quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Mijn oren en ogen doen nu zeer, bedankt
Sjoerd is een boeler die ander heeft genomen om zijn verdriet bij Rikki weg te halen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:12 schreef maily het volgende:
[..]
Sjoerd handelt dit hartstikke goed!
Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een soort Isabella/Maxime?
Maar dan mannelijk?
Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee, Maxime heeft Isabella nooit gedrogeerd om bij haar te blijven? Ik bedoel dat die Willem Tim gewoon een soort van gekidnapt heeft en hem nu zieker maakt zodat hij daar niet weg kan. Meer een soort van Mike/Lorena van afgelopen jaar.
Uhm, dat was Nickquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Maxime is wel degene die de medicijnen van Janine verwisseld had.
Op dvdquote:Waar zijn de tijden van Jessica? Arnie, Peter?
En die tijden zijn/komen ook op dvdquote:Roxy, Jasmien? Bowien?
Dat was pas genieten.....
Ohw ja, sorry...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, dat was NickMaxime kreeg daar wel de schuld van (dankzij het mooie wraakplan van onze Vlaamse Vriend
), maar helaas kwam dat alles uit
[..]
Op dvd
[..]
En die tijden zijn/komen ook op dvd
Oneensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef luftersel het volgende:
Maar wat is Beau toch ook een belabberd acteur zeg. Had niet verwacht dat ze tegenwoordig nog zulk slechte acteurs castten..
Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer wetenquote:
Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aanquote:Ik wil ze niet op dvd, maar wel leuk bedacht..
Wil dat het verbeterd....
Ik snap je volkomen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niets, de schrijvers zullen het sowieso al niet meer weten
[..]
Tja, dan kun je lang wachten vrees ik. Met deze koers scoort de serie ontzettend goed, dus zullen ze deze koers met de mensen die er nu verantwoordelijk voor zijn voorlopig wel aanhouden. Ik ben in ieder geval afgehaakt als kijker; als je ruim van tevoren kunt bedenken hoe een verhaallijn zal lopen en het gebeurd ook daadwerkelijk op die manier, dan is er geen lol meer aan
Vind ik ook..quote:
Dát is waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vind ik ook..
Julia is nog slechter.....
Nou om eerlijk te zijn kijk ik alleen naar de acteerprestaties van de vrouwen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát is waar.Overigens vind ik Lucas en Noud ook nog steeds niet de meest geweldige acteurs. Maar Tim hoort meer op de planken thuis, niet in een tv-serie. Daarvoor acteert hij veel te dramatisch.
Mijn verhaal van Tim:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hans van Eijck staat er alleen maar bij omdat-ie in 1990 de muziek voor de leader heeft geschreven; hij heeft al bijna 15 jaar niets meer met de muziek van GTST te makenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef MagicTheo het volgende:
Lag het aan mij of is de achtergrondmuziek vandaag (ook al blijft het natuurlijk van Frons Servies) een stuk beter en bijpassender. Ook meende ik in de aftiteling te lezen dat Hans van Eijck ook onder muziek staat onder Fonsie. Misschien hebben ze toch naar de fans geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |