Het idee was leuk inderdaad, maar hoor je Tim nu ook nog over klassieke muziek en zijn viool spelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
het idee achter Tim is wel leuk, Jonge gast die een beetje elitair is met zijn dokter opleiding zijn viooltje en zijn klassieke muziek, Een keer een nieuw geluid in het door domme oppervlakkige jongeren bewoonde Meerdijk, Daarbij heeft Beau(Zo heet hij toch?) een charismatisch gezicht en heeft hij ook wel iets van Anton. Een gouden idee, Maar geef een gouden idee aan deze prut schrijvers en ze maken er een bak stront van.
Posten..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef lady-wrb het volgende:
de spoilers voor komende week in de veronicagids zijn toch wel weer interessant
Ja Lucas is rete-irritant en begrijpt kennelijk niet goed wat Menno's baan inhoudt ....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Het idee was leuk inderdaad, maar hoor je Tim nu ook nog over klassieke muziek en zijn viool spelen?
En heel iets anders, stiekem hoop ik dat Rikki weer leuk wordt en weer wat krijgt met ex Sjoerd..
Want Wiet en Sjoerd?![]()
Het blijkt wel weer dat de schrijvers steeds slechter worden want:
Lucas die zomaar binnenwandelt bij Menno op kantoor
Aysen ( sorry dat ik het zeg, maar ook al ben je rechercheur, je hoort bedrijfskleding te dragen als je bij cliënten langs gaat) daarnaast dus die zomaar even langs gaat en ook niet echt wat je kunt noemen zich professioneel gedraagt.
Dat het niemand begint op te vallen überhaupt over het gedrag van Maxime naar Vincent toe.
Sjors die zich met alles en iedereen bemoeit en dan ook nog eens zo zuur kijken...![]()
Bianca die nu ineens eigenlijk ook weer wat medelijden heeft met haar man Anton..
enzovoort...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoop dat ik het goed doe want ik kan het niet verbeteren vanwege computergedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door luftersel op 18-02-2014 19:51:19 ]
Joh...ze zet de tekst toch niet voor niks tussen spoilertagsquote:
Sorry hoor, heb het meteen veranderd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Joh...ze zet de tekst toch niet voor niks tussen spoilertags
Doe een ninja-editquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
oeps vergeten erbij te zetten dat het de spoilers voor komende week zijn
Chrome?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
mijn computer doet raar. ik kan niet quoten, niet editen en geen spoilers openen
geen idee wat er mis is
Ik heb exact hetzelfde! Als ik dan op de userinfo link klik en dan weer terugga doet ie et weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
mijn computer doet raar. ik kan niet quoten, niet editen en geen spoilers openen
geen idee wat er mis is
thnx voor de info wijsneusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry hoor, heb het meteen veranderd. Maar nu is het nog te zien in je quote.![]()
Zelfde regeltje als waar je op klikt als je quote. Gewoon op een van die icoontjes klikken en dan weer terug, bij mij doet ie het dan iig weer. Maar het irritante is dat ik dat elke keer moet doen als ik wil quoten, spoilertaggen, etc etc.quote:
het heeft te maken met Adblocker in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zelfde regeltje als waar je op klikt als je quote. Gewoon op een van die icoontjes klikken en dan weer terug, bij mij doet ie het dan iig weer. Maar het irritante is dat ik dat elke keer moet doen als ik wil quoten, spoilertaggen, etc etc.
Ik heb overigens een Adblocker aan staan, maar heb dit probleem pas sinds enkele dagen
Heb ik ook gehad! Ligt aan Adblock, je moet even ingeven dat je Adblock voor het domein van fok.forum.nl uit wil schakelen. Of gewoon Adblock helemaal uitschakelen. Dat kan bij je instellingen/extensies. Had er eerst ook geen problemen mee namelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee wat er mis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |