geen idee?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat is er met Maxime morgen aan de hand? Zag aan het eind van de aflevering een klein stukje?
Noud zei tegen Vincent dat hij zijn kamer moest opruimen, en Vincent zei dat hij daarmee bezig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:38 schreef zakpatat90 het volgende:
Wat is er met Maxime morgen aan de hand? Zag aan het eind van de aflevering een klein stukje?
Oja dat zou wel kunnen ja! Ben benieuwd wanneer dat uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef maily het volgende:
[..]
Noud zei tegen Vincent dat hij zijn kamer moest opruimen, en Vincent zei dat hij daarmee bezig was.
Misschien gaat Maxime (ongevraagd) in zijn kamer kijken, of vindt ze spullen van vroeger van Vincent ....
Foto met zijn adoptie-moeder ofzo ...... Of iets wat zij vroeger naar hem opgestuurd heeft ....
Dat zijn we allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:44 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Oja dat zou wel kunnen ja! Ben benieuwd wanneer dat uitkomt
Was gewoon erg nieuwsgierig
Alleen jammer dat hij het Vincent laat afhandelen. Vroeger was Ludo nog direct. Als Nina daar achter komt voelt ze zich weer bespioneert en als een loser. Van fouten moet men leren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hup, Ludo moet meer in actie komen. Het lijkt weer heel eventjes te gebeuren. Ik hoop dat het plan niet bestaat en dat Vincent dat aan Ludo meldt.
Ludo heeft altijd zijn mannetjes gehad. Ik hoop dat als Vincent iets vindt dat Ludo dan direct naar Lorena gaat, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:59 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij het Vincent laat afhandelen. Vroeger was Ludo nog direct. Als Nina daar achter komt voelt ze zich weer bespioneert en als een loser. Van fouten moet men leren.
Wie is dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk blijft Raaf er een tijdje in had een prima debuut gister.
Schijnbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef luftersel het volgende:
Moeten we nu medelijden krijgen met Rikki?
Achter Tim aan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef DjinN het volgende:
Domme Rikki weer hoor met haar achterlijke geblaat...wanneer pleuren ze dat verschrikkelijke kind nou eens in een flinke grote vijver. Hopsa weg ermee
quote:
Best een mooi nummer hoor, vind ik. Maar niet passend in GTST nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
Gaat ze zielig doen met haar bak ijs. Ze doet toch zelf zo belachelijk tegen alles en iedereen.
En goddomme wat een verschrikkelijke muziek!
Ik vond dat hij in ieder geval dom blaatte over vroeger vriendinnetjes etc maar dat het allemaal niet zoveel betekende. Misschien was het om Lorena uit te testen of iets maar ik dacht wel: what about Yasmin and Bowien!?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een domme gozer is Stefano opeens.. Wel tof zijn scenes met Ludo nog niet zo als vroeger maar het gaat de goeie kant op.
Nick z'n comeback vond ik dan nog niet zo heel matig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Stefano trouwens nu vertrekt kan die in de lange rij met matige comebacks,
Ik noem een Linda, een Isabella een Nick etc,
De schrijvers weten het dus duidelijk ook niet meer hoe het zitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Stefano noemde Ludo 'mijn vader' in een gesprek met Lorena in de Rozenboom.![]()
![]()
Stefano ziet Ludo toch als zijn vader? Dus zo raar is die uitspraak niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De schrijvers weten het dus duidelijk ook niet meer hoe het zit![]()
Nee, dat is zo, maar als ze nou een beetje consistent willen zijn...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stefano ziet Ludo toch als zijn vader? Dus zo raar is die uitspraak niet.
Dat zijn ze nog nooit geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat is zo, maar als ze nou een beetje consistent willen zijn...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
"Stefano, is dat niet de neef van Janine? Of is hij toch de broer van Jef? Of is Jef nou de broer van Ludo...?
Naja, in ieder geval is Lucas het nichtje."
O god, PeterKelder is weer op dreef hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dus
[ afbeelding ]
"Stefano, is dat niet de neef van Janine? Of is hij toch de broer van Jef? Of is Jef nou de broer van Ludo...?
Naja, in ieder geval is Lucas het nichtje."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |