Ik vond Lucas ook leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef luftersel het volgende:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen om Lucas! (ik heb eigenlijk nog nooit gelachen om Lucas, maar oké) Deze rol staat hem veel leuker!
Ja, je kan het ook al uittekenen. Tim jankt en zeikt dat niemand hem wilquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat een saai verhaal, dat met tim & willem
Echt hequote:
Hoelang gaat het duren voordat Nuran en Rikki Wiet en Sjors eruit zetten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wiet heeft gewoon gelijk. ze heeft sjoerd laten vallen voor tim en nu tim haar gedumpt heeft, is sjoerd weer goed.
team wiet
Beetje 'Steven King's Misery' wordt het denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Waarom vertrouw ik die Willem niet die Tim verzorgt? Hij leeft zo met hem mee, en doet gewoon TE persoonlijk.
* uit RIKS huis zetttenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hoelang gaat het duren voordat Nuran en Rikki Wiet en Sjors eruit zetten?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef lady-wrb het volgende:
wiet heeft gewoon gelijk. ze heeft sjoerd laten vallen voor tim en nu tim haar gedumpt heeft, is sjoerd weer goed.
team wiet
10 jaar wat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is Sjors trouwens niet 10 jaar dan Tim ofzo?
Ja sowiesoquote:
Oh, vandaar. Niet gedacht (geen rode krullen meer)...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zelfde acteur als de vader van Mees uit de film ''Het Zakmes''. Genio de Groot heet hij.
In de serie schelen ze veel meer dan 3 jaar, minimaal 10 lijkt me als je kijkt naar wanneer sjors haar studie af heeft gerond en tim zijn middelbare school.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef DSMichaelfan het volgende:
Inge Schrama en Beau Schneider schelen maar 3 jaar van elkaar. Is een stuk minder leeftijdsverschil dan bijv. Rik en Nuran (13 jaar) of Lucas en Menno (9 jaar)
Zelfs minder dan Sjors met Bing hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef DSMichaelfan het volgende:
Inge Schrama en Beau Schneider schelen maar 3 jaar van elkaar. Is een stuk minder leeftijdsverschil dan bijv. Rik en Nuran (13 jaar) of Lucas en Menno (9 jaar)
Ja, of die wil hem verkrachten ofzo :p Arme Tim, wordt ie nog verknipter dan ie al is.quote:
Münchhausen by Proxy syndroom ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waarschijnlijk is die Willem een eenzame man zonder kinderen, wiens vrouw is overleden en dat hij Tim nu ziet als 'de zoon die hij nooit heeft gehad' of zoiets. Ik zou hem er best voor aanzien Tim bij zich te houden door hem verkeerde medicijnen te geven waardoor hij ziek blijft.
Ken hem van Baantjer, De Cock en de moord in de schoolbankenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja sowieso. Zelfde acteur als de vader van Mees uit de film ''Het Zakmes''. Genio de Groot heet hij.
Dit vermoed ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Waarschijnlijk is die Willem een eenzame man zonder kinderen, wiens vrouw is overleden en dat hij Tim nu ziet als 'de zoon die hij nooit heeft gehad' of zoiets. Ik zou hem er best voor aanzien Tim bij zich te houden door hem verkeerde medicijnen te geven waardoor hij ziek blijft.
Sowieso zat er al iets in die soep ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
Sjoerd handelt dit hartstikke goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Rikki met haar domme kop
En Sjoerd is echt een lieverd.
Een soort Isabella/Maxime?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef luftersel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |