Mwah, smaken verschillenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de slechte kwaliteit 'grappen' van Peter Kelder.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
"Stefano, is dat niet de neef van Janine? Of is hij toch de broer van Jef? Of is Jef nou de broer van Ludo...?
Naja, in ieder geval is Lucas het nichtje."
Dat blijkt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 13:36 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die vind ik ook wel goed.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hij speelt gewoon zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Wat is Lucas toch ook een k*tpersonage. En wat is Doedel toch een verschrikkelijke acteur.
Haha, boven water komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Haha, Anton gaat vast op hoge poten naar Ludo.
Tim gaat weg naar een meer, kan daar niet gevonden worden, maar er is wel een boot van Ludo Sanders gesignaleerd tijdens de verdwijning. Nu de aanwijzingen boven water komen heeft iemand de boot laten ontploffen. Het riekt aan alle kanten naar Ludo Sanders, vooral omdat Ludo en Anton net ruzie hebben gehad.
Daar sluit ik me volledig bij..... klote personage...en verschrikkelijke vent.. elke keer als die dramaqueen er weer op komt met een stomme scene doe ik het geluid zachter, tot de scene voorbij is..quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef luftersel het volgende:
Wat is Lucas toch ook een k*tpersonage. En wat is Doedel toch een verschrikkelijke acteur.
Bron zappen.blog.nlquote:Carlo Boszhard terug met GTST Quiz // RTL Nederland
Door Herman Roggeveen op 25 februari 2014 om 10:47, in de categorie RTL Nederland en Soaps.
gtst-logo-lijst2-e1375726859570De GTST Quiz keert terug op televisie. In 1997 heeft Carlo Boszhard al een programma onder deze naam gemaakt en deze zomer keert de titel terug op RTL 4. Dat onthult Albert Verlinde op Q Music. “Het was blijkbaar zo’n succes dat ze het weer gaan doen.”
GTST heeft de afgelopen twee jaar de zomer al overbrugd met speciale apps, waarin een mysterieuze verhaallijn stukje bij beetje werd ontvouwd. Eerst was het Wie Is Tim?, daarna hield de vraag wie zich te pletter sprong met een gesaboteerde parachute Nederland in zijn greep.
Dit najaar staat de 5000ste aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden op het programma. RTL grijpt elke 500ste aflevering aan om uit te pakken met een cliffhanger en een speciaal event. De GTST Quiz lijkt daar op vooruit te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |