SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry, ik kan ze niet mooier maken dan ze zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef vencodark het volgende:
Ik vind de spoilers niet zo boeiend eigenlijk.
Nou ja zeg, schandalig!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sorry, ik kan ze niet mooier maken dan ze zijn
Denk t welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef CherryOnTop het volgende:
Hopelijk geeft Stefano Lorena niet toch nog een kans
Terug naar zijn rootsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef vencodark het volgende:
Overigens vind ik een criminele Bing wel leuk.
Daarom. Niet meer dat gezeik met vader willen worden etc.quote:
Dat dan 6 is....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Niet meer dat gezeik met vader willen worden etc.
Hoewel het een kwestie van tijd is tot Monica terugkomt met kind.
Voor de gelegenheid mogen ze wat mij betreft de uitgezonden quizen van toen wel even herhalen. Dat was echt geniaal.quote:
Zeker, want ik heb uitgerekend de aflevering met Erik de Vogel gemist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid mogen ze wat mij betreft de uitgezonden quizen van toen wel even herhalen. Dat was echt geniaal.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
de vooruitzichten voor volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Terwijl t kind van Nina met een jaar nog in de kinderwagen ligt en huilt als een pasgeboren baby....quote:
Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:09 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Terwijl t kind van Nina met een jaar nog in de kinderwagen ligt en huilt als een pasgeboren baby....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |