abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:35:06 #101
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_136703268
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

Pip in deze outfit :9~
Mijn oren en ogen doen nu zeer, bedankt ;)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_136703362
Die vechtscène was echt "outstanding" tussen Rikki en Wiet...
Hadden we maar meer zulke scenes :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:38:52 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136703403
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Mijn oren en ogen doen nu zeer, bedankt ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136703481
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef maily het volgende:

[..]

Sjoerd handelt dit hartstikke goed!
Sjoerd is een boeler die ander heeft genomen om zijn verdriet bij Rikki weg te halen...
Hij moet gewoon mans genoeg zijn om Rikki te vertellen dat "oude liefde" nooit roest.... :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:43:40 #105
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136703591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Een soort Isabella/Maxime?
Maar dan mannelijk? :P

Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar. ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:43:48 #106
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_136703599
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:44:29 #107
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136703625
Maar wat is Beau toch ook een belabberd acteur zeg. Had niet verwacht dat ze tegenwoordig nog zulk slechte acteurs castten..
pi_136703851
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar. ;)
Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.
En ook telkens een "mama" figuur speelt (niet dat ik het erg vind) tegenover Lucas/Nina en nu ook Vincent. Alle verhaallijnen komen herhaaldelijk terug, dat wilde ik ermee zeggen...

Waar zijn de tijden van Jessica? Arnie, Peter? Roxy, Jasmien? Bowien?
Dat was pas genieten..... *O*
pi_136704134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.
Uhm, dat was Nick ;) Maxime kreeg daar wel de schuld van (dankzij het mooie wraakplan van onze Vlaamse Vriend _O_ ), maar helaas kwam dat alles uit :r

quote:
Waar zijn de tijden van Jessica? Arnie, Peter?
Op dvd :P

quote:
Roxy, Jasmien? Bowien?
Dat was pas genieten..... *O*
En die tijden zijn/komen ook op dvd :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136704319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Uhm, dat was Nick ;) Maxime kreeg daar wel de schuld van (dankzij het mooie wraakplan van onze Vlaamse Vriend _O_ ), maar helaas kwam dat alles uit :r

[..]

Op dvd :P

[..]

En die tijden zijn/komen ook op dvd :P
Ohw ja, sorry...
Ik wil ze niet op dvd, maar wel leuk bedacht..

Wil dat het verbeterd....
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:04:08 #111
268260 Dr.Mikey
pi_136704322
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef luftersel het volgende:
Maar wat is Beau toch ook een belabberd acteur zeg. Had niet verwacht dat ze tegenwoordig nog zulk slechte acteurs castten..
Oneens
R.I.P DTS.
pi_136704454
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ohw ja, sorry...
Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer weten :P

quote:
Ik wil ze niet op dvd, maar wel leuk bedacht..

Wil dat het verbeterd....
Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aan :N
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:08:13 #113
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136704676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer weten :P

[..]

Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aan :N
Ik snap je volkomen...
Kijk trouwens ook niet meer vanwege de verhaallijnen...

Alleen voor Sjors en Nouran, en Gigi die soms leuke trekjes heeft... :D
pi_136704705
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Oneens
Vind ik ook..

Julia is nog slechter..... :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:15:26 #116
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136704751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Vind ik ook..

Julia is nog slechter..... :P
Dát is waar. :') Overigens vind ik Lucas en Noud ook nog steeds niet de meest geweldige acteurs. Maar Tim hoort meer op de planken thuis, niet in een tv-serie. Daarvoor acteert hij veel te dramatisch.
pi_136705106
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dát is waar. :') Overigens vind ik Lucas en Noud ook nog steeds niet de meest geweldige acteurs. Maar Tim hoort meer op de planken thuis, niet in een tv-serie. Daarvoor acteert hij veel te dramatisch.
Nou om eerlijk te zijn kijk ik alleen naar de acteerprestaties van de vrouwen... :D

Zwak: Rikki/Wiet/Julia
Middelmatig: Nouran/Lorena/Bianca

Goed: Janine/Laura/Aysen/Sjors
Zeer goed: Maxime

Overigens bij de mannen is Menno wel een toppertje... _O_
(ook al is hij gay in de serie)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:26:43 #118
268260 Dr.Mikey
pi_136705137
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
R.I.P DTS.
pi_136705186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
Mijn verhaal van Tim:

Het begon zo sterk, maar daar is ook alles mee gezegd... :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:26:51 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136714700
Whahaha nina!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 februari 2014 @ 20:33:00 #121
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_136714954
Ik heb het meer dan een jaar niet gezien, daarvoor best vaak, best raar dat bijna iedereen met iemand anders gaat _O-

En de andere Bianca :'(
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:06:54 #122
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136716550
Anton is wel weer tof nu. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:28:15 #123
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_136724520
Lag het aan mij of is de achtergrondmuziek vandaag (ook al blijft het natuurlijk van Frons Servies) een stuk beter en bijpassender. Ook meende ik in de aftiteling te lezen dat Hans van Eijck ook onder muziek staat onder Fonsie. Misschien hebben ze toch naar de fans geluisterd?
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_136731648
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef MagicTheo het volgende:
Lag het aan mij of is de achtergrondmuziek vandaag (ook al blijft het natuurlijk van Frons Servies) een stuk beter en bijpassender. Ook meende ik in de aftiteling te lezen dat Hans van Eijck ook onder muziek staat onder Fonsie. Misschien hebben ze toch naar de fans geluisterd?
Hans van Eijck staat er alleen maar bij omdat-ie in 1990 de muziek voor de leader heeft geschreven; hij heeft al bijna 15 jaar niets meer met de muziek van GTST te maken :P
En de achtergrondmuziek van Frons... Het is al vaak voorgekomen dat we dachten dat hij ein-de-lijk wat nieuws had gemaakt en dan bleek het van een andere artiest/componist te zijn. Alhoewel, laatst bij de aflevering waar Rik een hartaanval kreeg was er op het einde wel hele mooie muziek:

Vanaf 3:00 min.
Echt heel mooi, klinkt nogal in de stijl van Schilperoort én is van Servies. Ja, of van zijn stagiaire, en dat is nog het meest logische :')
pi_136768038
Op dit moment heeft Fons twee vrij recente tunes: die je vaak hoort als er over Vincent wordt gepraat en een Lucas/Menno tune. Beide niet zo heel slecht maar ze worden tot in den treure herhaald, niet aangepast aan de sfeer van de scènes. Muziek hoort voor een scène geschreven te zijn en niet voor algemeen gebruik. Misschien ligt het meer aan vage bezuinigingen dan aan de componist zelf.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 16 februari 2014 @ 14:14:52 #126
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_136769691
Is er al iets bekend over een eventuele release van seizoen 22?
pi_136772112
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Op dit moment heeft Fons twee vrij recente tunes: die je vaak hoort als er over Vincent wordt gepraat en een Lucas/Menno tune. Beide niet zo heel slecht maar ze worden tot in den treure herhaald, niet aangepast aan de sfeer van de scènes. Muziek hoort voor een scène geschreven te zijn en niet voor algemeen gebruik. Misschien ligt het meer aan vage bezuinigingen dan aan de componist zelf.
Dat kan, het zou ook een verklaring zijn waarom Ronald die taak niet meer heeft; hij had er vaak 12 uur voor nodig om een week aan afleveringen te voorzien van muziek, omdat hij iedere scène eerst bekeek, dan een stijl voor de muziek bedacht en het er toen live onder componeerde. Dat is natuurlijk veel meer werk dan het CTRL+C -> CTRL+V van Servies.

Maar vergeet niet dat Servies zelf ook een belabberd componist is. Ook in prestigedrama als Overspel gebruikt-ie iedere keer dezelfde muziekjes. En wat te denken van het feit dat hij muziek/effecten uit andere series/films gewoon opnieuw gebruikt in GTST?

Vanaf 2:28 min. hoor je een muziekstuk wat Servies gewoon één op één heeft gebruikt in GTST, en misschien nog steeds doet. Dát vind ik nog wel het meest belachelijke. Servies een componist noemen? Eerder een hobbyist die veel geluk heeft gehad.
  zondag 16 februari 2014 @ 19:14:03 #128
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136783517
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef PeterKelder het volgende:

Vanaf 2:28 min. hoor je een muziekstuk wat Servies gewoon één op één heeft gebruikt in GTST, en misschien nog steeds doet. Dát vind ik nog wel het meest belachelijke. Servies een componist noemen? Eerder een hobbyist die veel geluk heeft gehad.
Jeetje, wat slecht. :') :') :')

Ronald had vroeger ook veel terugkerende muziekjes, maar daarvan hoopte je juist dat ze lang zouden blijven. Sommige muziekjes groeiden uit tot vaste thema's en kregen later ook meerdere versies. Naar mate de seizoenen vorderden, kwamen er steeds meer unieke muziekjes bij.
pi_136786564
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Jeetje, wat slecht. :') :') :')
Dat is nog een understatement :')

quote:
Ronald had vroeger ook veel terugkerende muziekjes, maar daarvan hoopte je juist dat ze lang zouden blijven. Sommige muziekjes groeiden uit tot vaste thema's en kregen later ook meerdere versies. Naar mate de seizoenen vorderden, kwamen er steeds meer unieke muziekjes bij.
Helaas werden het bij de laatste seizoenen van Ronald bijna alleen maar unieke muziekjes, en waren de vaste thema's nauwelijks meer te horen. Wanneer was de Ludo Tune bijvoorbeeld voor de laatste keer te horen? Ik kan me alleen nog de versie in de jubileumweek herinneren.

Nu wil ik Ronalds werk niet onderuit halen, maar echt veel vaste thema's waren er in de laatste Ronald-seizoenen niet meer. En dat is eigenlijk ook wel heel jammer.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:04:59 #130
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136788661
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is nog een understatement :')

[..]

Helaas werden het bij de laatste seizoenen van Ronald bijna alleen maar unieke muziekjes, en waren de vaste thema's nauwelijks meer te horen. Wanneer was de Ludo Tune bijvoorbeeld voor de laatste keer te horen? Ik kan me alleen nog de versie in de jubileumweek herinneren.

Nu wil ik Ronalds werk niet onderuit halen, maar echt veel vaste thema's waren er in de laatste Ronald-seizoenen niet meer. En dat is eigenlijk ook wel heel jammer.
Klopt ja. In seizoen 19 werd alleen nog de Ludo tune gebruikt, maar ook die verdween na een tijdje. Verder begonnen ze ineens al die top 40 liedjes te gebruiken. Ze zitten sindsdien in bijna iedere aflevering en zelden voegt het iets toe. Vooral de dood van Dorothea was een ramp toen.
pi_136789542
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Frey het volgende:

[..]

Klopt ja. In seizoen 19 werd alleen nog de Ludo tune gebruikt, maar ook die verdween na een tijdje.
De Maxime Tune toch ook? Die was na een paar keer ook al weg helaas.

quote:
Verder begonnen ze ineens al die top 40 liedjes te gebruiken. Ze zitten sindsdien in bijna iedere aflevering en zelden voegt het iets toe. Vooral de dood van Dorothea was een ramp toen.
"Op aanraden van de geniale Amerikaanse producer" :r :r :r

Bij Hollyoaks doen ze dat ook, maar altijd op een vast punt: meteen na de leader, tijdens de (zoals zij het noemen) menu sequence, en dat duurt hooguit een minuut. En heel soms, als er geen menu sequence met bestaande muziek is, doen ze het tegen het einde van de aflevering aan. Maar zover ik het gezien heb gooien ze er geen volledig Top 40-nummer in waarbij personages bedroefd voor zich uit zitten te staren terwijl de camera heel langzaam langs hen heen beweegt :')
  maandag 17 februari 2014 @ 13:58:58 #132
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_136809943
Nu aan seizoen 8 begonnen. Heerlijke confrontatie tussen de familie Alberts en Mira
pi_136813787
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat kan, het zou ook een verklaring zijn waarom Ronald die taak niet meer heeft; hij had er vaak 12 uur voor nodig om een week aan afleveringen te voorzien van muziek, omdat hij iedere scène eerst bekeek, dan een stijl voor de muziek bedacht en het er toen live onder componeerde. Dat is natuurlijk veel meer werk dan het CTRL+C -> CTRL+V van Servies.

Maar vergeet niet dat Servies zelf ook een belabberd componist is. Ook in prestigedrama als Overspel gebruikt-ie iedere keer dezelfde muziekjes. En wat te denken van het feit dat hij muziek/effecten uit andere series/films gewoon opnieuw gebruikt in GTST?

Aha. Nu gaat voor mij de kans dat Fons inderdaad belabberd is van "groot" naar "heel erg groot".
  maandag 17 februari 2014 @ 15:30:52 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136814006
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Aha. Nu gaat voor mij de kans dat Fons inderdaad belabberd is van "groot" naar "heel erg groot".
Die gast is echt een aanfluiting.
pi_136815084
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:30 schreef Frey het volgende:

[..]

Die gast is echt een aanfluiting.
Waarschijnlijk kan-ie geeneens een fluit bespelen :')
pi_136815402
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvan :')

Maar aan de andere kant, zijn muziek past perfect bij hoe de huidige serie gemaakt wordt: het is eentonig, lachwekkend slecht en toch vinden veel mensen het prachtig. En ik heb nog steeds geen flauw idee waarom.
  maandag 17 februari 2014 @ 16:54:45 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136817172
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant, zijn muziek past perfect bij hoe de huidige serie gemaakt wordt: het is eentonig, lachwekkend slecht en toch vinden veel mensen het prachtig. En ik heb nog steeds geen flauw idee waarom.
Amen. _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 17:55:33 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136819251
quote:

Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvan
Ik wil wel eens horen waarvoor hij die gewonnen heeft.
pi_136820046
quote:

[..]

Laat die kans maar weg. De beste man mag dan wel een Gouden Kalf hebben gewonnen voor zijn eentonige deuntjes, maar dat maakt hem nog geen Mozart. Eerder het debiele achterneefje daarvan :')

Het trekt een bepaald slag volk die alleen GTST kijken en verder niets. Ze weten dus niet beter. :)
  maandag 17 februari 2014 @ 18:29:05 #140
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136820190
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Ik wil wel eens horen waarvoor hij die gewonnen heeft.
Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!
pi_136820230
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Andere componisten zullen wel bedankt hebben voor de eer. Toen ze hoorden dat hij ook genomineerd werd!
_O- _O- _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 18:32:41 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136820304
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_136824420
Lukas is echt misselijkmakend. Denk, samen met Charlie en Morris, het meest walgelijke figuur van gtst ooit. :r :r
pi_136824504
Gtst is alleen maar gezeik van Anton en gezoen van Lucas..
  maandag 17 februari 2014 @ 20:25:37 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136824778
Please, kan die kutrikki dood?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_136824895
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:
Please, kan die kutrikki dood?
Liever Lukas.
pi_136824994
Bah wat is Lukas strontirritant :r Dat ie zelf nou zo'n lui varken is, prima, maar dat ie anderen ook nog van het werk houdt is vreselijk irritant.
En kan iemand Rikki van een flat pleuren ofzo? Met Anton erbij :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_136826427
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Bah wat is Lukas strontirritant :r Dat ie zelf nou zo'n lui varken is, prima, maar dat ie anderen ook nog van het werk houdt is vreselijk irritant.
En kan iemand Rikki van een flat pleuren ofzo? Met Anton erbij :Y
Werken is saaaaaaai :r volgens Lucas dan. En die Rikki moet oppleuren met haar hypocriete gedoe. En een jankende Nina was ook zo overdreven. Hoop niet dat dat van Tim nog een eeuwigheid gaat duren, maar ik vrees met grote vrezen...
  maandag 17 februari 2014 @ 21:23:58 #149
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_136827622
Anton vind ik juist tof weer op het moment. _O_
pi_136832542
Anton vandaag _O_
Anton morgen _O_

Lang geleden dat die smiley achter de naam van een personage gezet kon worden. Die smiley is sinds het verhoor tussen Ludo en Aysen volgens mij niet meer nodig geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')