidelijk ook niet meer hoe het zitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Stefano noemde Ludo 'mijn vader' in een gesprek met Lorena in de Rozenboom.![]()
![]()
Stefano ziet Ludo toch als zijn vader? Dus zo raar is die uitspraak niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De schrijvers weten het dus duidelijk ook niet meer hoe het zit![]()
Nee, dat is zo, maar als ze nou een beetje consistent willen zijn...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stefano ziet Ludo toch als zijn vader? Dus zo raar is die uitspraak niet.
Dat zijn ze nog nooit geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat is zo, maar als ze nou een beetje consistent willen zijn...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
"Stefano, is dat niet de neef van Janine? Of is hij toch de broer van Jef? Of is Jef nou de broer van Ludo...?
Naja, in ieder geval is Lucas het nichtje."
O god, PeterKelder is weer op dreef hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
"Stefano, is dat niet de neef van Janine? Of is hij toch de broer van Jef? Of is Jef nou de broer van Ludo...?
Mwah, smaken verschillenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de slechte kwaliteit 'grappen' van Peter Kelder.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
Dat blijkt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die vind ik ook wel goed.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Wat is Lucas toch ook een k*tpersonage. En wat is Doedel toch een verschrikkelijke acteur.
Haha, boven water komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Haha, Anton gaat vast op hoge poten naar Ludo.
Tim gaat weg naar een meer, kan daar niet gevonden worden, maar er is wel een boot van Ludo Sanders gesignaleerd tijdens de verdwijning. Nu de aanwijzingen boven water komen heeft iemand de boot laten ontploffen. Het riekt aan alle kanten naar Ludo Sanders, vooral omdat Ludo en Anton net ruzie hebben gehad.
Daar sluit ik me volledig bij..... klote personage...en verschrikkelijke vent.. elke keer als die dramaqueen er weer op komt met een stomme scene doe ik het geluid zachter, tot de scene voorbij is..quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Wat is Lucas toch ook een k*tpersonage. En wat is Doedel toch een verschrikkelijke acteur.
Bron zappen.blog.nlquote:Carlo Boszhard terug met GTST Quiz // RTL Nederland
Door Herman Roggeveen op 25 februari 2014 om 10:47, in de categorie RTL Nederland en Soaps.
gtst-logo-lijst2-e1375726859570De GTST Quiz keert terug op televisie. In 1997 heeft Carlo Boszhard al een programma onder deze naam gemaakt en deze zomer keert de titel terug op RTL 4. Dat onthult Albert Verlinde op Q Music. “Het was blijkbaar zo’n succes dat ze het weer gaan doen.”
GTST heeft de afgelopen twee jaar de zomer al overbrugd met speciale apps, waarin een mysterieuze verhaallijn stukje bij beetje werd ontvouwd. Eerst was het Wie Is Tim?, daarna hield de vraag wie zich te pletter sprong met een gesaboteerde parachute Nederland in zijn greep.
Dit najaar staat de 5000ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden op het programma. RTL grijpt elke 500ste aflevering aan om uit te pakken met een cliffhanger en een speciaal event. De GTST Quiz lijkt daar op vooruit te lopen
sorry, ik kan ze niet mooier maken dan ze zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de spoilers niet zo boeiend eigenlijk.
Nou ja zeg, schandalig!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sorry, ik kan ze niet mooier maken dan ze zijn
Denk t welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Hopelijk geeft Stefano Lorena niet toch nog een kans
Terug naar zijn rootsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef vencodark het volgende:
Overigens vind ik een criminele Bing wel leuk.
Daarom. Niet meer dat gezeik met vader willen worden etc.quote:
Dat dan 6 is....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Niet meer dat gezeik met vader willen worden etc.
Hoewel het een kwestie van tijd is tot Monica terugkomt met kind.
Voor de gelegenheid mogen ze wat mij betreft de uitgezonden quizen van toen wel even herhalen. Dat was echt geniaal.quote:
Zeker, want ik heb uitgerekend de aflevering met Erik de Vogel gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid mogen ze wat mij betreft de uitgezonden quizen van toen wel even herhalen. Dat was echt geniaal.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
de vooruitzichten voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Terwijl t kind van Nina met een jaar nog in de kinderwagen ligt en huilt als een pasgeboren baby....quote:
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Terwijl t kind van Nina met een jaar nog in de kinderwagen ligt en huilt als een pasgeboren baby....
Zijn voornaam zit volledig in haar voornaam verwerkt, dat schept natuurlijk verwarringquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
MIJN huis? Rikki, voor de laatste keer: het is RIK'S huis. Hoe je het betaalt weet dan ook geen hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |